Wat een ellende Lautje! Dan kan je soms maar beter gewoon ongesteld worden, dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent :hug:
@Becca wrote:
Wat een ellende Lautje! Dan kan je soms maar beter gewoon ongesteld worden, dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent :hug:
Ja inderdaad!!!
x
Nou, de :evil: zijn doorgebroken!
Mij NOD wordt dus gewoon 10 oktober!
xxx
ik las heti n het andere topic :hug: :hug:
Lautje: Vervelend dat je lichaam je even in de maling hield. Wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt, toch??
@Tammy wrote:
Lautje: Vervelend dat je lichaam je even in de maling hield. Wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt, toch??
Ja, dat zeker!
Op naar de volgende ronde!
( Zei zij vol goede moed…terwijl ze best wel een beetje baalt! )
Tuurlijk mag je best even balen lautje! Hebben we toch allemaal, even een dag of 2 balen en dan hup, vol goede moed verder :hug:
Moet wel eerlijk zeggen dat ik blij ben dat mijn cyclus regematig is!
Enne, nog even extra oefenen is ook niet verkeerd hoor!!!
xxx
Ik kom ook gezellig meekletsen ben al ongeveer een maand aan het volgen :mrgreen:
Mijn laatste menstuatie was op 31 augustus dus nog effe wachten op mijn eisprong.
Iedereen veel succes :-*
Ik kom es ff kijken, verwacht dat ik v.a. volgende week hier mee kan kletsen. Niet omdat ik dat zo graag wil, hoor. Ik ga liever door naar t zwanger hoekje mei mama’s.
Ik ben al n paar x zwanger geweest en weet hoe t voelt en nu voel ik dat niet. Dus vandaar dat ik alvast ff kom gluren.
(wordt dan ronde 4)
Ha dames,
Lautje :hug:
groetjes Leonie
zo wij hebben hier hard gewerkt :mrgreen:
heb weekend :dance:
verders :think:
hoi minni en femmieke gezellig mee beppne :mrgreen:
ik ga slapen
toedelssss :-*
Ik sluit mij hier ook aan Het zou wel leuk zijn om een Juni mama te worden
Ik sluit mij hier ook graag aan. Ben nieuw op dit forum, dus moet nog even alles ontdekken. Wil erg graag moeder worden. We proberen nu een paar maand, maar tot nu toe nog niks. Ik ben in juli met de pil gestopt en ben wel gelijk regelmatig ongesteld geworden. Volgens mij heb ik alleen geen eisprong? Kan dit? Ik doe namelijk elke dag een ovulatietest en heb nog geen positief resultaat gehad Het vreemde is dat ik wel een cyclus van 28 dagen heb. Komt dit iemand bekend voor?
Liefs
San1981
SCHIET mij maar LEK!!!
ik kon niet wachten tot morgen en heb getest geen eens een vage streep!!
ben nog niet ongi en heb een hele opgeblazen onderbuik!!
ik zou toch zweren dat ik zwanger ben maar we wachten weer af!!
wacht nu tot donderdag!! dan ga ik samen met cindy testen!!
twee weken geleden op zaterdag was het slijm helemaal weg en gewoon afscheiding dus moet toch echt volgende week ongi worden als ik niet zwanger ben!!
Jeetje Bianca, wat spannend!
Wat jammer dat de test dan toch negatief was :?
He hoi dames,
Ik kom me hier ook weer melden jammergenoeg…
Vind het echt heel gezellig met jullie, ook al post ik niet zo vaak, maar wil toch nog liever een positieve test!
Donderdag op cd 33 zijn toch de :twisted: :twisted: :twisted: op bezoek gekomen, helaas pindakaas… Dit was mijn eerste ronde met clomid en heb mij ei gehad op dag 19 en nu dus een luteale fase van 14 dagen. ( normaal 11 a 12 dagen en een cyclus tussen de 33 en 44 dagen met een ei vanaf dag 22 )
Fijn dat mijn lichaam er igg wel op reageert, vandaag met de tweede ronde clomid begonnen. Gelijk ook weer de laatste hoop ik!
Een drukke werkweek gehad bah, had maar een dagje vrij… Nu lekker van Robbin genieten!
Over 1 1/2 week wordt hij alweer 2! :dance:
Allemaal een fijn weekend en tot gauw…
Liefs, Daantje
P.s. Wie heeft er als eerst haar NOD?
Zet die van mij maar op 15 oktober. Ik voor een mooi begin van mijn herfstvakantie!
@daantje_77 wrote:
He hoi dames,
Ik kom me hier ook weer melden jammergenoeg…
Vind het echt heel gezellig met jullie, ook al post ik niet zo vaak, maar wil toch nog liever een positieve test!
Donderdag op cd 33 zijn toch de :twisted: :twisted: :twisted: op bezoek gekomen, helaas pindakaas… Dit was mijn eerste ronde met clomid en heb mij ei gehad op dag 19 en nu dus een luteale fase van 14 dagen. ( normaal 11 a 12 dagen en een cyclus tussen de 33 en 44 dagen met een ei vanaf dag 22 )
Fijn dat mijn lichaam er igg wel op reageert, vandaag met de tweede ronde clomid begonnen. Gelijk ook weer de laatste hoop ik!
Een drukke werkweek gehad bah, had maar een dagje vrij… Nu lekker van Robbin genieten!
Over 1 1/2 week wordt hij alweer 2! :dance:
Allemaal een fijn weekend en tot gauw…
Liefs, Daantje
P.s. Wie heeft er als eerst haar NOD?
Zet die van mij maar op 15 oktober. Ik voor een mooi begin van mijn herfstvakantie!
Denk dat we elkaar allemaal heel gezellig vinden, nu maar hopen dat we allemaal juni mama´s mogen worden!
Kunnen we lekker doorkletsen! Ik hoop ook snel een positieve test in mijn handen te hebben, maar dat hoop ik voor iedereen!
xxx
Nou, het is hier lekker druk geworden :mrgreen:
Lautje en daantje, balen meis van je menstruatie :hug:
Becca, hoe gaat het nu met je polsen? Jeetje zeg, lekkere pech heb jij dat je het aan beide polsen hebt. Kan me voorstellen dat dat met een kleine geen doen is. Gaat het met de re pols wel wat beter na de ingreep?
Baby, voel je je weer wat beter?
Bianca, jeetje meis, spannend hoor. Hoor wel vaker verhalen van meiden die pas na een week ofzo een positieve test hebben. Is dit voor je 1e kindje?
Verder alles goed met iedereen?
Ik heb afgelopen woensdag mijn eisprong gehad :dance: Dus de wachtfase is begonnen…