Wannabe Juni mama's

Hier mag ik weer door na de volgende ronde, wilde er weer met frisse, volle moed tegenaan gaan, vandaar een nieuw topic.

Dat Oktober maar een hele vruchtbare maand mag worden :**:

Als je op het lijstje gezet wilt worden, zeg het maar :smiley:

NAAM NOD

Baby1 24 september

Becca 26 September

Lua 27 September

Claudie 29 September

Femmie ± 30 September

Lautje 10 Oktober

Daantje_77 15 Oktober

Juf_Essie ?

Femmieke ?

williewortel ?

San1981 ?

Tammy ?

Pff Tammy, oktober alweer, wat gaat de tijd snel anders he!

Mijn vruchtbare dagen zijn nog in september trouwens.

Ik weet niet wat m’n nod is, en ik kom alleen af en toe gedag zeggen en lezen ok?

Succes!

Jeetje, de juni maand alweer. Tammy, balen meis dat je de vorige ronde weer ingegaan bent. Duim voor je komende ronde. En idd. wat gaat de tijd snel. Vlgd maand zijn we alweer een jaar bezig…

Zal ook voor jou duimen Femmie. Jullie zijn ook alweer even bezig, zo te lezen. Wanneer heb jij je NOD??

Sterre: Geeft niks meid. Vind het al heel lief dat hje hier af en toe wel gezellig mee komt lezen en kletsen. Wil je wel dat ik je naam met vraagteken neerzet of dat liever ook niet. Jij moet het zeggen.

:pray: :pray: Op voor een nieuwe kans met goede afloop.

Op een vruchtbare maand :-*

En veel klussen :mrgreen:

Hi meiden!!!

Nou, ik heb mijn ongie nog niet gehad, maar denk dat het deze maand er voor mij ook niet inzit! Dus kom ik gezellig mee kom kletsen hier!

De pijn in mijn tepels is namelijk afgenomen, en dat deden ze ook vorige maand net voor mijn NOD. En tja, toen werd ik binnen een dag ook gewoon ongie…

Heb een druk weekend achter de rug, mijn mannetje was jarig zondag… Jeetje, nu weet ik weer waarom ik een hekel aan verjaardagen vieren had! :shock: Onze families zijn zo ontzettend verschillend, je ziet ze gewoon geirriteerd naar de ander kijken… :?

Mijn familie is heel erg van iedereen moet eigen keuzes maken enz enz enz en zijn familie ( lees moeder ) wil alles voor hem beslissen en voorkauwen… ( Botst ook erg vaak met mij, wij hebben namelijk ons eigen leven, en daar heeft zij het heeeeeeel moeilijk mee! :eh: )

Ben blij dat we dat voorlopig weer hebben gehad!

xxx

hallo tammy ik kom even mee lezen en soms iets krabbelen ik wacht nog even af tot ik ongi ben dan mag je mij erbij zetten.

ik had vanmorgen ook een negatieve test.

ik test pas zaterdag dus ik heb mijn banner veranderd!!

Lautje wat fijn om te horen dat het bij jou ook zo is ja klinkt mss een beetje stom maar ik heb het zelfde wij vieren verjaardagen al niet meer met beide familie’s.

in mei hadden we ons huis gekregen en beide familie’s klussen nou ruzie al om.

Ik heb nu zelfs al sinds 7 juni ruzie met me schoonouders,me schoonmoeder kan rick niet loslaten zit altijd aan hem te plukken en wil alles voor hem regelen irritant ik heb er wat van gezegt!!

ze doet ook alles voor hem en voor mij niet het is altijd ik heb boodschappen voor rick gehaald. HALLO WE WONEN SAMEN!!

maar goed nu willen ze het goed maken nou ik zal er nog eens goed over nadenken me vriend is 25 sept jarig dus pffff.

maar als we gepraat hebben en ze hoort dat ik zwanger ben nou dan mag ik me wel bergen dan krijgen we meteen een preek. (zou je dat wel doen)

of te wel dan is rick voor altijd verbonden met mij en ze kan dr zoon niet loslaten.

GELUKKIG BEN IK DUS NIET DE ENIGE!!!

Ha dames,

Ik wacht ook nog even totdat ik ong word voordat ik aan het lijstje toegevoegd kan worden. Maar lees en praat lekker met jullie mee.

groetjes Leonie

@bianca&? wrote:

hallo tammy ik kom even mee lezen en soms iets krabbelen ik wacht nog even af tot ik ongi ben dan mag je mij erbij zetten.

ik had vanmorgen ook een negatieve test.

ik test pas zaterdag dus ik heb mijn banner veranderd!!

Lautje wat fijn om te horen dat het bij jou ook zo is ja klinkt mss een beetje stom maar ik heb het zelfde wij vieren verjaardagen al niet meer met beide familie’s.

in mei hadden we ons huis gekregen en beide familie’s klussen nou ruzie al om.

Ik heb nu zelfs al sinds 7 juni ruzie met me schoonouders,me schoonmoeder kan rick niet loslaten zit altijd aan hem te plukken en wil alles voor hem regelen irritant ik heb er wat van gezegt!!

ze doet ook alles voor hem en voor mij niet het is altijd ik heb boodschappen voor rick gehaald. HALLO WE WONEN SAMEN!!

maar goed nu willen ze het goed maken nou ik zal er nog eens goed over nadenken me vriend is 25 sept jarig dus pffff.

maar als we gepraat hebben en ze hoort dat ik zwanger ben nou dan mag ik me wel bergen dan krijgen we meteen een preek. (zou je dat wel doen)

of te wel dan is rick voor altijd verbonden met mij en ze kan dr zoon niet loslaten.

GELUKKIG BEN IK DUS NIET DE ENIGE!!!

Mijn schoonmoeder is echt geen monster hoor, dat valt best mee, maar ze heeft het er gewoon een beetje moeilijk mee dat ik zo zelfstandig ben… Heb toen ik geslaagd was voor de HAVO, een jaar in USA gewoon om daar naar school te gaan en heb vanaf jongs af aan geleerd om op eigen benen te staan. Mijn hubbie is heel beschermd opgevoed, hoefde niets te doen thuis ( maar dan ook echt helemaal niets! :thumbdown: ) en doet nu gewoon alles alleen sinds wij samen zijn. Zijn moeder is dat niet gewend, en denk dat ze er daarom zoveel moeite mee heeft. :wink:

Heb er al een keer over gesproken met haar, ze probeert erop te letten, maar gisteren had ik ook echt mijn dag niet dus irriteerde werkelijk alles! :shifty:

Verder zal ze werkelijk alles voor ons doen, hoef maar te bellen en ze staan klaar! Ze wordt ook een super oma, dat weet ik zeker! :inlove:

Enne, ze heeft mijn hubbie toch geweldig opgevoed, want het is echt een kanjer!!! :inlove:

x

F’lien: We gaan er weer hard tegen aan. En ja veel klussne hoort daar ook bij, maar dat vinden mijn partner en ik niet zo erg :wink:.

Lautje, Bianca, Leonie: Wat doen jullie hier. Hup hup, terug naar jullie topic :wink:. Jullie zijn nog niet ongesteld dus jullie ronde is nog niet voorbij. Geef het nog niet op.

Lautje: Wel irritant dat jullie familie’s wat botsen. Ach ja, gelukkig zien ze elkaar alleen met verjaardagen van jullie. Denk dat het heel normaal is dat het weleens botst met schoonmams, dat heb ik hier ook weleens hoor. Dat is denk ik helemaal niet erg.

Bianca: Vervelend dat je schoonmoeder Rick niet kan loslaten. Hoop dat het na een gesprekje beter gaat. Lijkt me ook niet leuk voor Rick nu staat hij tussen jou en je moeder in en dat lijkt me wel lastig.

Nou dames, ga er weer van tussen moet straks werken, dus weet niet of ik me vandaag nog meld. Jullie zien het wel. Fijne dag :-*

worden we nu weg gestuurd??

Beetje :stuck_out_tongue:

Grapje :wink:

tammy hoe maak je die foto’s dat je er meer kan laten zien met zo’n randje??

Vind je zo gezellig Tammy, ik blijf gewoon meekletsen hoor!!!

Anders mis ik veel te veel!!!

Hihihihi

Hoi hoi

Ik kom er ook weer bij hoor, weet alleen mijn datum nog niet.

Moet even rekenen, haha.

Liefs Esther :**:

Bianca: ik heb hem door iemand anders laten maken. Weet zelf ook niet hoe dat moet.

Lautje: Nou gezellig dat je mee blijft kletsen. Morgen je NOD, zal voor je duimen, dat het uitblijft :pray:

Joepie, ik heb eindelijk internet thuis!!!

Oh, mijn dag is weer helemaal goed!!!

xxx

Ben er!

Lautje heeft internet! :dance: :dance:

Enne… :naughty: stelletje insluipers :naughty: Ik wil jullie hier niet zien hoor! Lekker zwanger worden dus :naughty:

:mrgreen: :mrgreen:

Als jullie het niet erg vinden, blijf ik hier ook een beetje meelezen en afentoe posten, want vind het toch wel erg gezellig kluppie :slight_smile: .

En dan blijf ik natuurlijk ook hard duimen voor iedereen :pray: .