Nou, het zou mij niets verbazen als we er volgende week 2 of zelfs 3 zwangeren bij hebben!
Spannend hoor!
Chantal, prettig weekend!
ik ga voor becca, williewortel en brenda :mrgreen: en chantal heeft ook best grote kans!!
vraagje; ik heb ergens gelezen dat als een ovulatietest positief uitvalt, en je weet zéker dat je niet je eisprong gaat krijgen, dat een zwangerschapstest óók positief kan zijn? :think: weten jullie meer? :think:
zit eraan te denken om vanavond een ovutest doen, je weet maar nooit, misschien per abuis en per toeval mijn ei een dezer dagen… want zit nu op dag 40. als ik een cyclus oversla, zou ik nu op dag 12 zitten (van 28 dagen geteld). dan zou ik nu toch weer wat op een ovutest moeten zien? :think:
en hoelang van te voren mag je niet plassen/drinken? :think: ja ben echt een leek hoor op dat gebied :mrgreen:
Lautje: nog geen roze gezien. Morgen dag 25, maar ik heb eerder mee gemaakt dat het dan ook nog kwam. Dus ik ga daar maar van uit.
Amy: een ovutest kan inderdaad positief zijn als je zwanger bent… Ik heb laatst een stuk daarover van het internet geplukt. Volgens mij mag je 4 uur niet plassen :think:
Ik zie dat ik in het langverwachte lijstje sta van mensen die zwanger zouden kunnen zijn :mrgreen: Nou, ik ga er niet vanuit hoor!!!
Heb veelste veel klachten :roll:
Dames, spannend allemaal!!
Ik wil eigenlijk even reageren op Amy, volgens mij was Djoesie ofzo degene die een ovulatietest had gedaan toen ze vermoedde dat ze zwanger was en die was positief.
Ik wil wel een ovulatietest doen, dan weet je het zeker :d
En je mag ongeveer 4 uur niet plassen.
@Tedski wrote:
Dames, spannend allemaal!!
Ik wil eigenlijk even reageren op Amy, volgens mij was Djoesie ofzo degene die een ovulatietest had gedaan toen ze vermoedde dat ze zwanger was en die was positief.
Ik wil wel een ovulatietest doen, dan weet je het zeker :d
En je mag ongeveer 4 uur niet plassen.
4 uur niet??? :eh: pff ff denken… het was ehh hoelaat… ehmm 18.00 uur toen ik thuis kwam, toen ben ik meteen naar de wc gerend… dus om 22.00 uur als ik naar bed ga ga ik die test doen haha!! wie weet… en met drinken? je mag toch wel drinken? :eh:
tedski; nou als je dat zou willen proberen… :oops:
hmm interessant;
Kan ik een ovulatietest gebruiken om een zwangerschap vast te stellen:
In principe kan het maar het wordt afgeraden. Wanneer je zwanger bent kan een ovulatietest een positief resultaat geven. Dit komt doordat LH en hCG bijna identiek zijn. Hieronder een simpel voorbeeld van een LH molecuul en hCG molecuul:
Een ovulatietest test op de stof die bij beide aanwezig is (blauw). Dus wanneer je zwanger bent kan de ovulatietest een positief resultaat geven. Omgekeerd werkt het niet want een zwangerschapstest test op de stof die hCG uniek maakt (grijs).
Kan ik een positief resultaat hebben maar niet ovuleren:
Ja dat kan. Door stress of andere factoren kan je lichaam zich klaar maken om het eitje los te laten (zichtbaar door een LH piek) maar dat niet doen. De LH piek zal weer dalen en je lichaam zal het later nogmaals proberen. Dit kan meerdere malen gebeuren in een cyclus.
g 40 hier.. geen ongi in vooruitzicht hoor! vandaag is wel mijn pakje van sensitest binnengekomen :dance: maar ja moet ik wel weer eerst ongi worden natuurlijk.. :eh:
ik ga zo 2 strengen van 200 lampjes uit de kerstboom halen en inklikken :wall: :silenced:
Hey meiden!
Amy ja een ovulatie test slaat posi uit als je zwanger bent Diaantje17 heeft dat even getest nu ze zwanger is :lol: Dus zou het er gewoon op wagen hihi
@Becca EN Krabje! Klinkt HEEEEEL positief toch hoor!!! Je (.)(.) groeien niet zomaar en pijnlijk worden ze ook nooit zomaar(een enkeling heeft dat wel als aankondiging van een menstruatie maar niet veel) Ik draai mn duimen heel hard!
@ Tedski ja test jij het ook nog maar een keer(met de ovu test dan he) hihi is alleen maar leuk om iedere keer 2 streepjes te zien :inlove:
Ik ben ook nog steeds niet ongesteld! En nog steeds soms een steekje of een krampje(opgeblazen buik etc etc) Ik voel me alleen niet zo heel erg lekker, mn maag doet vreemd en mn buik staat op ploffen ben ook nog eens prikkelbaar maar ook weer heel aanhankelijk(nou als ik ongi wordt normaal dan ben ik juist vaak heel sjaggo maar dat zegt ook weer niets) Stap vrolijk mn bed uit, maar als het even te druk word aan mijn hoofd dan kan ik wel eens erg bot reageren…We gingen daarnet even langs schoonmams en ik zei tegen hub dat ik me zo vervelend voel en hij zegt heel grappig :snooty: (met een aai over mn buik) ja dat heb je als je zwanger bent he vrouwtje of zal ik al zeggen vrouwtjes van me :o Nou ik zakte door de grond van schaamte :oops:
Maar goed man lief is even gaan poolen met een vriend en nu ben ik even aan het KoK-en hihi
o nou dan ben ik vanavond heel benieuwd
spannend hoor willie!!!
denk dat ik trouwens vroeg slaap vanavond, val echt om
wat is het trouwens rustig hier vanavond :shifty:
becca waar ben je??? :mrgreen:
Nou waar blijft die poep nou dames? zal ik beginnen? Ik ben al vanaf zondagavond in de dunne. Toen echt erg, tot dinsdagmorgen. Het was over en nu alweer 3 keer geweest. De hutspot heeft niet lang mogen genieten van mijn buik! :lol: Mijn moeder kwam met het idee dat het door de medicijnen voor de miskraam kon komen. Ik ff zoeken: bijwerking van Cytotec is dus diarree, hoofdpijn, duizelig e.d. Die eerste 2 heb ik inderdaad. Maar of dat ook 4 a 5 weken na die tijd nog kan optreden? Iemand apothekersassistente misschien?
Amy, ga je om 22:00 al op bed? tjee wat vroeg.
Nou, ik ga een recept voor cake opzoeken. Moet nog ff gemaakt worden voor morgen op de creche.
groetjes Nienke
tja als we het dan toch over poep gaan hebben…
ik heb gister bruine bonen gegeten :mrgreen: even met een knipoog naar een eerdere post van mij vanavond
ja nienke, ga meestal wel wat later, half 11, kwart voor 11 ofzo, maar nu… moeeeeeeeeeeee
Hier in huis is de moeheid ook toegeslagen. Man was vrij en heeft, na ons uitgezwaaid te hebben, nog liggen pitten tot 11:00!!!
En dochter stond in bed om 6:10 en zei met een slaperig hoofd: bed, moe!
haha, maar wel met een glimlach, dus wel vertederend…
ahhh schattig :inlove: is ze al bekomen van haar verjaardag?
He lieverds, zie dat jullie mij een kans geven om postief te testen Ik hoop dat het gebeurd.
Heb net even de was weggestreken en de koffer ingepakt. Nu zo even douchen en dan naar bed. Toiletspullen pak ik morgen wel in.
Ik ga allemaal heel hard voor jullie :thumbup: :thumbup: :thumbup: en
Lieverds, tot dinsdag!!!
Liefs, Chantal.
ps. Bami is wel lekker maar niet als je dat na 4 uur weer in je mond krijgt. Bah heb last van zuurbranden
Amy, de ovulatietest is vet positief. De teststreep is nog duidelijker dan toen met mijn eisprong.
@Tedski wrote:
Amy, de ovulatietest is vet positief. De teststreep is nog duidelijker dan toen met mijn eisprong.
super!!
nog 17 minuten :mrgreen:
Spannend, Amy!!
ja :mrgreen: ik val straks van mn stoel als ik ineens positieve ovutest heb haha :mrgreen:
heb dus nog 24 extra testen liggen :mrgreen: