Wannabe Juni mama's

hoi

ik heb ook een maansteen besteld,wie weet.

lijkt me wel iets om gewoon te proberen.

@snips wrote:

hoi

ik heb ook een maansteen besteld,wie weet.

lijkt me wel iets om gewoon te proberen.

Baat het niet, dan schaad het niet :thumbup:

Nou, dan wil ik ook een maansteen! Zal d’r eens naar zoeken…

Snips, heb jij om dezelfde reden een maansteen besteld?

Er staan nu 4 kruisjes, kruisje 5 had er ook kunnen staan, maar ik heb gedaan of ik het niet hoorde. Hij lag net in bed, maar begon toen alsnog te schreeuwen. Waarschijnlijk doet ie dat nu nog, maar ik zit beneden met de deur dicht en hij ligt op zolder :mrgreen: Als ik hem niet hoor kan ik hem wel negeren :wink:

Morgen weer een dag…

hoi sterre

ja om die reden heb ik ff gegoogled en er een besteld

Zou dit ook werken:

Hahahahaha, ik hoop het!!!

xx

Als maansteen werkt, dan werkt een ketting van maansteentjes helemaal rond je nek zéker!!! Mooi, hoor.

Ik geloof dat ik hier te nuchter voor ben :mrgreen:

Sterre: zolang je eigen positieve energie en hoop er in verwerkt zit, is het altijd goed :thumbup:

Marieke: ik ben nogal zweverig :oops:

Vandaag mijn NOD, gezien het bruinverlies met roze van de afgelopen 2 dagen zal het wel gaan komen…en anders morgen wel. Ik hoop vandaag nog, want vandaag ben ik vrij en morgen moet ik weer werken. Zit ik op mijn werk met de eerste zwaarste dag :shock: Lekker, blijf ik naar de plee rennen daar…

Goedemorgen!

Nou, hubbie voelde zich behoorlijk schuldig gisteren na wat er de nacht ervoor was gebeurt, en was poeslief dat hij thuiskwam…

Hij had zelfs een folder van Baby Dump meegenomen voor me… :shock:

Toen heb ik even gezegd dat ik niets van baby’s wil zien zolang ik niet zwanger ben, en dat ik dat alleen kan worden als hij ook meewerkt!

En zolang hij dus niet meewerkt, geen baby’s!!!

x

Goedemorgen!

Lautje, misschien was het een soort van goedmakertje? Je weet toch dat mannen daar wat onhandig in kunnen zijn? :wink: :wink:

Hier ook te nuchter voor stenen en volle manen. (alhoewel we hem gisteravond gezien hebben en er gebruik van hebben gemaakt :oops: ). Heb de vorige keer op den duur wel homeopatisch spul gebruik voor een regelmatige cyclus. Monnikspeper, geloof ik.

Hier weinig hoop dat het raak is deze maand. Weet niet waarom. Nog 1,5 week wachten… :zzz:

Groetjes Nienke

@nienke2 wrote:

Goedemorgen!

Lautje, misschien was het een soort van goedmakertje? Je weet toch dat mannen daar wat onhandig in kunnen zijn? :wink: :wink:

Groetjes Nienke

Ja, was het ook… Hij was wel heeeeeel lief hoor gisteren, en voelde zich best schuldig over wat er was gebeurt. Daarom had ik toch stiekem de hoop dat hij wel wilde klussen gisteren. :oops:

Helaas viel hij op de bank in slaap. :snooty:

En volgens mij was mij ei gisteren… :frowning:

x

Oh oh lautje, moeilijk hoor…Hoe reageerde hij toen je zei dat je niets van baby spul wilde zien voor je zwanger was? Kan me voorstellen dat ie het toen helemaal niet meer snapte, doet ie eindelijk mee aan de baby wens, is het ook weer niet goed.

Ik bedoel het niet lullig, ik zou precies hetzelfde gereageerd hebben.

Ik heb vandaag al flink bloedverlies, dat is het enige positieve wat dat betreft, ipv 4 dagen druppels en afscheiding, nu al goed ‘tampon vullend’ bloed :mrgreen:

M’n verdrietige bui is ook weer over, zie je wel, 1 dagje balen mag best!

Becca, hoe zweverig ben je? Ik vind mezelf eigenlijk niet zweverig, maar ik hou wel van homeopathie en bachbloesem enzo. Als ik lees waar die maansteentjes allemaal bij helpen ga ik wel twijfelen…moet je er in geloven voor het helpt?

Ik heb evengoed wel zin om een mooie ketting te maken :slight_smile:

Ik werd vanmorgen wakker met hoofdpijn, ook vaak een teken van ongesteldheid, hebben jullie dat ook?

Nou, ik ben eigenlijk m’n nagels aan het vijlen, daar ga ik even mee verder en dan die eeeeeeeeeeeeuwige was maar weer eens opvouwen. D’r hangen er 2 aan de rekjes op zolder en er zit er ook nog 1 in de droger. Maar in de badkamer raken beide wasmanden ook al aardig vol met vuile was. Nou ja, even een kwartiertje mezelf kwaad maken en de zolder is weer leeg!

@Sterre74 wrote:

Oh oh lautje, moeilijk hoor…Hoe reageerde hij toen je zei dat je niets van baby spul wilde zien voor je zwanger was? Kan me voorstellen dat ie het toen helemaal niet meer snapte, doet ie eindelijk mee aan de baby wens, is het ook weer niet goed.

Ik bedoel het niet lullig, ik zou precies hetzelfde gereageerd hebben.

Geeft niets hoor, ik vat het niet lullig op hoor! :wink: :lol: :wink:

Tja, hij snapte het eigenlijk wel een beetje... Heb ook uitgelegd aan hem dat ik er moeite mee heb dat hij dingen uit wil zoeken, maar niet wil klussen... Dat begreep hij wel, maar hij snapte inderdaad niet dat ik dan voorlopig niet met "zwanger worden" bezig wilde zijn. Ik kon toch ook zwanger worden als we zaterdag/zondag zouden klussen??? :snooty:

Tja, ga dat maar eens uitleggen... Dan snapt hij er helemaal niets meer van! :mrgreen: Heb maar gezegd dat ik maar 3 dagen in de maand zwanger kan worden, en dat er dan dus wel zwemmers binnen moeten zijn!

xxx

Nou ja, als je eisprong toevallig in het weekend is, of maandags… :think:

Hij weet toch wel dat je een eisprong moet hebben? Mijn vriend is onlangs zelf gaan zoeken op internet over sperma kwaliteit enzo :inlove:

Hoe is het eigenlijk met schilderen?

@Sterre74 wrote:

Nou ja, als je eisprong toevallig in het weekend is, of maandags… :think:

Hij weet toch wel dat je een eisprong moet hebben? Mijn vriend is onlangs zelf gaan zoeken op internet over sperma kwaliteit enzo :inlove:

Hoe is het eigenlijk met schilderen?

Ja helemaal super!! Het knapt zo op! Ben heel benieuwd hoe het eindresultaat is!

xxx

Sterre: ik ben mega zweverig :mrgreen: Neuh, valt redelijk mee, ik doe niet aan allerlei toestanden qua rituelen, maar ik geloof dat er meer is…ik geloof dus in de werking van edelstenen (of je er in moet geloven zodat het werkt? nee, ik denk het niet…alleen een “ongelovige” zal dan nooit toegeven dat het door de steen is gekomen :wink: ) Verder kan ik dromen verklaren (meer die van mezelf eigenlijk) heb ik een pendelset, tarotkaarten en dat soort dingen. Maar ik kan er niet echt iets mee hoor!

Lautje: wat moeilijk zeg :hug: Hij is echt hetzelfde als mijn hub hoor , mte zulk soort dingen…volgens mij snapt hij dondersgoed wat er aan de hand is en waarom je boos bent, alleen voelt hij niet met zijn lichaam wat jou lichaam voelt, dus is het heel moeilijk relativeren voor hem. Zowiezo hebben mannen moeite om zich in een ander te verplaatsen…

Sterre: alsof je mijn huishouden beschrijft met je was :mrgreen:

Kwam er net achter dat er ook nog een hele bult schone droge was over het hekje op zolder hing :frowning: Die bult ligt nu in mijn gezichtsveld, maar ik moest even uitpuffen (en op kok kijken) van het stofzuigen en dweilen.

Becca, jij werkt 3 dagen, of 4? Ik werk de ene week 12 uur, de andere week 15, zoveel mogelijk smorgens. En tóch ligt er zoveel was…smiddags doe ik het liefst zo min mogelijk. Oh misschien moet ik eens gaan kijken bij dat topic in de huiskamer, iets met schoonmaak routine ofzo, want dit is niet handig zo.

Oja, dat zweverige, mijn eigen dromen kan ik ook meestal heel goed verklaren. Met tarot kaarten en pendels heb ik totaal geen ervaring, als je er niet echt iets mee kunt, waarom heb je het dan?

Maar zweverig en spiritueel, is dat iets anders? En hoe denk je dan over wat Bianca laatst schreef over die paragnost?

Sterre: ik heb ze liggen, omdat het me interessant leek, maar ik ben nogal lui aangelegt en nooit echt zin gehad om me er in te verdiepen :oops: Van die paragnost zou best kunnen hoor! Maar er zitten een hoop kwakzalvers bij…mijn ervaring is meestal dat als je er niet of heel weinig voor hoeft te betalen ze serieus zijn… Ze doen het om andere te helpen inzicht te geven in dingen en niet om zomaar de toekomst te voorspellen tegen een of ander tarief…

Ik werk trouwens 3 dagen.

Heb net even tegen beter weten in gekeken op de biologische dingest van de predictor site, en ik zou, met mijn korte cyclus toch nog een juni mama kunnen worden, als dit mijn eerste dag is, tenminste, dan zou ik nog 29 juni uitgerekend kunnen zijn.

Ik neem me steeds voor om daar niet te kijken, maar ik wilde het gewoon weer weten, ook omdat het kletsen hier zo gezellig is!

Becca, je hebt het vast al eens verteld, maar wat voor werk doe je?

(ja ja ja ik zit hier nog steeds en de wasmand staat nog steeds in mijn gezichtsveld :wall: )