Wannabe Juni mama's

hallo kom hier mee kletsen want mei mama’s is erg rustig en alle mensen van daar zijn geloof ik toch al hier heen!!

mijn NOD is 18 okt. uitgaande van 32 dagen eerste x na stoppen met de pil.

@lautje84 wrote:

Ja, wij zijn vanaf augustus bezig! Mag dus helemaal niet klagen, maar zou

Hij vind baby´s ontzettend leuk, maar borstvoeding heeft hij niets mee. Daar heeft hij geluk mee, als ik zwanger zou raken en alles gaat goed, geef ik flesvoeding. Gewoon een bepaald gevoel dat ik heb, waar ik ook echt niet vanaf stap … ( dit is mijn gevoel, ik lok dus geen discussie uit. :shifty: )

x

Ik wil ook de fles geven en geen borstvoeding!!

Baby… wanneer ga je weer testen? :pray: voor een positieve test.

Welkom Marieke en Nienke! :**:

nienke jou ken ik idd nog van aug stoppers!!

Femmieke :hug: heb idd gehoort dat je ook weer van dat slijm krijgt als je zwanger ben dus :pray: en geen rood is hoop!!

sterre wat vervelend van je zoon volgens mij is belonen van goed gedrag beter als straffen maar ik heb geen kinderen dus heb er geen ervaring mee. :hug: wanneer is jou nod??

sorry als ik iemand vergeten ben.

hoi

ook ik kom hier mee kletsen,aangezien ik geen meimama meer kan worden.

mijn volgende nod is 16 oktober.

dus dan wordt ik een echte juni mama.

Avond!

Sterre: belonen is zeker een goed systeem, maar misschien is 7 jaar daar toch wat te oud voor en is hij gevoeliger voor een strafsysteem. Ik denk dat jou manier heel goed is. Je pakt hem op iets dat hem heel lief is, dan zal hij misschien wel leren. Als je het maar lang genoeg volhoud en weet dat het menes is, dan dimt hij , hopelijk, wel in.

Een collega van me laat zijn zoon van 6 een cent betalen als hij expres boert. Boert hij een dag niet, kan hij de cent terug verdienen. Het lijkt wel redelijk te helpen, maar het raakt toch wel een hoop centjes kwijt :wink: .

De rest allemaal welkom!!!

Hier het eerste roze streepje al gespot op het papiertje…dat betekend over 2 dagen onig…

Gelukkig was ik er al volledig op berekend, omdat we mijn ei gemist hadden, tuurlijk is het balen, maar echt verdrietig ben ik er nu ook weer niet om.

Becca: :hug:

x

Nou, ik ben benieuwd hoe het morgen zal gaan, ik heb een combinatie van straffen en belonen bedacht: bij 5 kruisjes mag ie 24 uur niet achter de computer, maar bij minder dan 5 kruisjes mag ie juist langer achter de computer na het eten.

Het ging om 16.00 vandaag in, blaadje aan de kast gehangen, zodat hij zelf ook kan zien hoever ie is. Nou ja, hij onderging het maar, werd niet driftig of boos als ik een kruisje zette. Wel zei hij iedere keer sorry, maar daar doe ik het dus niet meer voor heb ik hem gezegd. Tot morgenavond kwart voor 7 mag ie niet achter de pc.

Morgen wordt het moeilijker, want dan mag ie èn niet achter de pc, èn hij mag langer geen lelijke/vieze woorden zeggen. Voor ‘hou je mond’ gaat ie evengoed nog op de trap, en vandaag heeft ie voor het eerst daar rustig gezeten, zonder krijsen, behang pulken, jassen op de grond smijten en roepen :thumbup: Nou, daar kreeg hij een compliment voor hoor.

Nee, opvoeden is niet altijd makkelijk :eh:

Bianca, ik hou mijn NOD op vrijdag de 28e, bij een cyclus van 25 dagen.

Oh Becca, toch jammer :hug:

Meiden, bedankt voor het meedenken! :-*

Over belonen gesproken, waarom krijg ik geen beloning omdat ik nooit te hard rij? En nooit door rood? Of is het niet krijgen van bekeuringen al een beloning op zich?

Alstublieft mevrouw S. **** voor U 2000 euro voor een jaar rijden zonder overtredingen! Moet jij eens kijken hoe al die ventjes met die petjes met die dikke uitlaten dan opeens braaf gaan rijden :angel: Kunnen wij weer oversteken zonder opzij te moeten springen :x

Sorry als ik iemand beledig vanwege de petjes en de dikke uitlaten :oops: :shifty:

Sterre: Ik heb een dikke uitlaat… oh…je hebt het over auto’s… :mrgreen:

Sja, van die 2000E moeten ze blauwe petjes betalen he?! Maar wel leuk gevonden! :wink:

zijn toch niet alleen maar blauwe petjes? :think:

Ik wil me hier ook bij aansluiten!! Ookal heb ik geen idee wanneer mijn nod is, hoop ik volgende week op een positief testje, als ik zo lang kan wachten… en dan zou ik wel een een juni mamma kunnen zijn.

en straffen en belonen blijft een moeilijke kwestie. Toch gaat mijn voorkeur uit naar het belonen :thumbup: , en het negatieve meer negeren :snooty: , hoe moeilijk dat soms ook kan zijn. Wil niet zeggen dat hij nooit op de trap zit.

Maar belonen geeft meer een positiever gevoel tegenover het kind. 5 krulletjes zijn altijd leuker als 5 kruisjes. Zo ook met bijvoorbeeld schriften controleren, ipv 8 fout, zet je neer 42 goed!! T zijn kleine dingetjes maar het kan helpen.

dikke knuf

@Bianca: Bedankt om me toch een beetje hoop te geven.

Het enige verschil met mn andere eisprong(en) is dat ik er nu heel veel steekjes bij heb in mn buik en dat had ik nooit en dat ie dus heel erg laat is.

Maar toch voor de zekerheid wat klussen vanavond, pfff wat een gedoe :mrgreen:

@Sterre: veel succes met je zoontje, hopelijk werpt je nieuwe methode vruchten af.

Pfff hier krijg ik echt last van allerlei zwangerschapsverschijnselen, ik was al misselijk, last van darmen, steekjes in borsten af en toe, en nu sinds vanavond last van mijn tepels :shock: kan het niet echt omschrijven maar een geschuurd brandend gevoel ofzo…als ik niet zwanger ben dan houd mijn lichaam me flink voor de gek :?

Lelle welkom hier!

Liefs Marieke

Ow en snips natuurlijk ook welkom!

Nou meiden,

Heb echt een ontzettende K*dag zeg…

Ik had toch vertelt dat hubbie niet zo veel wilde klussen de laatste tijd?

Het ligt dus niet aan zijn werk! Nee, het ligt aan het feit dat hij het gevoel heeft dat het alleen maar voor een beebje is! :shock:

Kwam dus van een koude kermis thuis gisteren! Niks klussen, hij voelt zich gepushed… :frowning:

Deze maand zal het dus wel weer niets worden, baal echt zo verschrikkelijk! Heb tegen hem gezegd dat hij in het vervolg maar moet aangeven wanneer hij wil, dat ik er klaar mee ben. En dat hij ook maar niet moet beginnen over hoe leuk de kinderkamer zou worden enz enz enz…

Wheeeeeeeeeeeeeeeeeeee :cry: :cry: :cry: , kan verdorie wel janken zeg! Het voelde echt als een klap!

Moet de komende dagen trouwens de woonkamer gaan schilderen, dus zal wat minder op KoK zijn…

x

He Lautje :hug:

Balen is dat he…

Jullie hebben toch samen besloten te stoppen met de pil?

Je hoort het wel vaker he, dat mannen zich dan toch nog gepushed voelen, het gaat hem te snel misschien…

Hoe moeilijk het ook is, het is wel goed om de eerste stap nu even aan hem over te laten.

Hier zijn ook wel wat woorden gevallen hoor, over wel of niet willen klussen, vooral als ik het ontactisch bracht :?

En begin deze maand was ik zo teleurgesteld in mijn cyclus, dat ik besloot even helemaal geen initiatief meer te nemen en toen kwam ie me opeens heel trouw om de dag verleiden! Ja, toen heb ik natuurlijk geen ‘nee’ gezegd :wink:

Sterkte en succes met schilderen!

Ik heb me vandaag voor het eerst (dit jaar) ziek gemeld. Oh, wat heb ik daar een hekel aan! M’n leidinggevende deed (zal wel in opdracht van haar baas ofzo zijn) alsof ze me niet geloofde, omdat er gister nog niets aan de hand was. We hadden toevallig gister vergadering, anders ziet ze me nooit. Ik hoopte dat ze me goed genoeg kende om niet aan me te twijfelen, ik neem m’n werk altijd erg serieus. Ik heb al een week een zere keel en vannacht heb ik zo’n pijnlijke hoest gehad met slijm ophoesten, jullie kennen het vast wel, dat je hele borst zo zeer doet. Het leek me beter om even een dag of 2 rust te nemen. Niet zo gek toch?

Nou ja, op haar aandringen de HA gebeld en aan de assistente gevraagd of het nodig was om hiermee langs te komen. Ze was erg aardig en adviseerde iets van een slijm oplosser te kopen en het even aan te kijken.

Nou ja, nu moet ik vanmiddag m’n leidinggevende weer terugbellen met dit verhaal :?

Marieke, ik heb ergens op dit forum eens gelezen dat je de maand na een miskraam vruchtbaarder bent :think: Wie weet?

Sorr dames maar ik reageer de volgende keer wel ff. IK heb vanmorgen weer een test gedaan dit keer een normale (geen digitaal) en test was negatief. Me ongi krampen zijn de nog steeds maar breekt niet door. Ik wacht nog steeds af :twisted: IK baal wel want ik was er echt van overtuigd dat die nu positief was. Heb gisteren kokhalsend voor de wasbak gestaan :eh: Maar ja. Geen bloed geeft moed zei de hier iemand tegen me :slight_smile:

liefs

Sterre: wat vervelend zeg!!! Hopelijk voel je je snel weer beter, laat die baas maar lekker gaan!

Baby: ohhhhhhh meid wat balen zeg!!! Ik snap hoe je je bedoeld hoor! Ik was vandaag ook ineens misselijk en mijn ()() niet normaal meer zo zeer!! Maar ja…ik heb dus roze toilletpapier, dus het is hier gewoon een kwestie van wachten…

IK HAAT WACHTEN!!

@lautje84 wrote:

Nou meiden,

Heb echt een ontzettende K*dag zeg…

Ik had toch vertelt dat hubbie niet zo veel wilde klussen de laatste tijd?

Het ligt dus niet aan zijn werk! Nee, het ligt aan het feit dat hij het gevoel heeft dat het alleen maar voor een beebje is! :shock:

Kwam dus van een koude kermis thuis gisteren! Niks klussen, hij voelt zich gepushed… :frowning:

Deze maand zal het dus wel weer niets worden, baal echt zo verschrikkelijk! Heb tegen hem gezegd dat hij in het vervolg maar moet aangeven wanneer hij wil, dat ik er klaar mee ben. En dat hij ook maar niet moet beginnen over hoe leuk de kinderkamer zou worden enz enz enz…

Wheeeeeeeeeeeeeeeeeeee :cry: :cry: :cry: , kan verdorie wel janken zeg! Het voelde echt als een klap!

Moet de komende dagen trouwens de woonkamer gaan schilderen, dus zal wat minder op KoK zijn…

x

Klote lautje :hug: :hug: Ik snap die mannen niet hoor!!! De sex is hetzelfde, alleen is het nu functioneel… het lijkt soms wel alsof ze een soort faalangst hebben ineens…bang dat hun apparaat niet naar behoren werkt, nu er echt wat van verwacht wordt ofzo…

@Becca wrote:

Klote lautje :hug: :hug: Ik snap die mannen niet hoor!!! De sex is hetzelfde, alleen is het nu functioneel… het lijkt soms wel alsof ze een soort faalangst hebben ineens…bang dat hun apparaat niet naar behoren werkt, nu er echt wat van verwacht wordt ofzo…

hahaha, Ja zo had ik het nog niet bekeken.

Baby, die negatieve zwangerschapstest zegt naar mijn idee minder dan kokhalsend bij de wasbak staan!!! Het kan even duren voordat je hcg hoog genoeg is om te testen. En zolang :evil: ze er nog niet zijn…

Becca roze is nog geen rood. Wil geen hoop geven, maar je mag de hoop ook nooit verliezen.

En marieke het klinkt bij jouw toch echt wel hoopvol, nog 3 daagjes!!!

Hier zijn sinds eergisteren toch ook wel enkele verschijnsels begonnen, maar wil echt niet te veel hopen. heb geen flauw idee wanneer me ei is geweest. ik heb wel 3 keer een ei gevoeld :stuck_out_tongue:

@lelle wrote:

Becca roze is nog geen rood. Wil geen hoop geven, maar je mag de hoop ook nooit verliezen.

Nee, maar roze is wel vers bloed … de hoop is hier al weg hoor… pff…het doet me toch stiekem wel meer dan ik dacht…

Nou, net bruine afscheiding ontdekt :frowning: Wat baal ik daarvan zeg! Aan de ene kant voel ik me een verwend nest omdat ik het ‘nu al’ te lang vind duren, aan de andere kant ben ik boos op mijn lichaam dat ik niet snap, ik was er van overtuigd dat ik zonder de pil een keurige cyclus van 28 dagen had, zelfs daar ga ik nu over twijfelen :?

Heb even geslapen, schrok wel van m’n gezicht net zeg, wit met wallen! Jakkie.

Ik ga nu mijn energie even op iets anders richten, dat heb ik wel nodig, en dus weer stoppen met snoepen en lui zijn! Ik ben niet veel te zwaar, maar ik baal van de groeiende zwemband!

Zo, de kinderen zullen zo wel thuiskomen, fijn dat ze zelf naar school kunnen enzo, we wonen om de hoek. Ik heb ze vanmorgen voor het eerst niet tot de deur gebracht!

Becca, denk je dat het faal angst is van die mannen? Ik dacht meer aan een vorm van bindingsangts…hmm bij faal angst kan ik me ook wel iets voorstellen.

Ja, Becca, ik snap wel dat het je meer doet dan gister, dat roze papier…weer een maand voorbij… :hug:

Lelle (of andere dames) hoe voel je je eisprong? Ik voel vooral altijd van alles, maar dat zijn meer tekenen van een naderende eisprong.