Nou ja, het lag hier al een paar dagen stil…maar nu het voor een aantal spannend gaat worden verwacht ik binnen nu en een week dat we op pagina 30 zitten :mrgreen: :shifty:
Ik ga denk ik eens lekker vroeg naar bed! Dat is de enige plek waar ik mijn moeie arm niet gebruik. Anders ben ik aan het soppen (vooral voor de thuiszorg, in mijn eigen huis minder helaas) of aan het ‘muizen’ en dat allemaal met rechts, daar raakt ie dus zo af en toe erg moe van!
Nou ja, muizen :think: ik zit achter de laptop, of met de laptop op schoot, zonder muis…maar toch een moeie arm.
In ieder geval…weltrusten! :-*
Trusten Sterre!!
hier ben ik.
jaja, ik ga morgen testen :lol: duimen jullie
jullie horen het wel.
liefs en tot morgen
Spannend Baby1!!
Goedemorgen, ik ben al wakker!
Klaar voor het ontvangen van positief test nieuws! :mrgreen:
Hoe zit dat eigenlijk? Priscilla bij de wannabe mei mama’s gaat ook vandaag testen :think: De een voor eind mei en de ander voor begin juni dan zeker?
Ik heb heel eerlijk gezegd het idee dat er zowiezo niemand meer in mei is uitgerekend als ze zwanger zouden zijn…,. Dus volgens mij blijven er gewoon een paar meiden bij de meiwannabe’s hangen, omdat ze het gezellig vinden :mrgreen:
jaaa ik wil ook weten of er al posi testen zijn!!!
juni is een mooie maand om te bevallen heheheh
STERKTE!!!
@Becca wrote:
Sterre wat lastig zeg! Volgens mij zitten wij gelijk van nod?? Ik ga er vanuit dat het hier mis is. Bij amy had ik op dag 21 een korte innestelbloeding en ik zit nu op dag 21 en niks te zien… Tuurlijk, ik weet het, het hóéft niet altijd zo te zijn, maar zo behoed ik me van een teleurstelling zeg maar…De kleur van de slaapkamer had ik nog over, en die bruine kleur van die ene muur in de wc… :think: Maar heb de vloer ernaast gelegd, maar denk dat het dan te donker gaat worden…
(okeee…ik ben vaag…)
Lautje: welke kleuren heb je staan dan? En die buikpijn…sja…dat kan van alles zijn, lastig hoor! Maar je klusperiode komt er wel weer aan zie ik :thumbup:
We laten het verven dus maar even voor wat het is… ( helaas, had er wel zin in gehad!!! )
Ja, mijn klusperiode is begonnen! Ben goed mijn best aan het doen, maar hubbie had eigenlijk geen zin gisteren… :roll: Hij was helemaal gebroken na een lange dag op zijn werk, dus het zag ernaar uit dat het weer niet zou gaan gebeuren.
Nou, na een versierpoging is het toch gelukt! :dance: Ik zit nu op dag 11, en we hebben dag 5, 7 en gisteren geklust. Nu wil ik dus om de dag, maar of ik hubbie zover krijg… :think: Hij wil toch spontaan een kleine, hoewel hij nadat hij Amy had gezien toch wel heeeeeeel graag wil!
Dus ik blijf hem gewoon verleiden!!
Wat een scheetje is Amy trouwens zeg!
x
@Becca wrote:
Ik heb heel eerlijk gezegd het idee dat er zowiezo niemand meer in mei is uitgerekend als ze zwanger zouden zijn…,. Dus volgens mij blijven er gewoon een paar meiden bij de meiwannabe’s hangen, omdat ze het gezellig vinden :mrgreen:
Moeten ze hierheen komen, dan wordt het hier nog gezelliger!!! :mrgreen:
Oja, jullie kennen elkaar he, Becca en Lautje?
Lautje, hoe lang zijn jullie bezig, sinds augustus toch?
Hier sinds april, en eigenlijk heeft mijn vriend het pas deze maand echt serieus aangepakt, dan maar wat minder spontaan scheen hij te denken :roll: :shifty:
Het zien van schattige kindjes wil ook nog weleens helpen ja!
Wij hebben helaas niet meer van die hele kleintjes in de familie, en de allerschattigste foto’s van kok die ik hem laat zien die doen hem niet zoveel helaas. En al helemaal niet van baby’s aan borsten, iets waar ik ontzettend naar kan verlangen, hij vind borstvoeding iets vies’!
Nou, dan heeft hij dus wel pech :naughty:
@Sterre74 wrote:
Oja, jullie kennen elkaar he, Becca en Lautje?
Lautje, hoe lang zijn jullie bezig, sinds augustus toch?
Hier sinds april, en eigenlijk heeft mijn vriend het pas deze maand echt serieus aangepakt, dan maar wat minder spontaan scheen hij te denken :roll: :shifty:
Het zien van schattige kindjes wil ook nog weleens helpen ja!
Wij hebben helaas niet meer van die hele kleintjes in de familie, en de allerschattigste foto’s van kok die ik hem laat zien die doen hem niet zoveel helaas. En al helemaal niet van baby’s aan borsten, iets waar ik ontzettend naar kan verlangen, hij vind borstvoeding iets vies’!
Nou, dan heeft hij dus wel pech :naughty:
Ja, wij zijn vanaf augustus bezig! Mag dus helemaal niet klagen, maar zou zo graag zwanger worden… :shifty:
Ja, Becca en ik kennen elkaar, we zijn reallife vriendinnetjes! Door haar ben ik nu een KOK junkie… :mrgreen:
Die van mij wilde deze maand er ook echt voor gaan! Denk dat hij daarom ook te verleiden was gisteren, normaal gebeurt er niets als hij echt geen zin heeft! :naughty:
Hij vind baby´s ontzettend leuk, maar borstvoeding heeft hij niets mee. Daar heeft hij geluk mee, als ik zwanger zou raken en alles gaat goed, geef ik flesvoeding. Gewoon een bepaald gevoel dat ik heb, waar ik ook echt niet vanaf stap … ( dit is mijn gevoel, ik lok dus geen discussie uit. :shifty: )
x
Moeilijk hoor Sterre! :hug: Lautje en ik kennen elkaar inderdaad!
Lautje: ik weet dat amy een scheetje is :inlove: Moeilijk met die kleur hoor! Je kan denk ik beter wachten tot de vloer er in ligt ja…
Pff…staan we net in de supermarkt en ik sta met chocoladecake in mijn handen, zegt hij: hahaha, zeker ongi worden? Met een grote glimlach…sja…ik kan daar gewoon niet (meer) om lachen en al helemaal niet als hij het zegt :oops: Pas hebben we nog een gesprek gehad waarin ik heb aangegeven dat hij zo ongevoelig overkomt soms, alsof het hem geen reet scheelt…dat ik er wel moeite mee heb en hij daar best wel wat rekening mee mag houden… Hij gaat daar dan niet echt op in, want dan kan hij niks meer zeggen, bladibla…oftewel…ik moet het er maar mee doen :evil:
Mijn hele dag kan verpest zijn na zo’n opmerking…
@Becca wrote:
Moeilijk hoor Sterre! :hug: Lautje en ik kennen elkaar inderdaad!
Lautje: ik weet dat amy een scheetje is :inlove: Moeilijk met die kleur hoor! Je kan denk ik beter wachten tot de vloer er in ligt ja…
Pff…staan we net in de supermarkt en ik sta met chocoladecake in mijn handen, zegt hij: hahaha, zeker ongi worden? Met een grote glimlach…sja…ik kan daar gewoon niet (meer) om lachen en al helemaal niet als hij het zegt :oops: Pas hebben we nog een gesprek gehad waarin ik heb aangegeven dat hij zo ongevoelig overkomt soms, alsof het hem geen reet scheelt…dat ik er wel moeite mee heb en hij daar best wel wat rekening mee mag houden… Hij gaat daar dan niet echt op in, want dan kan hij niks meer zeggen, bladibla…oftewel…ik moet het er maar mee doen :evil:
Mijn hele dag kan verpest zijn na zo’n opmerking…
Dat kan ik me echt helemaal voorstellen! Vind ik ook echt geen aardige opmerking!!! :naughty: :naughty: :naughty:
Een :hug: :hug: :hug: om je dag een beetje beter te maken!
x
Becca :hug:
Kan het me heel goed voorstellen dat je je daar rot onder voelt
Nou zeg Becca, dat is inderdaad wel een ongevoelige opmerking…jij zou dat waarschijnlijk al gemeld hebben aan hem, als je ongesteld geworden was. Met alle teleurstelling van dien enzo…
Als je aan mijn vriend vraagt wanneer ik ongesteld moet worden zou het het niet weten, maar elke druppel bloed meld ik aan hem, of ie het nou horen wil of niet
Nou mijn test resultaat was negatief Nu moet ik zeggen dat mijn NOD maandag pas is dus het kan nog steeds
IK heb meteen een vraag. IK heb clearbleu digitaal gebruikt en na het testen haalde ik het staafje eruit en zag ik 1 hele duidelijke blauwestreep maar ook een heeeeeeel licht blauwstreepje ernaast staan. Betekend dat iets?
IK baalde wel ontzettend hoor, en heb ff een traantje weggepinkt omdat ik zo overtuigd ben als maar kan dat ik zwanger ben. Maar toch de test zegt het en niet me lichaam
IK wacht in spanning af tot me nod en denk dat een gewone test te doen en geen digitaal
liefs
Digitaal kan je absoluut niet zo aflezen. En daar komt bij dat digitaal heel veel hcg nodig heeft om positief te testen.
@Sterre74 wrote:
Goedemorgen, ik ben al wakker!
Klaar voor het ontvangen van positief test nieuws! :mrgreen:
Hoe zit dat eigenlijk? Priscilla bij de wannabe mei mama’s gaat ook vandaag testen :think: De een voor eind mei en de ander voor begin juni dan zeker?
hihi ik heb ff uitgereken opzo progammatje, mocht het zo zijn is mijn uitrekendatum 1 juni. dus i zal bij de juni mama’s blijven
we wachten nog ff af. Het kan nog
ook niet op datstaafje die je eruithaald? daar staa toch duidelijk 2 streepjes op. Tja ik weet het ook niet hoor maar dat viel me dus op e schrok best wel ff
Ik weet dat daar 2 streepjes staan, maar toch kan je het niet zo aflezen, anders had de digi wel naar dat streepje gekeken en gezegd dat je zwanger was. Ik had oo een hele dikke vette streep op de digi, maar toch zei die dat ik niet zwanger was.
ok duidelijk :oops: Dan hoop ik dat o de gewone het tweede streepje wl staat mar dat word dan maandag of dinsdag.
IK heb best ongikrampen, :evil: dus ik ga morgen zeker niet testen