Meiden lang getwijfeld of ik me hier ook zou aanmelden aangezien we vorige maand een mk hebben gehad maar we gaan er weer voor dus wil me hier graag melden…
Hopelijk volgt Nienke me ook :mrgreen:
Liefs Marieke
Hier ben ik! haha. Ook weer volop in de race na onze MA (missed abortion) vorige maand.
Heb weinig hoop voor deze maand. Wel voor Marieke trouwens
Groetjes Nienke
Haha, als er 1 schaap over de dam is… :mrgreen:
:-* we gaan ervoor meid, komt vast goed, is het niet deze maand dan wel een volgende.
Voor alle andere dames natuurlijk ook succes!
Liefs Marieke
Welkom Marieke en Nienke!
Wat is ookalweer een missed abortion?
Succes deze maand dames :hug:
Ik zal eerdaags even bijlezen hier. Sommige dames heb ik ook bij de april en mei maand gezien, dus dat scheelt.
:thumbup: :thumbup:
Groetjes Nienke
Een ma is ook een miskraam alleen is het vruchtje dan al langer overleden in de buik en kom je daar bij toeval door een echo achter… Toch?
@Sterre74 wrote:
Goedenavond!
Lekker gekletst weer jullie! Ik schrijf nu niet meer bij de wannabe mei mama’s, laten we lekker hier verder gaan is mijn idee
Lautje, wat heeft je buurvrouw op het repertoire staan? Vond je het niet mooi?
Hoe verleid je je vriend als ie boven op zolder achter de pc zit? (niet dat ik er nu behoefte aan heb, maar voor het geval dat binnenkort wel het geval is) Ik durf dat op de een of andere manier niet :oops: Wij hebben geen bad, en met massage en lingerie heeft ie niets. Hier gaat het verleiden een stuk makkelijker als we samen een film aan het kijken zijn, maarja, het zou zomaar kunnen dat ie net een avondje op zolder zit als m’n eisprong eraan komt :roll: :mrgreen:
Nou meiden, ga straks mijn charmes in de strijd gooien! Het moet gewoon vanavond! Heb net behoorlijk wat slijm ontdekt. Veel meer dan de afgelopen dagen, dus mijn ei zal vast niet lang meer op zich laten wachten!
Slaap lekker, enne, toch nog een beetje duimen voor me hoor.... :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Alle kleine beetjes helpen! :wink:
PS: Marieke en Nienke :**: WELKOM!!!!! :**:
xxx
Lautje succes met het verleiden van je manneke, komt vast goed meid! Veel plezier met klussen!
Hier draaien de duimen :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Liefs Marieke
Klopt, een MA is een vruchtje die zichzelf nog niet afgestoten heeft van je lichaam. Ik was ook nog gewoon zwanger met de bekende hormonen, maar het was al 3 weken eerder gestopt met groeien.
Wel was het al aan het afbreken, maar kon nog weken duren voordat het uitzichzelf zou komen. Vandaar de curretage.
Maar, he wat een negatieve verhalen voor alle dames hier die proberen gezond zwanger te worden
groetjes Nienke
Ik begrijp nu wat het is, bedankt voor de uitleg…
Bij ons in de familie weet iedereen wel dat wij graag een kindje willen samen (heb er al 2 van mijn ex) maar niemand weet natuurlijk hoe lang we er al mee bezig zijn, behalve mijn zussen en mijn moeder. Uhh laat ik zeggen, mijn schoonfamilie weet het niet :roll:
Nou had mijn schoonvader het vanmiddag over een verhaal dat ie op de radio hoorde, een soort opsporing verzocht. Van een vrouw die haar vader zocht. Heel verhaal dat haar moeder had ‘gecopuleerd’ met een man op de achterbank van zijn auto en dat zij daar dus van gekomen is.
Het lag op het puntje van mijn tong om mijn frustraties op dat gebied te uiten zeg…zo’n vrouw ‘copuleert’(dat woord!) 42 jaar geleden 1x (1x!!) op de achterbank en is zwanger zonder dat dat de bedoeling is.
Ok, het klinkt wat ongeduldig, we zijn nu in cyclus 6, valt nog mee, weet ik allemaal wel, maar volgens mij is het toch echt makkelijker om niet zwanger te worden dan wel, zo’n verhaal frustreerd me dan wel even hoor.
Of kijk naar mijn verwekking: mijn ouders deden aan ‘periodieke onthouding’! Ik zal toch nog eens aan mijn moeder vragen of ze dat ook op de kalender bij hield
Nou ja, dit zijn zo mijn gedachten op deze mooie zondag avond :roll:
@Sterre74 wrote:
zo’n vrouw ‘copuleert’(dat woord!) 42 jaar geleden 1x (1x!!) op de achterbank
Zit het nog even terug te lezen, dat van die 1x, dat is natuurlijk helemaal niet zeker! Wie weet deed ze het ook wel om de dag maar dan steeds op een andere achterbank :silenced: :wall: :mrgreen:
Kan me voorstellen dat je daar gefrustreerd van word, boos en misschien wel verdrietig tegelijk, ronde 6 is idd niet veel maar toch als je graag een kindje wil is elke ronde teveel.
Hopelijk mag het bij jullie ook snel raak zijn.
Liefs Marieke
Nou meiden, het was ontzettend leuk gisteren met hubbie! :oops:
Weet nu hoe hij te verleiden is, dus ook heel handig natuurlijk!
Vanavond heeft hij rust, hoewel ik het wel ga proberen… Hij is namelijk vrij vandaag, dus wie weet…
Morgen wil ik in ieder geval weer, want die pijntjes in mijn buik wijzen er (denk ik) op dat mijn ei op springen staat!
xxx
Haha fijn dat het leuk was en dat je hem prima wist te verleiden :mrgreen: :mrgreen: nu hopen dat het over 16 dagen zijn vruchten afwerpt.
Hier al dagen buikpijn, lijken toch mijn darmen te zijn want ook flink aan het knallen :eh:
Liefs Marieke
Bleeeh mag ik even klagen? Ik zou wel willen dat ik kon slapen ofzo of verdoofd kon worden (haha) tot vrijdag! Ik verwacht steeds dat er wel roze of bruin aan m’n wc papiertje zit na het plassen en het is nog niet zo, maar ik wil ook niet gaan hopen. Maar ik voel wel iets vaags af en toe rond mijn baarmoeder, soms blijken dat m’n darmen te zijn, maar soms ook niet. Ik vind het eigenlijk helemaal niet leuk, die spanning! Ja, misschien achteraf, als ik zwanger ben, maar dit, nee, is niet fijn.
Wat doen jullie om met deze spanning om te gaan?
Komt bij dat ik het vandaag opeens helemaal zat ben met mijn zoon van bijna 7. Ik weet zeker dat ie van me houdt, hij knuffelt graag met mij en met niemand anders, maar hij heeft aan de andere kant totaal geen respect voor me! Noemt me stomme mama als ie z’n zin niet krijgt, als ik hem terecht wijs zegt ie gewoon ‘hou je mond’ of erger, ‘hou je bek’ :shock: Ik blijf hem consequent straffen hiervoor, hij laat zich absoluut niet negeren :naughty: Maar net had ie een vriendinnetje te eten tussen de middag en hoorde ik haar ook al ‘hou je kop’ roepen, nou, ik schaam me dood, wat moet haar moeder daar wel niet van denken als ze dat thuis ook gaat doen?!
Dus ik sprak de juf aan, ik wil graag eens met haar van gedachten wisselen hierover, en ik begin (nu weer) meteen te janken midden in die klas, verdorie zeg! Geeft voor mezelf wel aan hoe zat ik het nu even ben.
Heb wel al een nieuwe straf bedacht, als ie lelijke woorden zegt zet ik een kruisje en bij 5 kruisjes mag ie niet meer achter de computer. Hij is behoorlijk verslaafd (neopets spelletjes, kennen jullie dat?) dus dat is wel een goede straf. Aan de andere kant zou het beter zijn als ik het andersom kon aanpakken, belonen als ie het niet zegt, maar ik weet even niet welke beloning ik eraan kan verbinden.
Morgenmiddag half 4 gesprek met de juf…
Sorry voor het lange verhaal, maar ik moest het even kwijt…pfffffffff
Hoe is het met derest?
Baby, nog getest?
Becca, al ongesteldheids tekenen?
Sterre, ik breek even in als het goed is Was zomaar even nieuwsgierig hier aan het lezen…
Mijn zus (haar zoons zijn 9 en 7 als ik het goed heb) heeft na een tijdje een strafsysteem te hebben gehad dat niet werkte, nu een beloningssysteem. Ik geloof dat het zoiets is als bij elke halve/hele dag goed gedrag (niet vechten, goed luisteren en geen rare woorden) een half uurtje later naar bed. Er zit vooral voor doordeweeks wel een max aan, natuurlijk. Het schijnt wel te werken.
Ik moet zeggen dat ik ze brutaal vind, maar dat vind ik altijd al van ze
Dus, ik denk dat je iets moet verzinnen dat ze erg leuk vinden, langer tv kijken/ pc spelletje spelen per dag of dus langer opblijven…?
Heel veel succes, kan me voorstellen dat je met je handen in het haar zit!
Ik weet het even niet meer!
Sta vannochtend op en ik zie hetzelfde slijmverlies als ik bij mijn eisprong heb (sorry voor het detail :oops: :oops: )
Ook de kleine steekjes in mijn buik konden daarop wijzen pffff
Vanavond zullen we maar klussen maar toch :think:
Ik vind het erg laat, mijn vorige cyclus telde vier weken, normaal heb ik er ééntje van vijf of bijna vijf maar toch niet van zes weken :roll:
Tenzij het ook een zwangerschapssymptoom is maar dat zal wel niet :?
Meer slijmverlies kan wel een teken van zwanger zijn hoor!
Heb het allemaal niet meegekregen maar wanneer is je NOD?
Liefs Marieke
Ik heb mijn laatste menstruatie gekregen op 31 augustus dus dat is toch veel te laat voor een eisprong :?
Maar het is net hetzelfde, heel erg gek allemaal!
Ik heb normaal een cyclus tussen de vier en vijf weken!
Vervelend als je zulke schommelende cyclussen hebt. Lijkt me voor een ei idd ook wel erg laat, het blijft afwachten he.
Liefs Marieke