Wannabe Juni mama's

Woeshi: tuurlijk is het niet erg! Blaas je zo af en toe wel wat zwangerschapshormoontjes onze kant op? Wie weet helpt het :mrgreen:

@Tammy wrote:

Zal ook voor jou duimen Femmie. Jullie zijn ook alweer even bezig, zo te lezen. Wanneer heb jij je NOD??
`

Ik heb nog geen idee. Wrs ga ik woensdag of donderdag mijn eisprong hebben. Dan dus + 14. Eind september gaat het worden dus.

Lautje en leonie, spannend voor jullie hoor. Succes morgen met de NOD ik duim voor jullie.

Ik vind het ook te gezellig met jullie dus ik blijf mee kletsen hoor!

Dat het maar een vruchtbare maand voor iedereen mag worden.

groetjes Leonie

Hallo,

Ik wil iedereen in deze topic veel succes komen wensen. Mijn zoontje is dit jaar in juni geboren en nu ik deze topic zag staan realiseerde ik me opeens dat sept/okt de maand was.

dames, ga er voor! (en hopelijk hebben jullie dan een betere zomer

grz en suc6

hey meiden.

ik wil me ook graag bij dit cluppie voegen.

mijn nod is 27 sept.

Nog steeds geen opoe, maar zoals we allemaal weten betekend dat nog helemaal niets! Ik heb sinds vanmorgen wel echt ongie pijntjes, dus het zal vandaag of morgen wel doorbreken!

Verder heb ik echt geen zin om te werken! :roll: Wow, wil lekker thuis een filmpie kijken en heerlijk op de bank liggen!

xxx

Dank je Kee :-* :-* Lief dat je dat komt zeggen!

Lua welkom hier!! :thumbup: We tellen met z’n alle af, voor een aantal meiden is het echt heel erg spannend nu!

Lautje: nog geen opoe :pray: :pray:

Ik ben zielig…lang verhaal, maar ik heb CTs aan beide polsen (eff googlen als je wilt weten hoe of wat) Aan rechts ben ik geopereerd en dat heeft een hele lange nasleep gehad, veel napijn (handig met een klein kind :shock: ) en links moet eigenlijk ook, maar ik wil niet, want dat gaat nu helemaal niet met Amy. Toch bij de huisarts geweest en die heeft een injectie gegeven (cortison -> ook effe googlen :wink: ) en dat doet zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!! De volgende stap is toch weer operen :shock: Hopelijk gaat de injectie werken en krijg ik nog even uitstel van executie.

Nee, nog steeds geen opoe! Maar heb wel echt een nare pijn in mijn onderbuik, dus denk dat het niet lang meer duurt!

Hoop gewoon niet dat mijn cyclus veel langer is, want dan duurt een ronde nog langer! :x

Ik ga op zijn vroegst ook eventueel pas vrijdag testen… Ben een beetje afgekickt na de nega van afgelopen zondag…

( Wilde hubbie een mooi verjaardagscadeau geven, maar helaas! )

xxx

Ester: Ik heb je in het lijstje gezet hoor. Gezellig dat je weer mee kletst.

Lautje: Vind het ook gezellig als je hier mee kletst hoor, laten we hopen dat het niet is voor wannabe Juni mama, maar voor de gezelligheid :D. Fijn dat je nu internet thuis hebt, kun je eindelijk ook in het weekend mee lezen. Kijk maar uit, straks wordt je nog verslaafd :wink:. Ben hier hard voor je aan het duimen hoor :thumbup: :thumbup:

Woeshi: Tuurlijk vinden wij het niet erg als je hier blijft mee kletsen. Gezellig juist :smiley:

Becca: Heb je in het lijstje gezet met een vraagteken bij NOD. Meis wat vervelend dat je zo’n last van je hand hebt :hug:. Mijn moeder heeft het ook gehad is eraan geopereerd en nu geen last meer. Hopelijk helpt de spuit die je ervoor hebt gekregen zo lang mogelijk.

Femmie:Heb je NOD op ongeveer 30 september gezet is dat goed?

Leonie: Gezellig dat jij ook mee blijft kletsen, hopelijk alleen voor de gezelligheid en niet voor de wannabe juni mama :pray:.

Deborah: Gezellig dat je ook mee komt kletsen, heb je in het lijstje gezet.

Hier eigenlijk niet echt iets bijzonders te melden. Moet vanmiddag melden, dus ben er ws morgen pas weer of moet even tussendoor tijd hebben.

Tammy mijn nod is 26 september!

Ga hem gelijk veranderen.

ja ik wil ook op het lijstje :smiley:

mijn NOD is 24 september.

tis hier al een gezellig clubje aan het worden. Nu hoen dat wel allemaal een positieve test hebben :mrgreen:

Voel me zelf misselijk de hele dag al en heb lopen kokhalsen op het werk. Ben naar huis gegaan omdat ik me niet echt lekker voelde en licht was in me hoofd. Me buik rommeld…ik lijk wel een buikspreker haha en pfff ook wel wat moe. eb dus heerlijk op de bank gelegen vanmiddag :zzz:

nou vind het leuk om hir mee te gaan kletsen.

liefs

Hi Hi,

Wil je mij ook in de lijst zetten, mijn roze afscheiding is begonnen net… Morgen is dus mijn eerste officiele menstruatie dag… Dus dan is mijn volgende NOD 10 oktober!

x

PS Baal best een beetje… :frowning:

Lautje :hug:

Lautje toch :hug: :hug: Echt balen joh!!!

lautje

balen meid!!

nou ik wordt denk ook gewoon ongi dus dan kom ik in deze week ook gezellig hier mee kletsen met nieuwe NOD.

geniet maar lekker van de chocola!! :hug:

ik wil ook heeeeeeel graag weer een juni mama worden :pray:

mag ik ook op t lijstje :pray: mijn nod is 29-09 :mrgreen: dus al druk aan t werk :mrgreen:

lautje :hug:

bianca wie weet is t raak nog 4 dgn te gaan :think: :pray:

ik ben nu ook zo vol van binnen :o weet niet waar van :eh: ach ja we zien wel :mrgreen:

Lautje: Balen meid :hug:!! Op naar de volgende ronde, dan maar hé. Nieuwe ronde, nieuwe kansen denk ik altijd maar. Heb je op het lijstje gezet.

Baby1: Spannend hoor. Gezellig dat je je hier komt aansluiten. heb je op het lijstje gezet.

Claudie: Gezellig dat ook jij mee komt kletsen. Ik heb je op het lijstje gezet.

Nou hier lekker gewerkt. Moet nog even wachten voor ik naar de nacht kan, dus even gaan KOKen. Moet morgenochtend weer, dus kom pas morgenavond weer.

heb me banner aangepast want heb twee weken geleden me ei gehad dus is woensdag me NOD dag maar test ZATERDAG

Nou meiden,

Moet mijn banner weer aanpassen…

Na het wc bezoekje met het heeeeleee lichte roze veegje, heb ik nu nergens meer last van! Wordt echt gek hier, mijn lichaam speelt gewoon een spelletje met me! :x

Heb geen buikpijn meer, helemaal niets!

( Heb verdorie zelfs een tampon in gedaan vanmorgen en er meteen weer uitgehaald om te kijken hoe of wat…en die was helemaal wit! Zelfs geen roze meer! )

Zal het dus vast vandaag of morgen worden ofzo! ( Of waarschijnlijk net nadat ik negatief test! :cry: )

x