Sterre: geen idee of het faalanst is hoor, ik riep maar wat
Ik voel ook altijd mijn eisprongā¦tenminsteā¦de periode rond mijn eisprong. De ene maand voel ik buikpijn als ik hem heb gehad en de andere maand als ik hem ga krijgen, geen pijl op te trekken dus.
Ik weet dit , omdat ik temp, kan ik het mooi zien :mrgreen:
sterre beterschap :hug:
becca :hug: hopen dat het snel doorbreekt of dat je wel zwanger bent!!
wat een k**t weer zeg!!
baby ik blijf voor je op een positieve test en geen bloed!!
even een vraag wie gelooft er dat er iets is na de dood??
en dat mensen die overleden zijn contact kunnen zoeken met ons??
Ik geloof er wel in en wil iets met jullie delen.
(oma) de moeder van mijn moeder is bijna 8 jaar overleden 11 okt a.s.
nou is mijn moeder in mei naar een paragnost geweest en zei vertelde mijn moeder allemaal dingen die ze niet kon weten.
nou zei ze ook dat mijn moeder in oktober iets geweldigs zou mee maken iets waar door ze nog eens terug zou denken aan mijn oma.
mijn moeder dacht toen meteen al dat ik zwanger was maar helaas ik was nog geen eens gestopt met de pil maar me vriend en ik hadden het er al wel over gehad.
nou is 18 okt me NOD uitgaande van 32 dagen dus mss is ie korter.
Zou het??? zou ik 11 okt me moeder kunnen vertellen dat ze oma wordt??
op de dag waarop me oma is overleden??
klinkt mss een beetje gek want weet ook dat zwanger worden iets is van het lichaam en geluk hebben.
wat vinden jullie ervan?? iemand iets mee gemaakt met iemand die is overleden??
Even nog meer klagen tussendoor hoor Ik verloor net een paar druppels bloed, ik ben dār zo verdrietig van, is dat nou echt zo overdreven? Oh die mannenā¦bel ik mān vriend, waar ik net nog over zei dat ie zo zān best had gedaan deze maand en dit was zijn reactie: en?
Hij vond het niet nodig om daar om te gaan huilen, terwijl ik vind dat ik daar best even verdrietig om mag zijn. Hij hoeft van mij echt niet te huilen hoor, maar een beetje meer begrip had ik wel fijn gevonden.
meer begrip zou wel mogen ja. Hij hoeft inderdaad niet naast je te gaan zitten om een potje mee te janken. Maar vanvond een dikke kus en een paar geruststellende woordjes mag wel. Natuurlijk mag je verdrietig zijn, waarom niet, je wil iets heeeeeeel graag.
Ik voel van te voren steekjes in mn buik, of rechts of links, meestal bij mij links en krijg meer last van 'snotjesāgadverdamme. En meestal met de eisprong een flinke steek in mijn buik.
Maar nu heb ik deze verschijnselen al vaker deze weken gehad, met vage ovutesten, dus weet t niet meer.
Bij Kian had ik dit ook, maar een zeer duidelijke ovutest, elke dag geklust met de benen omhoog en blijven liggen . ik heb toen de innesteling ook gevoeld.
Bianca, ik heb eigenlijk nog nooit dat soort dingen meegemaakt, maar ik vind het altijd wel hele mooie verhalen.
Maar, je moeder kan natuurlijk ook in oktober iets anders geweldigs meemaken :think: Ik ben wel heel benieuwd, zij ook denk ik!
Verder wil ik niets weten van contact hebben met overledenen, dat vind ik veel te eng :shifty: Ik mis mijn vader heel erg, maar ik wil geen contact zoeken, te engā¦en hij zal het toch wel te druk hebben :mrgreen:
Soms droom ik over hem, en dat vind ik al fijn genoeg, heb ik hem toch weer even gezien.
@bianca&? wrote:
even een vraag wie gelooft er dat er iets is na de dood??
en dat mensen die overleden zijn contact kunnen zoeken met ons??
Ik geloof er wel in en wil iets met jullie delen.
(oma) de moeder van mijn moeder is bijna 8 jaar overleden 11 okt a.s.
nou is mijn moeder in mei naar een paragnost geweest en zei vertelde mijn moeder allemaal dingen die ze niet kon weten.
nou zei ze ook dat mijn moeder in oktober iets geweldigs zou mee maken iets waar door ze nog eens terug zou denken aan mijn oma.
mijn moeder dacht toen meteen al dat ik zwanger was maar helaas ik was nog geen eens gestopt met de pil maar me vriend en ik hadden het er al wel over gehad.
nou is 18 okt me NOD uitgaande van 32 dagen dus mss is ie korter.
Zou het??? zou ik 11 okt me moeder kunnen vertellen dat ze oma wordt??
op de dag waarop me oma is overleden??
klinkt mss een beetje gek want weet ook dat zwanger worden iets is van het lichaam en geluk hebben.
wat vinden jullie ervan?? iemand iets mee gemaakt met iemand die is overleden??
Heb al gereageerd in de augustusstoppers! ( Ik zal beter mijn best doen om vaker te reageren! )
@Sterre74 wrote:
Even nog meer klagen tussendoor hoor Ik verloor net een paar druppels bloed, ik ben dār zo verdrietig van, is dat nou echt zo overdreven? Oh die mannenā¦bel ik mān vriend, waar ik net nog over zei dat ie zo zān best had gedaan deze maand en dit was zijn reactie: en?
Hij vond het niet nodig om daar om te gaan huilen, terwijl ik vind dat ik daar best even verdrietig om mag zijn. Hij hoeft van mij echt niet te huilen hoor, maar een beetje meer begrip had ik wel fijn gevonden.
Zullen we alle mannen gewoon lekker op een eiland neerzetten en ze er alleen afhalen als we ze nodig hebben? In de vruchtbare periode wel te verstaan!!
Ik kan me helemaal voorstellen dat je ontzettend verdrietig bent!
:hug:
x
Bianca: ik geloof wel degelijk dat er meer is na het levenā¦ Maar of je de 11e al je moeder zou kunnen vertellen of je zwanger bent?? Ik weet het eigenlijk niet :think: Uitgaande van een cyclus van 32 dagen zit je dan op dag 25ā¦het zou zomaar kunnen, maar ik ben bang dat het te kort is. Ik hoop voor je dat je dan zoizo goed nieuws hebt!
Sterre: :hug: :hug: jeetje, hebben al die kerels een lijntje met elkaar ofzo??? Ze reageren ook allemaal hetzelfdeā¦
Nou je het zegt Becca, hij reageert waarschijnlijk zo omdat ie denkt dat het aan hem ligt, daar heb je de faalangst weer! Ik neem hem niets kwalijk, dat moet ik nog maar eens duidelijk maken. Ik kan het mezelf natuurlijk ook eigenlijk niet kwalijk nemen, maar dat doe ik wel een beetje, naast het balen. Heb ingesproken bij de homeopate, en morgenochtend bel ik (weer, haha) de huisarts, nu ben ik het zat en wil ik weten of ik normaal ben! Zo
Daar had mān vriend dan wel weer gelijk in, ik voel me inderdaad beter nu ik heb gedaan wat ik moest doen. Ok, hij doelde op mijn leidinggevende, die ik niet wilde bellen. Ook dat heb ik gedaan, en ik voel me al beter! Morgen blijf ik soieso nog thuis, goed besluit al zeg ik het zelf.
Ik heb de verwarming aangezet! :shock: Jullie ookal?
tis hier nu 22.5, iets te warm eigenlijk, maar erg lekker als je stilzit 8)
Hier is het altijd ronde de 22 graden in huis, pas als het buiten vriest hoeft hier de kachel aan. We hebben isolerende ramen, dus ed warmte blijft lang hangen. Lekker hoor, maar niet altijd, hoogzomer is het hier soms 30 gradne in huis, wat dus ook dagen blijft hangen :shock:
Ik vind 21 graden het prettigst, maar als het hier onder de 20 is doe ik normaal gesproken de verwarming pas aan. Maar vandaag had ik last van kou en zelfmedelijden :oops:
Het is hier snel aangenaam in de huiskamer door de grote schuifpui, dat is erg lekker. En toch in de zomer met het zonnescherm naar beneden blijft het onder de 26 graden. Nou jaā¦dit was onze eerste zomer in dit huisā¦en het was niet bepaald een hete zomer :eh:
Homeopate heeft teruggebeld, volgende week dinsdag mag ik al :thumbup: Fijn om actie ondernomen te hebben.
Waar ga je ook alweer voor sterre?
Ik ben ook een eerste klas koukleumā¦ik lig in bed onder mijn winterdekbed, met lange mouwen ĆĀ©n dan heb ik het koud snachtsā¦
Hubbie ligt er naast onder een dun dekentje met een t-shirtā¦ (we hebben beide ons eigen dekbed, het werd steeds een gevecht, omdat hij het warm had en ik dan koudā¦ hij heeft een 1persoons en ik een 2persoons voor mezelf :oops: )
@Becca wrote:
hij heeft een 1persoons en ik een 2persoons voor mezelf :oops: )
Hahaha!
Ik ga naar de homeopaat omdat dit me aangeraden is door mān vorige homeopate, om hulp te krijgen bij het āontpillenā Ik weet het, dat had ik veel eerder kunnen doenā¦eigenwijs, lui, angst om de stap te zetten :shifty:
Ik ben ook zoo moe en futloos, en dat vind ik alleen goed als het door een zwangerschap komt, anders weet ik niet goed wat ik ermee aan moet.
Ben 5 jaar geleden daar terechtgekomen voor mijn zoontje, maar er kwam uit dat ik ook wel wat hulp kon gebruiken, na een nogal hectische tijd rondom scheiding en een āmoeilijkā kind. Ja, hij is al langer moeilijk. Oh, ik ben dol op hem hoor, hij is mijn kleine mannetje (zelfs nu hij bijna 7 is), maar hij heeft rare trekjes. Heb trouwens het gesprek met de juf naar donderdag verzet vanwege mān gehoest.
Er staat vandaag 1 kruisje nog maar op het briefje, vanwege āhou je bekā tegen zān zus. Verder is ie al de hele tijd (na het ontbijt, na de lunch en nu na school) aan het knippen en schrijven in zān āOkkiā :inlove: Mist de pc nog helemaal niet!
Gaat goed Sterre, met die kruisjes bij je zoontje! Houden zoā¦
Sterkte met je buikie. En met je mannetje, kan me voorstellen dat je hem wel kunt %#%$& als hij zo reageert terwijl jij zo verdrietig bent erom! Ik hoop dat de homeopate je kan helpen.
Toen ik na 3kwart jaar van de pil af te zijn nog geen regelmatige cyclus had, kreeg ik voetmassage oefeningen van mijn yoga-juf (zweverig typje). Ik had toen (toeval?) de volgende maand een normale cyclus en was 3 maanden later zwanger. Ik geloof er dus wel in dat dit soort dingen je enorm kunnen helpen. Succes!
Dankjewel Kayleigh :-*
Ohhhhhhh tis al half 5ā¦ik ben al sinds half 2 aan het āvan plan zijnā om boodschappen te doen. Maar er komt vanalles tussendoor. Regen, bloed, telefoontje,huilen, regen, kindertjesā¦regenā¦luiheidā¦kom op nou!
geeft zichzelf een spreekwoordelijke schop onder haar kont
Pfff ben de hele dag misselijk geweest nu! Vooral bij het autorijden :?
Het vaag gevoel in mijn buik is er nog steeds. Ook 's nachts lig ik vreselijk te woelen en weet ik ergens bijna zeker dat ik gewoon zwanger ben, heel raar :?
Het slijmverlies heb ik nu niet meer, terwijl bij een āechteā eisprong ik dat bijna drie dagen lang heb. Kan het eventueel een innesteling geweest zijn?
Nou ja we zullen zien, ik word echt gek van die onzekerheid.
Ik zei nog vandaag tegen mn ouders dat ik zo misselijk was in de voormiddag, grapte ze of ik misschien niet zwanger zou kunnen zijn :lol:
@Sterre veel sterkte :hug:
Femmieke, hoelang moet je nog in spanning zitten? De hele dag misselijk lijkt me geen pretje :hug:
Zo, boodschappen gedaan, kinderen hebben allebei heel lief geholpen. Bij thuiskomst bleek dat manlief al thuis was, hij heeft een plantje voor me gekocht, erg schattig!
Ik doe zondag een testje!
Maar je hebt gelijk, die spanning is echt niet leuk. Heb nu een beetje gerust, mannetje had heel het huisje in orde gezet, dat is natuurlijk wel fijn
Sterre: 1 kruisje is toch al zeker een begin!! De homeopaath zal je vast wle kunnen helpen :thumbup:
Ik heb van een vriendin een maansteen gekregen. Voor Amy had ik er zelf een gekocht en 2 maanden later was ik zwanger, toen hing hij om mijn nek en viel hij er ineens afā¦zwanger dus :mrgreen:
Nu heb ik een losse gekregen en die zit in mijn bh :oops: moet hem toch ergens kwijtā¦ :silenced: Ik heb hem nu een maand om, dus wie weetā¦
Femmieke: wat erg zeg, dat misselijk zijn En wat duurt het dan nog lang tot zondag :hug: