Irene, ben je net met de pil gestopt? Of weet je al hoe lang je cyclus is…
O ja, Irene het werkt natuurlijk met een korte cyclus ook zo… dan kun je op dag 7 van je nieuwe cyclus al een eisprong hebben. Ik geloof alleen dat het lastig wordt als je cyclus korter is dan 21 dagen.
In februari 2007 ben ik met de pil gestopt en sindsdien weet ik eigenlijk niet hoe lang mijn cyclus is. Hij lijkt gewoon drie weken te zijn en dan de vierde week ongesteld. Maar goed, ik heb me ook wel eens verrekend. Ach, we zullen het zien volgende week.
Dames, bedankt voor de uitleg. Ik zal het nu beter gaan bijhouden.
Wel vreemd hoor, die stevigere grotere borsten ineens.
Groetjes,
Irene
Misschien onnodig om te melden, maar je cylcus loopt van de eerste dag van je menstruatie tot aan je nieuwe menstruatie. De week van de menstruatie wordt dus meegerekend. Hoe lang ben je meestal ongesteld?
Nee klopt, als je luteale fase (= de tijd tussen eisprong en NOD) korter dan 10 dagen is, dan heb je kans dat er geen eisprong is geweest of zoiets. Of dat er geen innesteling kan plaatsvinden, weet het niet precies.
Marieke leef je nog? of was het dagje Twente vermoeiend? Of zijn jullie er gebleven?
Hier nog steeds ongi. maar nog niet overtuigend. na de wandeling vanmiddag kwam er weer wat meer, maar helder rood bloed heb ik nog niet gezien. ff kijken wat de temp morgenochtend doet. Vanmorgen was ie duidelijk lager (eerder 36.6-36.8 of zelfs 37.0, maar vanmorgen 36.4).
ff kijken of er al een update is over Hennie. dat is toch iets waar je totaal geen rekening mee houdt als je gaat bevallen.
Gr. Nienke
Hai Tedski,
Meestal ben ik vijf dagen ongesteld. Mij is wel opgevallen dat ik, sinds ik met de pil ben gestopt, minder bloedverlies heb in de laatste paar dagen van de week van ongesteldheid. Maar dat is misschien zo omdat ik al 33 ben. Vroeger, voordat ik de pil slikte, was het echt dweilen met de kraan open 5 dagen lang (bij wijze van spreken dan he).
Groetjes weer,
Irene
:mrgreen: ben er wel maar mega drukke dag gehad, had opruimwoede nadat de kast in elkaar gezet was en de commode met alle kleding afgebroken werd 8)
Overigens weer hoofdpijn en ook duizelig gister en vandaag :think: straks denk ik maar ff lekker relaxed douchen.
Doe dan eens rustig aan Marieke!
(net als ik, heb dus niet geverfd, wel net administratief klusje gedaan die al tijden lag. en dvd gebrand met materiaal van 1 jaar! jippie toch wel opgeruimd gevoel)
Nienke
Ik en rustig doen hmmmm :think: :think: zit niet zo in de aard van het beesie :mrgreen:
Misschien heb ik onverwachts ook wel een normale cyclus Marieke en kunnen we het weer hebben over de klusperiode en de steekjes, krampjes en wel/niet testen…wij nemen in ieder geval het zekere voor het onzekere en gaan lekker lang klussen, rekening houdende met alle mogelijkheden. Pak de rekenmachine er alvast maar bij :lol:
Ik zat laatst te denken, er is nu veel kans dat er weer een uitgerekende datum in december kan komen. KAN ME NIKS SCHELEN! weet nog van 3 jaar geleden dat er vrouwen expres niet klusten in maart, omdat ze dan uitgerekend zouden zijn in december. Wat kon ik daar kwaad om worden (wij waren toen al 10 maanden bezig).
Nienke
Nou Nien ik denk dat we gewoon oktobermama’s gaan worden hoor! En gezellig weer samen beppen, en als we het via inet niet bij kunnen houden ivm werk dan maar weer smssen haha.
Ik wil ook wel extra lang door klussen maar manlief is het daar niet altijd mee eens, dat gemoet zeg maar. We zullen wel zien, we doen ons best maar weer.
Ons kleine aapie ligt nog steeds elke keer te jammeren, ze wil niet slapen, nu is ze vanmiddag ook laat gaan slapen en pas na 5 uur wakker geworden, dat doen we dus niet weer.
Ow en weet je, vond het zo leuk, 2 kids korter op elkaar maar als ik er nu aan denk dat Roos rond de 3 jaar is ook wel erg leuk vind en ze het veel bewuster mee maakt.
Overal zitten voor- en nadelen aan. Ik vind leeftijdsverschil van 2 jaar nog steeds leuk. Maar dat komt misschien ook omdat wij nog niet zeker weten of het bij 2 blijft. Maar ben wel veel rustiger geworden sinds kort. We zien het wel en kan me er wel over opwinden die onduidelijkheid (wat ik nog wel doe trouwens :lol: ), maar wat helpt het? We mogen blij zijn met een gezond, vrolijk en makkelijk meisje. Ik word echt vrolijk van haar.
Collega van mij is nu zwanger en het leeftijdsverschil zal ruim 3 jaar zijn. maar das ook leuk hoor. dan wil ie weer een zusje, dan een broertje…
Nienke
waar ik laatst trouwens aan dacht…jullie wilden in eerste instantie toch ook wachten tot december voor een brusje? wat was toen de reden dan?
Yep klopt, we wilden het financieel eerst op orde hebben en zouden er dan voor gaan. Dat financieel op orde was er dus in juni en zijn toen aan de klus gegaan.
ow ok. voor jullie inmiddels 5 maanden na de mk. maar ja, moet toch allemaal eerst op regel komen.
Ik vind mijn 36 dagen ongi na de MA nog meevallen eigenlijk…
Nou ik heb het idee dat nu pas mijn cyclus weer een beetje normaal vormen begint aan te nemen, vorige keer 29 dagen en nu 28 dagen wat voor mij dus normaal is, dus ik word gewoon deze maand nog zwanger
36 dagen na ma is redelijk idd maargoed , je wilt toch het liefst dat je cyclus meteen weer op orde is he.
30 januari is mijn NOD- 1 februari wonen we 5 jaar samen, mooi kadootje toch?
haha zo zat ik ook al te rekenen. 2 febr ben ik jarig, dus mooie dag om te testen (hihi, of niet). we zien het wel. ik denk dat ik nu aan mijn temp goed kan zien wanneer mijn ei is geweest, dus dan weet ik ook wanneer ik kan testen.
Het lijkt wel msn zo…hihi.
Ik ga ff bij man op de bank hangen. Morgenvroeg voor het eerst met dochter naar de peuterspeelzaal, dus dat wordt wekker zetten.
Doei…Nienke
Tja als jij je msn niet aan hebt staan moet het maar zo he! Lol zie net dat ik ook offline sta :mrgreen:
Lekker nog ff met je mannetje op de bank! Ik ga zo ff douchen.
Slaap lekker en veel plezier met teletubbie op de PSZ.