Ik heb afgelopen woensdag mijn eisprong gehad :dance: Dus de wachtfase is begonnen…
Ik vind de wachtfase een stuk langer duren dan het stuk tot de eisprong…
Het lijkt wel alsof de eerste twee weken voorbij vliegen, maar daarna gaat het toch langzaam! :roll:
Zal ook komen omdat je er dan misschien net iets meer mee bezig bent, maar vind het wachten maar niets hoor!
Alleen vanaf deze maand ga ik niet meer testen voordat ik ook echt overtijd ben. Heb nu wel gemerkt dat de teleurstelling dan wel erg groot is hoor! Zo´n negatieve test hoeft van mij niet meer… :snooty:
Lautje: de eerste week ben je al ongesteld, dus dan denk je er al niet aan, dan ben je te druk met klussen en dat wachten…pfff…
Femmie: Met rechts gaat het nu beter. Het zal altijd een zwakke plek blijven, maar ik mag niet meer klagen. Ik heb maanden napijn gehad, de zenuw bleek zwaarder beschadigt dan gedacht werd en eer dat die weer herstelt was… Nu kan ik er alles weer mee, maar als ik Amy teveel getilt heb, dan krijg ik wel weer pijn.
Daantje: balen dat je weer hier bent!! :hug:
Wij hebben de eisprong gemist wegens omstandigheden, dus deze maand wordt het weer niks…
Wij hebben de eisprong gemist wegens omstandigheden, dus deze maand wordt het weer niks…
Balen zeg!
Ik hoop dat mijn hubbie en ik deze maand tijdens de vruchtbare periode om de dag kunnen klussen… Maar ja, hubbie heeft het momenteel erg druk op zijn werk ( lees: hij moet op zoek naar een andere baan waarschijnlijk ) en heeft dus een hoop aan zijn hoofd!
Nu loopt zijn contract nog tot maart 2008, maar aangezien de zaken bij het huidige bedrijf steeds slechter gaan wil hij op tijd wat anders hebben…
We wachten het dus maar af deze maand, maar ik hou er rekening mee dat er van klussen weinig terecht gaat komen…
Bianca, jeetje meid, wat erg :hug: :hug:. Je zal wel geschrokken zijn, vind het echt heel lullig voor. Zit je net lekker genesteld in je nieuwe huisje, wordt er in gebroken. Welke deur hebben ze opgebroken? Veel weg gehaald?? Hoop dat jullie goed verzekert zijn, dan wordt alles wel weer pgelost, maar het is wel heel erg. Kan me voorstellen, dat je nu toch wel even angstig bent in huis of heb je geen last van. jeetje meid, schrok er echt van.
Ik heb even het lijstje aan gepast, heb alle dames die deze ronde weer mee doen erbij gezet. Bij een aantal heb ik bij NOD ? gezet, wist niet welke dag dat verwacht wordt.
Ik ben op het moment erg druk met van alles en nog wat, dus ben er stukken minder. Ook heb ik even iets minder behoefte om te KOKen sorry :? . Lees wel lekker mee, maar reageer dus even niet op iedereen moet ik zoveel reageren. Komt denk vanzelf wel weer, maar doe nu even mee vanaf zeilijn zeg maar. Hoop dat jullie dat niet erg vinden, maar wilde het toch even laten weten.
Lautje, ben het helemaal met je eens hoor, de eerste fase gaat veel sneller. Maar ik heb PCO en mijn slijm is te zuur. Komt dus vanalles bij kijken aan pillen en spoelingen, dat ik blij ben als de wachtfase is aangebroken. Gewoon ff rust…
En die negatieve testen, nee dat is niet leuk, en als je ongi dan nog ff uitblijft komt toch weer die hoop van, zou het dan misschien toch? Ik heb het ook vaak zat meegemaakt, in de periode dat het allemaal zo onregelmatige was dat ik geen idee had wanneer mijn nod was… Heel vervelend. Als je je nod weet moet je het maar gewoon zeggen tegen die tijd, dan kunnen wij je steunen om de “zo hard roepende testen” ff in de kast te laten
Wat heeft het zoeken naar een andere baan met klussen te maken? Ik heb, vanaf dat we bezig zijn inmiddels mijn 3e baan en ik weet niet hoeveel sollicitatiegesprekken achter de rug. Ik vond het wel al en toe een beetje verwarrend dat ik voor mijn gevoel in twee werelden leefde, maar soms was het juist ook lekker om op die manier even alles wat werk betreft aan de kant te zetten. Nou, ik hoop maar dat ie snel wat vind wat ie leuk vind.
Becca, jammer dat jullie eisprong gemist hebben.
Kan me voorstellen dat je pols een zwakke plek blijft. Weet je al wanneer je links laat doen? Of doe je dat voorlopig niet en wil je wachten tot Amy groter is? Wat zegt de arts daarvan? Want als je dan ook risico loopt op extra beschadiging, moet je het wel goed afwegen hoor! :hug:
Je vriend is toch wel meteen naar huis gekomen? Jeetje, kan me voorstellen dat je een rotdag hebt gehad, naast de schok, dat er zomaar iemand in je huis is geweest en alles mee heeft genomen komen er ook alle sorres bij van aangifte doen enzo.
Jeetje zeg. Hopelijk hoef je voorlopig ff niet alleen thuis te zijn snachts, want ik kan me voorstellen dat je nu ff niet meer rustig slaapt.
Tammy, lekker dat doen waar je je goed bij voelt meis. Ik heb zo af en toe ook mijn momenten of het gewoon veel te druk voor kok. Dat moet ook kunnen toch?
Lautje, Wat heeft het zoeken naar een andere baan met klussen te maken? Ik heb, vanaf dat we bezig zijn inmiddels mijn 3e baan en ik weet niet hoeveel sollicitatiegesprekken achter de rug. Ik vond het wel al en toe een beetje verwarrend dat ik voor mijn gevoel in twee werelden leefde, maar soms was het juist ook lekker om op die manier even alles wat werk betreft aan de kant te zetten. Nou, ik hoop maar dat ie snel wat vind wat ie leuk vind.
Mijn mannetje is niet zo, die kan zijn werk niet zomaar opzij zetten... Hij wordt momenteel gebruikt als slaaf in een groot familiebedrijf, en is s´avonds helemaal gebroken als hij thuis komt. Vandaar dat hij het niet altijd op kan brengen om nog even gezellig te gaan klussen. Hij heeft gelukkig eindelijk een branche gevonden die hij leuk vind, maar heeft in de afgelopen 3,5 jaar 8 banen gehad.... En dat werkt zeker niet in zijn voordeel bij sollicitatie´s! :(
Maar ja, we zien wel hoe alles loopt!
Tammy, kan het me helemaal voorstellen meis, gewoon lekker doen wat voor jou goed voelt!
Femmie: ik heb van de week een injectie gehad en dat is de laatste, als die helpt (of niet helpt) hoop ik het uit te zingen tot baby nr2 groot genoeg is en naar school gaat… Dat gaat dus nog min 5 jaar duren :? En anders maar eerder, voorlopig probeer ik eerst zwanger te worden :mrgreen:
Lautje: Nog wat gekocht vandaag?
Tammy: lekker komen wanneer je zin hebt hoor! Kok is geen verplichting, dus als je de behoefte voelt om niet te komen, is dat prima! Als je af en toe maar laat weten hoe het gaat met je
Lautje, vervelend zeg, dat het je vriend zoveel energie kost
Dat is gewoon niet gezellig, los van het feit dat jullie kindjes willen. Wel balen als het daardoor op de lange baan geschoven moet worden, maar goed, je weet ooit nooit hoe het gaat lopen hè :hug:
Becca, hoop voor je dat je het 5 jaar vol gaat houden , maar wel erg vervelend hoor. Maar moet het eerder nodig zijn, het wil niet zeggen dat je linker arm even vervelend gaat worden als je rechter hoor :hug:
Ben weer ff hier. IK moet alles nog bijlezen :oops: maar wilde eerst wat posten :mrgreen:
Ik voel me nog steeds hezelfde als vorige week. Nog steeds vlagen van misselijkheid die zo ineens op komen zetten. Me tepels :oops: die jeuken en soms doen ze pijn :shock: Me buik is giga opgezet dat nog 1 broek me past en die broek was juist de enige die me te wijd was. Me buik jeukt, rommeld en heeft een heel appart gevoel van binnen. Lijkt wel op vlinders in me buik . IK weet het niet. Me gevoel zegt wel iets maar ik wacht tot volgend weekend af om tegaan testen. Duurt nog wel heeeeeel lang :lol: maar ik wil niet een teleurstelling hebben.
@Bianca :hug: wat vervelend zeg dat er bij je is ingebroken. Doe maar ff rustig aan meid. Dikke knuffel van mij.
@Tammy, meid forum blijft wel doorgaan hoor als je de bent dan lezen we het wel. Heel begrijpelijk dat er ook andere prioriteiten zijn.
voor iedereen blijven me duimen draaien voor wie de eisprong is geweest of nu bijna gaat komen
Becca: Heb me even flink laten gaan bij Bjorn Borg en Triumph…
Bergen ondergoed en een geweldige tas gekocht!
Verder is hier weinig gaande… Heb niet zo heel veel te melden eigenlijk…
Merk wel dat ik minder op KOK te vinden ben in de eerste twee weken van de cyclus, komt waarschijnlijk omdat ik er dan niet echt mee bezig ben. :oops: Het is echt de wachtperiode waarin ik echt heel veel hier zit! :shifty:
Meiden zoals ik al eerder zei kijk ik vanaf de zijlijn mee, dus kom nog heel weinig kletsen hier. Wil even afstand nemen van het zwanger worden zeg maar, wat rust in mijn hoofd plaatsen. Als er iemand op het lijstje gezet wilt worden PB me maar!! Of iemand anders opent zelf even nieuwe topic en kopieert het lijstje, dan wordt het goed bij gehouden.
Wil iedereen in ieder geval veel succes wensen deze maand!! Hopleijk mogen er veel zwanger raken.
Meiden zoals ik al eerder zei kijk ik vanaf de zijlijn mee, dus kom nog heel weinig kletsen hier. Wil even afstand nemen van het zwanger worden zeg maar, wat rust in mijn hoofd plaatsen. Als er iemand op het lijstje gezet wilt worden PB me maar!! Of iemand anders opent zelf even nieuwe topic en kopieert het lijstje, dan wordt het goed bij gehouden.
Wil iedereen in ieder geval veel succes wensen deze maand!! Hopleijk mogen er veel zwanger raken.
Groetjes Tamara
Meis, ik had je natuurlijk al gepb-t, maar wilde toch nog even zeggen dat ik hoop dat we je weer snel zien! Het liefst natuurlijk met een andere banner, maar met deze vinden we je net zo leuk/lief/aardig hoor!!!