Anita, heel herkenbaar hoor, dat je verdrietig of jaloers bent als je vriendin over haar zwangerschap praat. Het is gewoon pijnlijk omdat je zelf ook heel graag wil.
Zo jullie waren lekker aan de gang met de poeppraat :mrgreen:
Marieke: Balen meid :hug:. Hopelijk mag je snel een positieve test in handen houden.
Sterre: Veel succes vandaag bij de gyn. Ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren.
Nienke: Hoop gewoon dat menstruatie uit blijft, door een zwangerschap.
WW: Spannend voor jou hoor! Je zit nu op langste cyclus tot nu toe toch??
Lieke: Hoop dat ik daar dan bij mag horen, maar waar ik niet vanuit ga.
Anita: Is roch niet zo raar dat het pijn doet als je vriendin over haar zwangerschap praat?? Denk dat dat ook nog wel even blijft, denk wel dat op een gegeven moment de scherpe rantjes eraf slijten.
Heb zo het vermoeden dat mijn eisprong of is geweest of eraan zit te komen. temp was vanmorgen wel weer hoger, maar die schommelt toch van hoog na laag, dus daar kan ik nu nog geen pijl op trekken. Heb sinds vandaag een gespannen trekkerig gevoel links onderin, eigenlijk net als vorige maand en toen was het mijn eisprong. tot later dames
Anita ik weet niet hoe dat voelen moet, maar kan het mezelf wel heel goed indenken dat het voor jou erg moeilijk is. En dat je aan de ene kant ook wel 'blij’bent dat de test negatief is en je lichaam je idd niet voor de gek kan houden, maar toch die tegenstrijdige gevoelens!
Ik hoop dat het voor jou ook toch snel zover mag zijn!
En voor de andere natuurlijk ook!
Hoe gaat het trouwens met krabje en met mama21??
@ Tammy ja ik zit nu wel op de langste cyclus idd, maar ik durf er eerlijk gezegd nog steeds niet op te hopen en ga er nog steeds van uit dat mijn lichaam wat van streek is door de drukke feestdagen en dergelijke! Maar ook wil ik het zoooooooooooooooo graag :lol: maar dat wil iedereen die hier mee schrijft natuurlijk!
He ladies, hier ben ik nog even.
Weet niet of ik vanavond nog reageer, want moet het koffertje voor mij en hub inpakken :mrgreen: :mrgreen: We gaan morgen een weekendje naar Sauerland en komen maandag terug. Dus reageer dan pas weer op dinsdag.
Ik werd vanmorgen wakker, na een heerlijke nacht te hebben doorgeslapen, met het gevoel dat het hier einde verhaal is. Ben niet ongi maar heb het gevoel dat het weer niet gelukt is en is dus toch ongi ga worden. Wanneer weet ik niet, vorige maand wist ik het precies. Maar mocht de ongi toch niet komen ga ik dinsdag testen…
Meiden alvast een fijn weekend en tot dinsdag!!!
Liefs, Chantal.
Chantal toch succes en veel plezier dit weekend!
Vanmorgen trouwens weer hoge temp…nou ja, is toch niks van te zeggen.
Gr. Nienke
Goedemiddag dames,
Het was weer fijn bij de gyn, zonder dat ik erom vroeg heb ik gekregen wat ik wilde; een doorverwijzing naar de fertiliteitsafdeling waar ze m’n cyclus gaan monitoren. Dus heel vaak terug voor echo’s om te kijken hoe het gaat met wat er in m’n baarmoeder gebeurd.
Helaas is de afdeling nu gesloten, of in ieder geval de telefonische afdeling, dus ik kan morgen pas bellen voor een afspraak. Heel fijn dat er nu eens haarfijn wordt uitgezocht waarom ik steeds na de eisprong bloedverlies heb.
Helaas heeft mijn vriend (die is op z’n werk) gisteravond iets veranderd aan de internet instellingen, waardoor ik nu alleen op zolder met de laptop kan kokken! Maargoed, beter iedere keer naar zolder lopen dan helemaal geen internet, ik ben daar veel te veel een kok-junkie voor :mrgreen:
WW: Spannend hoor!! Ik ben heel hard voor je aan het duimen, maar vind allemaal wel positief klinken. . Ik heb nu 2 keer vroege miskraam gehad en hierdoor wordt mijn verlangen ook steeds meer, heb nu wel het vertrouwen dat het vast goed gaat komen, was ik even kwijt.
Krabje: Fijn weekend en duim heel hard voor je. Geniet lekker van je weekend.
Nienke: Het maakt het wel heel spannend he. Duim ook voor jou. Hoop dat er deze maand een hoop dames mogen verhuizen.
Sterre: heb gereageerd bij aprilstoppers
Kunnen jullie niet wat meer kletsen , ben ik er een weekend weg kan ik meer dan 20 pagina’s bijlezen, nu wil ik gezellig mee beppen is het rustig :think: . Tot later :-*
Is dat echt zo, 20 pagina’s in 1 weekend? :shock:
Tja, zul je altijd zien, zit je d’r helemaal klaar voor, moeten ze allemaal werken ofzo :x :mrgreen:
iets meer als een weekend, had op donderdag laatste berichtje geplaatst en gisteren ben ik bij gaan lezen, dat zijn dus 6 dagen. Het waren volgens mij 25 of 26 pagina’s. Volgens mij vinden ze het gewoon niet gezellig dat ik er weer ben
Ja, dat zal het wel zijn Tammy :mrgreen:
Onzin natuurlijk, moet jij eens opletten, vanavond rond een uur of 8 zitten ze hier weer over poep te praten :lol:
Daar doe ik uiteraard niet aan mee, daar ben ik veel te beschaafd voor :liar: :mrgreen:
Ik kom vanavond nog wel even kijken of ze het weer aandurven met mij erbij :mrgreen:. Gaan waarschijnlijk vanavond naar de bios, dus kan dan niet echt actief mee kletsen. Tot later :-*
Goedenavond,
Chantal… hopelijk ben je gewoon zwanger, ik duim
Veel plezier in Sauerland, goede reis ook. :thumbup:
Nog steeds geen duidelijkheid voor Nienke, WW en Amy. :snooty:
Ik duim door met m’n inmiddels pimpelpaarse duimen.
Tamara… fijn dat je zo duidelijk je ei voelt. :thumbup: Hopelijk is het inderdaad weer tijd voor de eisprong en kun je weer afwachten… hopelijk met succes. :-*
Sterre… fijn dat je goed geholpen gaat worden, zeer prettig voor je.:thumbup:
Hier gaat alles ok, net terug uit werk.
M’n buik voelt op z’n zachtst gezegd raaaaaaaaaaaaaaaaaar.
Ter hoogte van mijn baarmoeder is het gewoon strak gespannen en compleet uitgezet. Al vanaf vorige week vrijdag continu eigenlijk.
M’n (.) (.) lijken wel tientonners ( nuja…das wat overdreven :lol: ), maar verder nergens last van. Voel me wel goed eigenlijk.
Heb een moment gedacht een test te kopen op de terugweg naar huis, maar ik wacht nog even.
Fijne avond… lees jullie poepverhalen vanavond nog wel even. :mrgreen:
X Bren.
Bren: Ik ken het die verschijnselen. Mijn bh knelt aan de zijkant, mijn (.)(.) zitten in de weg. Mijn buik voelt heel raar…
Maar de vorige keer werd ik 10 dagen na de iui oni, dat betekent dus dat ik het vandaag kan verwachten. Maar dit keer was de iui 4 dagen eerder dus het kan ook nog 4 dagen wachten…
Mijn collega’s vertelden dat ze in het begin van hun zwangerschap ook niet konden slapen en dat ze dus vermoeden dat het raak is… Als het zo is heb ik beloofd dat ik donderdag gebak meeneem naar het werk.
En over een test kopen… Dat heb ik gisteren al gedaan!! Heb er nu dus 2 thuis liggen, een kruidvat en nog een digitale CB. Zit eraan te denken om de kruidvat mee te nemen met het weekend weg, samen met de tampons en de clomid :mrgreen: :mrgreen:
Liefs, Chantal
@Krabje wrote:
Bren: Ik ken het die verschijnselen. Mijn bh knelt aan de zijkant, mijn (.)(.) zitten in de weg. Mijn buik voelt heel raar…
Maar de vorige keer werd ik 10 dagen na de iui oni, dat betekent dus dat ik het vandaag kan verwachten. Maar dit keer was de iui 4 dagen eerder dus het kan ook nog 4 dagen wachten…
Mijn collega’s vertelden dat ze in het begin van hun zwangerschap ook niet konden slapen en dat ze dus vermoeden dat het raak is… Als het zo is heb ik beloofd dat ik donderdag gebak meeneem naar het werk.
En over een test kopen… Dat heb ik gisteren al gedaan!! Heb er nu dus 2 thuis liggen, een kruidvat en nog een digitale CB. Zit eraan te denken om de kruidvat mee te nemen met het weekend weg, samen met de tampons en de clomid :mrgreen: :mrgreen:
Liefs, Chantal
Onwijs spannend dus. Klinkt erg goed moet ik zeggen.
Wie weet, wie weet.
Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: ook heel hard voor jou!!!
jeetje meiden, wat klinkt het hier ontzéttend positief voor een aantal meiden!!! :dance: :silenced:
dag 40 hier… geen ongi in vooruitzicht hoor! vandaag is wel mijn pakje van sensitest binnengekomen :dance: maar ja moet ik wel weer eerst ongi worden natuurlijk… :eh:
enne over poep gesproken :silenced: ik heb last van winderigheid haha
:silenced: :oops:, ik loop de hele dag kleine windjes te laten :oops:
ik ga zo 2 strengen van 200 lampjes uit de kerstboom halen en inklikken :wall:
kom straks weer terug!!
Avond!
Ik zal even bijlezen:
poep, plassen en iets over winderigheid :mrgreen:
Nienke: wanneer is je nod?
Tammy: in de kletsmodus! Gezellig!
Hier geen spannende dingen. Vandaag aan het werk geweest, ben gesloopt, dus vroeg naar bed.
Becca, heb je al roze of bruin verlies???
xxx