Helaas, net naar de wc geweest, en bloed op het toiletpapier, hier dus weer op naar de volgende ronde 1 voordeel is wel dat het nu precies weer 28 dagen is.
Ik wens jullie allemaal een supergoed nieuwjaar en dat al je wensen voor 2008 uit mogen komen!!!
Liefs, Chantal.
hoi!!
Becca; spannend hoor, duim voor je!!
Willie; al 3 dagen overtijd!! wow! hoop dat jouw wachten wél beloond gaat worden met een positieve test
Brenda; hihi de een wil wel kwaaltjes, de ander niet, de een ziet het wel positief, de ander niet… wat zijn vrouwen toch rare wezens he
en ik zou wensen dag ik gewoon een overzichtelijke cyclus had ja… volgende maand is het een jaar geleden dat ik ben gestopt met de pil, dus zijn we al een jaar bezig :shock: maar zo voelt het gelukkig nog bij lange na niet! ben ook absoluut niet van plan om over een paar maanden de mmm in te stappen…
en als ik jouw kwaaltjes zo lees… die komen bij mij juist wél positief over :eh:
Lieke; jij bent er in je onderbewustzijn ook flink mee bezig zo te lezen, alvast positiekleding opzoeken nog wat gevonden?
lydia; bedankt!! jij nog verder goede zwangerschap!!
nienke; fijn dat je waarschijnlijk ongesteld wordt!! :dance: dan kan je tenminste ook weer verder!!
daniëlle; fijn dat de gyn positief was!! Ben benieuwd naar de afloop! mensen in onze directe omgeving en op mijn werk weten idd dat we bezig zijn, door mijn ma…
tammy; ja we gaan de laatste dagen hard he met posten :mrgreen: maar is hier wel supergezellig!!
marieke; he bah, lees ik eerst goed nieuws, dan weer slecht nieuws van je ongi :hug:
willie; ik heb hier ook nog steeds flink last van afscheiding. sorry voor de details ( :sick: ) maar ik ruik het nu ook sterker dan paar dagen geleden… :sick:
hier nog geen ongi btw… vandaag ziekenhuis gebeld, word 30 januari 's middags door gyn gebeld met de uitslag. assistente zei nog dat het wel 16 tot 18 weken kon duren, terwijl de gyn zei dat uitslag er half januari zou zijn? :eh: :think:
Zo heb niet alles bij kunnen lezen. Jullie kletsen zoveel en ik ben steeds zo moe Heb vannacht alweer zo beroerd geslapen. Hub die baalt als een stekker voo me. Vanmorgen tussen 4 en half 5 wakker geworden en niet meer in slaap gevallen, ben er om half 6 maar uitgegaan want een half uur later zo toch de wekker gaan…
Dus val nu zo’n beetje om van de slaap…
Amy en Marieke: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Liefs, Chantal.
Marieke :hug: Weer niet raak :hug: Waardeloos zeg!!!
Tammy:ovulavit ik ga eens rondneuzen :thumbup:
Chantal:waardeloos dat je zo slecht slaapt zeg!!
Amy: Wat duurt het lang :shock: Niet normaal zeg! Hopelijk krijg je toc snel de uitslag. En je hebt nog steeds geen bloedverlies? :think:
becca; ja duurt lang he!!
nee heb idd nog steeds geen bloedverlies, wel flink afscheiding (nog steeds). zit inmiddels op dag ehh 39 deze ronde. nog nooit zo lang gehad… heb momenteel wel krampen onderin aan linkerkant, die doorvloeien naar mijn lies… dus wellicht vandaag of morgen toch ongi… maar goed we wachten af
edit; die steken zitten trouwens meer in mn lies lijkt wel :think:
Houd het maar in de goed in de gaten Amy, misschien heb je wel een blaasontsteking. En anders nog een keer testen?
thnx, zal het in de gaten houden ja! maar als je blaasontsteking hebt is je plas toch ook troebel? :think: dat heb ik weer niet…
en áls ik weer ga testen haha, dan doe ik dat toch pas over 2 weken ofzo… denk ik. of mijn ovulatietest moet over een paar dagen steeds vet positief zijn :mrgreen:
Het is in ieder geval waardeloos dat je niet weet waar je aan toe bent. Dat heb ik nu al, 3 dagen voor mijn nod, laatstaan als je er zo lang over heen bent!!
ach becca… ik heb vanaf juni niet meer geweten waar ik aan toe was… dus begin het nu wel te ‘wennen’ eigenlijk…
Heb je al een doorverwijzing naar een gyn oid? Of wil je dat nog niet?
jawel heb bijna een maandabonnement bij de gyn :mrgreen:
eerst in sept ivm vocht achter bm, week later weer kijken of alles schoon was, toen werd naderende eisprong geconstateerd…
maar wat bedoel je dan verder met bij de gyn lopen?
Nou, ik dacht eigenlijk aan onderzoeken , dus zeg maar de mm in.
nee nog niet, dat wil ik ook nog niet… ben voor mijn gevoel pas bezig…
@ Amy… een blaasontsteking hoeft niet altijd met de specifieke kenmerken gepaard te gaan. De standaard symptomen kunnen per persoon erg verschillend zijn of zelfs ontbreken.
Dag 39 alweer, pffff… sterkte met verder afwachten.
Ik zit op dag 23 en ik wordt al gek. Geen bruinverlies te zien… maar ja, dan ga ik er vanuit dat het wel morgen over overmogen komt.
Zit nu op dag 11 of 12 na mijn ei, dus sja…
maar waarom denken jullie aan blaasontsteking dan? :think:
@Amy82 wrote:
maar waarom denken jullie aan blaasontsteking dan? :think:
Geen idee…ik riep maar wat :mrgreen:
@Becca wrote:
@Amy82 wrote:maar waarom denken jullie aan blaasontsteking dan? :think:
Geen idee…ik riep maar wat :mrgreen:
:mrgreen:
Ik ga offline, morgenavond kom ik wel kijken of er nog spannende dingen zijn gebeurd hier.
Iedereen heel veel sterkte!!! :-*