Meiden wat gaan jullie hard! Het valt me op dat het met name zo hard gaat als Becca en Amy online zijn
Marieke :hug: vervelend zeg!!
Tammy, fijn dat je weer gepost hebt hier
Voor de dames die twijfelen: ik heb nu nog steeds menstruatieachtige verschijnselen. En ik kijk trouwens ook bij elk troiletbezoek of er al bloed op het toiletpapier zit.
Dames ik blijf meelezen! MAar ga misschien wat minder reageren.
Brendaatje: Ik ben hier hard voor je aan het duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: . Je klinkt wel heel positief.
Marieke: Balen meid :hug:.
WW: Ovulavit is geen kruid, maar de naam van de pil. Het merk is bional. Er zitten meerdere kruiden in en ik heb er zeker wel baat bij. Spannend voor jou, ben ook voor jou hard aan het duimen. 3 dagen overtijd is al wel hoopvol natuurlijk.
Amy: Hoop echt dat je snel zekerheid gaat krijgen, dit is ook niks.
Krabje: Wat vervelend dat je zo slecht slaapt, hoop dat je vanacht beter slaapt. Weet er alles van, heb het 2 weken geleden ook 5 nachten gehad, dacht dat ik gek werd.
Becca: en gevonden??
Tedski: heb er ook weer helemaal zin in :mrgreen:. Het is zo gezellig hier.
Dames ga zo bank hangen, jullie zien me morgen wel weer.
Ik moet jullie er wel bij vermelden ( hmm moet haha, tis geen lekker praatje ) dat ik moest poepen en toen ik van achter had afgeveegd en me omdraaide zag ik daar bloed op het papier zitten. Toen van voren ook geveegd en daar zat ook bloed dus toen dacht ik dat de ongi is begonnen. Maar nu al 2x wezen plassen en geen spoortje rood te bekennen…toch ga ik er vanuit dat het wel ongi is en het dan morgen waarschijnlijk wel zal doorzetten.
Sorry voor de lekkere praat!
Dan gaat deze lekkere praat verder: als met je ontlasting bloed vrij komt hoeft dat geen menstruatie te zijn. Kan ook zijn dat er iets rond je anus zat wat gesprongen is (sorry ik stop nu :P)
Haha ja dat weet ik alleen toen ik daarna van voren ook ging vegen zeg maar kwam er ook bloed op het papier.
T poepen ging ook niet van een leiendakje :mrgreen: 8)
Ha, het gaat over poep, dan kom ik even reageren :mrgreen:
Bij mij begint het daar vaak mee, als ik dan ‘pers’ zeg maar, komt er dus bloed :? En dan niet bij de poep, maar uit het andere gat :lol: Daarom durf ik dus als de nod nadert, soms niet te poepen, wat dan weer tot extra verstopping leidt :roll: En daardoor moet je juist weer gaan persen en dan komt het bloed. Ja, wordt dan nog maar eens niet gek van jezelf!
maar, toch hoop ik iedere maand weer dat dat een innestelingsbloeding is. En dat kan ook hoor, Marieke!
Verder even geen inspiratie, morgen vast wel weer
lol, door deze verhalen ben ik ineens niet meer zo down :mrgreen: :mrgreen: wat poepen al niet kan doen
Jullie horen wel of het vannacht of morgen heeft doorgezet, ik verwacht het wel.
Vergeet niet dat ik afgelopen zaterdag ook nog mijn ogen uit mijn kop heb gejankt omdat ik dacht dat ik ongesteld was, toch innestelingsbloed dus.
Sterre, inderdaad, je maakt jezelf gek
Helaas, wezen plassen en weer bloed dus tis echt over
Marieke :hug: verdorie zeg…weg hoop :hug:
Meid, neem je tijd om het te verwerken, over een paar dagen gaat het vast beter en dan zullen we weer gezellig over poep gaan praten
Lol, ach ik kan er ook luchtig over doen hoor, tis niet het einde van de wereld, ik baal best wel maar nieuwe ronde nieuwe kansen dan maar, zolang ik nog geen half jaar bezig ben ( wat voor velen relatief weinig is ) dan kan ik het wel handelen denk ik. Ennuh tja in het voorspellingen topic mag ik in april 2008 goed nieuws vertellen :mrgreen:
Nu hoop ik eigenlijk dat Nienke haar ongi ook snel komt ( liever niet natuurlijk ) , tis altijd wel een soort van gezellig als wij samen in de vruchtbare dagen zitten of samen een week voor NOD :mrgreen:
nou nou dames gedraag jullie, ik ben er ff niet en het gaat meteen over poep :naughty: :snooty: :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Karin en Amy… dat 2008 voor jullie een vruchtbaar jaar worden mag… het is jullie ontzettend gegund :-*
en natuurlijk alle andere dames ook
Hihi dames, ben ik er even niet komt mijn favoriete onderwerp voorbij: poep!
Maar wel balen Marieke! :-* Voor mij hebben ze ook april voorspeld, dus kunnen we samen bij de januari mama’s kletsen. Dat betekent dat we over een jaar een 2e kindje mogen hebben allebei :inlove:
Hier nog geen ongi. Geen idee wat die krampen geweest kunnen zijn. Zit nu op dag 34 na de miskraam, morgen dus 5 weken. Op zich is het nog normaal, kan 6-8 weken duren voordat de ongi komt na een miskraam. Maar ja, das wel lang!
Heb gisteren in het winkelcentrum eerst bij de trekpleister een zw.test gekocht, daarna bij de HEMA ook nog 1. Las gisteren ergens dat ze ze daar ook verkopen. 1 voor € 6,95. Had hetzelfde gevoel als toen ik de vorige keer 1 ging kopen, toen was de uitslag positief! Ik ga ze voorlopig niet gebruiken, heb dinsdag nog negatief getest, dus dat heeft geen zin. MIsschien over een weekje als er dan nog niks is.
Moest nog aan jou denken in het winkelcentrum Marieke, kennen ze jullie onderhand niet bij de Kruidvat waar jij altijd je testen haalt? :lol:
Chantal hoe gaat het bij jou? Jij moet onderhand je lijf ook wel goed kennen als het over kwaaltjes e.d. gaat…
Groetjes Nienke
Goeiemorgen meiden,
Hahaha wat lees ik nu allemaal over poep :lol:
@Marieke, vervelend meis, had het bij jou eigenlijk wel verwacht :oops:
Zag bij de voorspellingen idd dat er voor jou April was voorspeld, nou laten we dan maar duimen dat het ECHT raak is.
Bij mij zei ze dat ik nu maar moest gaan testen :eh: Maar dat doe ik niet, ik test echt zondag pas.
Wat ik wel nu heb, is dat mijn hub en ik gisteren gewoon voor de lol hebben ‘geklust’ normaal als ik dat doe dan word ik die ochtend daarna ongi en vanmorgen niet, dus ja weet echt nog steeds niet waar ik aan toe ben.
Mijn hub wil ook echt pas wachten als ik ruim een week overtijd ben.
Dus we wachten af!
Ik weet niet waarom maar ik heb het gevoel dat hier zich binnenkort meer zwangeren melden (en daar bedoel ik niet mezelf mee, al zou ik zoooo blij zijn).
@Anita-1982 wrote:
@Tedski wrote:Anita, kun je niet nu al een test doen om te zien of die nog steeds positief test?
Ik weet niet of ik dat wel durf, :oops: ben bang dat ik mezelf dan overstuur maak. Maar ik wil wel weer graag zwanger worden. :shifty:
Ben ik weer, was opzoek naar bovenstaande berichtje.
Gisteren heb ik een test gedaan en ik test nu negatief.
Ben er eerlijk gezegd wel blij om, want dan hoef ik binnenkort niet te denken dat ik voor de gek wordt gehouden door mijn eigen lichaam.
Maar ik denk erover om toch maar even een cyclus af te wachten, wel gemengde gevoelens hoor, want ik vind het nog steeds wel een beetje frustrerend dat het mis is gegaan. Maar heb het ook weer met mijn huisarts besproken en die zegt ook dat je baarmoeder e.d. allemaal moet herstellen.
Daarnaast heb ik morgen een gesprek bij een reintegratiebureau in The Hague en stap ik waarschijnlijk in een traject van weer aan het werk gaan :dance: eindelijk!
Het zou fijn zijn als dat een beetje loopt, dan kan ik me dan weer richten op onze kinderwens.
Maar ik blijf het een beetje moeilijk vinden om super blij over te komen als mijn vriendin over haar zwangerschap praat. In mijn hart ben ik echt blij voor haar hoor. En ongeduldig voor mezelf.
Zondag was ze jarig en kreeg ze spulletjes voor haar baby, dan is het vet moeilijk om daar naar te kijken en niets over jezelf te zeggen.
En ook voor de mensen hier op het forum, meiden gefeliciteerd met jullie zwangerschap, ik meen het echt! En geniet ervan!!!