Balen Baby!
Of ze veel hcg nodig hebben weet ik niet, want ik heb met amy toen ook de clearblue digitaal gebruikt op de dag van mijn nod en die was harstikke positief toen.
Hopelijk test je maandag wel positief!
He Baby, jammer zeg :hug:
Niet ongesteld, dus nu weet je nog niet waar je aan toe bent…nou, morgen maar even afwachten en dan maandagmorgen nog eens testen?
En oh wat is dat wachten moeilijk!
zeg dat wel. Kheb het gevoel dat ik al een week wacht :lol: Misschien toch iets te vroeg getest.
Meiden ik duim voor jullie!!!
Haha, ik dacht dat ik net in de junimama’s aan het lezen was, kom ik erachter dat het de meimama’s waren :doh:
Nja, daar waren de felicitaties ook gemeent hoor :mrgreen:
Baby, balen meis. Tja het kan nog altijd, dat klopt, maar het is zo rot, de teleurstelling van een nega test en dan de hoop die je daarna toch weer bekruipt als je ongi weer ff uitblijft :?
Enuhm, geen testen meer uit elkaar halen hè :naughty:
Nog even een berichtje hier!
Ik heb nu bijna de hele tijd last van kleine steekjes in mijn onderbuik, heel gek :?
Ook heb ik echt een vreemde smaak in mijn mond waardoor ik sommige zaken niet meer kan eten en mijn onderbuik voelt ook erg zwaar aan vooral als ik een inspanning doe.
Ben eigenlijk heel zenuwachtig :oops: maar ik ga ervan uit dat mn lichaam me gewoon voor de gek aan het houden is.
Goedemiddag meiden!!!
Weer even een berichtje van deze kant! Vandaag lekker in de tuin gezeten, helaas mijn zingende buurvrouw aan moeten horen ( tja, het kan niet allemaal mee zitten natuurlijk ) en mijn vruchtbare dagen zijn weer gearriveerd!
Helaas voelt hubbie een bepaalde druk, zit ontzettend met zijn werk in zijn maag en wil het klussen dus eigenlijk niet vlotten…
Behoorlijk balen, maar wil hem ook niet nog een keer onder druk moeten zetten voor een beebje…
Dus graag allemaal heel hard duimen dat hij de komende week om de dag zijn zorgen even opzij kan zetten, zodat we nog een kans maken deze maand!!!
x
Lautje: mannen zijn soms niet te begrijpen…echt hoor…dat apperaat van hun werkt soms gewoon niet meer met stress en soms heeft het zijn eigen leven…
Hier ook ontzettend lekker weer! Ben maar boven gaan zitten, want hubbie is niet zo gezellig… (en dat komt doordag ik nogal tegen hem uit viel over iets…)
Ach ja… :roll:
@Becca wrote:
Lautje: mannen zijn soms niet te begrijpen…echt hoor…dat apperaat van hun werkt soms gewoon niet meer met stress en soms heeft het zijn eigen leven…
Hier ook ontzettend lekker weer! Ben maar boven gaan zitten, want hubbie is niet zo gezellig… (en dat komt doordag ik nogal tegen hem uit viel over iets…)
Ach ja… :roll:
We zetten die mannen gewoon in jou huis, en dan kom jij met die kleine naar mij!
x
Goed plan! :thumbup: Kunnen ze tegen elkaar zeuren dat ze geen zin hebben :evil:
En dan zeggen ze dat vrouwen altijd hoofdpijn hebben :roll:
:mrgreen:
@Becca wrote:
Goed plan! :thumbup: Kunnen ze tegen elkaar zeuren dat ze geen zin hebben :evil:
En dan zeggen ze dat vrouwen altijd hoofdpijn hebben :roll:
:mrgreen:
Juist!!!
Hoop echt dat hij de komende week alles een beetje los kan laten hoor!
En helemaal omdat ik wel echt zin heb elke dag! ( Waarschijnlijk ook omdat ik weet dat het de vruchtbare dagen zijn hoor!!! )
Ga vanavond mijn massage olie uit de kast trekken, kijken of hij zo te paaien is…
Dus meiden, nog versier tips???
x
Haha, zijn jullie gezellig aan het kletsen :mrgreen:
Nog meer versiertrucs? Tja, bad vol laten lopen en licht uit en kaarjes aan?
Of de zithoek ombouwen tot een lounchehoek en een leuke film en kaarsjes aan (en een mooi lingeriesetje onder je kleren natuurlijk)
uhm… ik denk nog ff verder
Veel plezier en succes igg met die mannen van jullie, want zonder inbreng van hun gaat zwanger worden niet lukken natuurlijk
@femmie wrote:
Haha, zijn jullie gezellig aan het kletsen :mrgreen:
Nog meer versiertrucs? Tja, bad vol laten lopen en licht uit en kaarjes aan?
Of de zithoek ombouwen tot een lounchehoek en een leuke film en kaarsjes aan (en een mooi lingeriesetje onder je kleren natuurlijk)
uhm… ik denk nog ff verder
Veel plezier en succes igg met die mannen van jullie, want zonder inbreng van hun gaat zwanger worden niet lukken natuurlijk
Tja, misschien toch maar de jacuzzi vol laten lopen op zolder…
En dan saampies een bad nemen ja…
Ja, dat is wel een goed idee! Kaarsjes aan, bad vol laten lopen, lingerie aan en daarna wil ik natuurlijk vuurwerk!!! :mrgreen:
x
owwwwwwwww een jacuzzi op zolder? Wat heerlijk!!!
Tip voor een vlgd keer. Bij de t**nen hebben ze van die potjes met een soort van snoeppapier, alleen moet je die niet eten want ze zijn voor in bad :mrgreen: Ze hebben die ook in het roze in de vorm van hartjes.
Als je die koopt, dan kan je het hele bad volstrooien daarmee (ze lossen wel op en ik weet niet of dat mag in een jacuzzi?, anders naar de x*nos gaan en van die plastic rozeblaadjes halen :inlove: en de jacuzzi mee bestrooien). Laat hem dan nog maar eens nee zeggen :mrgreen:
Lautje: bij deze wil ik een afspraak maken voor je jaccuzi, alvast voor in mijn vruchtbare dagen :mrgreen:
@femmie wrote:
owwwwwwwww een jacuzzi op zolder? Wat heerlijk!!!
Tip voor een vlgd keer. Bij de t**nen hebben ze van die potjes met een soort van snoeppapier, alleen moet je die niet eten want ze zijn voor in bad :mrgreen: Ze hebben die ook in het roze in de vorm van hartjes.
Als je die koopt, dan kan je het hele bad volstrooien daarmee (ze lossen wel op en ik weet niet of dat mag in een jacuzzi?, anders naar de x*nos gaan en van die plastic rozeblaadjes halen :inlove: en de jacuzzi mee bestrooien). Laat hem dan nog maar eens nee zeggen :mrgreen:
Wat een luxe he… We gebruiken hem alleen als gewoon bad, aangezien het constant op temperatuur houden van het water een irritant geluid geeft als je ligt te slapen… ( Wij slapen ook op zolder. Het is een tweede badkamer met jacuzzi, urinoir en badkamermeubel aan de slaapkamer namelijk :oops: :oops: )
Tja, hij zat in het huis toen we het kochten, maar veel doen we er niet mee. We zijn allebei geen bad-mensen zeg maar!
Maar denk dat hij vanavond mooi gevuld gaat worden! ( Duurt ook wel even… :shifty: )
x
@Becca wrote:
Lautje: bij deze wil ik een afspraak maken voor je jaccuzi, alvast voor in mijn vruchtbare dagen :mrgreen:
Hahahahahahaha, is goed hoor! Alleen bubbelt hij niet meer… Het is nu een gewoon bad geworden!!!
Hahahahaha, maar dan iets groter!!! :mrgreen:
xxx
@lautje84 wrote:
Tja, hij zat in het huis toen we het kochten,
Vervelend :mrgreen:
Klinkt wel luxe hoor! 2 badkamers
@femmie wrote:
@lautje84 wrote:Tja, hij zat in het huis toen we het kochten,
Vervelend :mrgreen:
Klinkt wel luxe hoor! 2 badkamers
Ja, best wel eigenlijk…
Maar we gebruiken de badkamer naast de slaap kamer bijna niet hoor! We hebben op de eerste verdieping ook een mooie badkamer met douche, wc en badkamermeubel. Daar zijn wij dus altijd te vinden! :mrgreen:
Maar luxe is het zeker!!! ( Toch als ik het geld had, had ik de jacuzzi eruit laten halen, en er een gewoon bad in laten zetten, met een mogelijkheid om te douchen… Daar heb je zo veel meer aan! )
Maar ja, dat zou echt zo veel geld kosten, dat we daar maar vanaf zien…
xxx
Goedenavond!
Lekker gekletst weer jullie! Ik schrijf nu niet meer bij de wannabe mei mama’s, laten we lekker hier verder gaan is mijn idee
Lautje, wat heeft je buurvrouw op het repertoire staan? Vond je het niet mooi?
Hoe verleid je je vriend als ie boven op zolder achter de pc zit? (niet dat ik er nu behoefte aan heb, maar voor het geval dat binnenkort wel het geval is) Ik durf dat op de een of andere manier niet :oops: Wij hebben geen bad, en met massage en lingerie heeft ie niets. Hier gaat het verleiden een stuk makkelijker als we samen een film aan het kijken zijn, maarja, het zou zomaar kunnen dat ie net een avondje op zolder zit als m’n eisprong eraan komt :roll: :mrgreen:
Oh oh Becca, een rot opmerking? Was dat wraak vanwege de chocolade cake?
Femmieke, wat voor vreemde smaak heb je in je mond?
De zenuwen zijn heel herkenbaar!