Whoehahahaha, gaat lekker sterre!!
Ik ben assistent wagenparkbeheerder, dat doe ik sinds begin deze maand (werkte eerst op een andere afdeling in dit bedrijf) ik houd me dus de hele dag bezig met de lease autoās :mrgreen:
Jij?
Ik ga ook eens bij mijn was kijkenā¦Amy ligt nu op bed, dus dan heb ik er, helaas, tijd voor.
:mrgreen: Ongeveer op de helft ben ik denk ik.
Aha, mijn vriend heeft een leas-auto, misschien wel van jou :lol:
Ik werk als huish. hulp in de thuiszorg, sinds een jaartje of 2.
@Sterre74 wrote:
:mrgreen: Ongeveer op de helft ben ik denk ik.
Aha, mijn vriend heeft een leas-auto, misschien wel van jou :lol:
Hangt er vanaf waar hij werkt :mrgreen:
Lijkt me erg zwaar en ondergewaardeerd werk, de thuiszorg!
Nou, ik voel me door mān klanten zeer gewaardeerd, gelukkig. Maar door alle bezuinigingen ben ik niet zo heel gemotiveerd meer. De vele mensen die thuiszorg nodig hebben, daarvan vind het grootste deel het prettig als je een praatje maakt en luistert naar ze. Maar als het aan de regering ligt is het straks een kwestie van snel even stofzuigen en het toilet en wegwezen. Geen vertrouwd gezicht elke week, maar alleen maar schoonmaak ploegen ofzo. Ik hoop niet dat het zover komt.
Echt, ik merk echt dat de mensen uitkijken naar het moment dat ik weer kom! De meneer waar ik vandaag zou werken heb ik gister gebeld dat ik ziek was en hij was dolblij dat ik dan toch morgenmiddag even kom. āmaakt niet uit hoelaat, ben al blij als je komtā Hij is 94 :inlove:
Maargoed, ik vind het ook wel zwaar ja, vandaar dat ik ook meer uren niet aankan. En dat dan vooral lichamelijk niet. Ik trek me de problemen van de mensen ook wel aan, maar ik neem ze niet mee naar huis over het algemeen. Nee, ik vind dat gedeelte vooral leerzaam!
Heb jij ook te maken met de lease rijders? Zoals mijn vriend, die moet het wagenpark bellen als hij schade heeft, of als er iets stuk is.
Dat bedoel ik met ondergewaardeerd ja, dat het voor de buitenwereld, of de heren regeerders, een onnodig iets is, dat je niet meer bent dan een simpele schoonmaakster, terwijl je juist wĆĀ©l meer bent voor de mensen. Een luisterend oor, een vast gezicht dat āop bezoek komtā want zo zal het eerder voelenā¦ Ik hoef ook geen vreemde in mijn huis die de boel op orde komt maken, dus het juist zo prettig dat je er een vast persoon voor hebtā¦wat naar voor al die mensen dat ze het willen veranderenā¦en voor de thuiszorgmedewerkers zelf!
Ik heb ook te maken met de berijders ja. Hier moeten ze wel alles met de leasemij zelf regelen, maar we krijgen evengoed heel veel vragen over schade e.d.
Dus het wagenpark is iets anders dan de leasmaatschappij?
Wat zijn precies je werkzaamheden? (gewoon nieuwsgierig :oops: )
Zo, was is zo goed als weg, (laatste restje ligt op bed, ik had gewoon geen zin meer :roll: ) en stofgezogen gestofzuigd :shifty: boven en op zolder, mijn huish. taken van vandaag zijn weer volbracht vind ik zelf
Alleen nog kokenā¦
Nu gaan we gezellig in de regen naar de stad
Oa kijken voor een maansteen
Sterre:, ja daar zit een verschil in :mrgreen: Wij zijn van het bedrijf waar de berijder werkt en regelen alles met de leasemaatschappij. Zij hebben de auto in contract e.d en wij zijn degene die de autoās bestellen. Als er boetes binnen komen, zorgen wij dat het verrekent wordt met het salaris e.d. De leasemij is zeg maar de eigenaar van de auto, wij zijn de tussenpersoon tussen de bereider en hun.
Hier is de was voor de helft gedaan. Mijn muppet is weer wakker, dus ik ga haar uit bed halenā¦zal wel even vervelen worden, want het is rot weer en eigenlijk wil ik iets doen, ergens heen, maar dat gaat niet :evil:
Aha Becca, ik begin het te begrijpen
Nog iets gedaan vanmiddag?
Wij zijn net terug uit de stad, we doen het heel vaak op woensdagmiddag, zo met zān drietjes, meestal best gezellig, maar ik geef ook altijd meer geld uit dan ik van plan was. Dus ik probeer nu weer een paar weken niet te gaanā¦nee, terwijl ik dit schrijf weet ik al dat ik volgende week weer ga Kinderbijslag komt en ik heb ze Geox schoenen beloofd. Mān dochter wil laarzen en we hebben net zoān 3/4e broek bij v&d gekocht, dus dat zie ik al helemaal voor me. Nu alleen nog iets leuks voor er boven vinden :think:
En we hebben erg leuke herfst spulletjes gekocht voor op het kastje in de gang, mān dochter mag alles leuk neerzetten, de foto komt later
nou dames hier is het verlossende woord van mij IK ben vanmiddag heel heftig ongesteld geworden. Lijkt wel of er een kraan open staat want zo heftig als nu ken ik het niet. Ik word dus geen juni mama, ik ga verder na juli mamaās (heb al uitgerekend en word dus juli)en hopen dat het dan wel raak is. Hier draaien nog steeds me duimen voor jullie en hoop dat jullie wel positief nieuws hebben.
veel liefs van mij.
Ah Babyā¦jammer zeg :hug:
Wij hebben nog even de hond uitgelaten en een boodschap gedaan, het was zowaar eens droogā¦
baby, wat onwijs klote voor je meis :hug: :hug: En dan nog eens extra heftig ookā¦pff
Becca, is het bij jou al doorgebroken?
Even onze aankopen showen, mān dochter heeft het allemaal zo mooi neergezet :inlove:
Dat ziet er gezellig uit zeg :inlove: :inlove:
Je hebt trouwens pb sterre!
Das flinke balen baby voornamelijk als het zo hevig is.
Ik ga denk ik met je mee naar juli
Want volgens mij ben ik ongesteld geworden. Nog niet zoals het wezen moet, maar denk wel dat dit gaat komen. Helaas.
Vooral balen dat ik dus mijn ei totaal niet heb gespot, of er kan 1,5 tussen zitten ipv 2 weken. Dan zou het wel kunnen.
Ik heb volgens mij vorige week zaterdag mn ei gehadā¦ Zou ik nu dan al ongesteld kunnen worden??
Baal er toch wel van. Maar toch ook wel fijn dat ik nu na 42 dagen ongesteld ben geworden, hoop alleen wel dat de volgende korter wordt. En nog 1 voordeel, liever nu dan volgende week want maandag gaan we op vakantie
maar we duimen dat er toch nog wel meer wannebe juni mammaās komen :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Lelle, bij mij kwam het bloed nu al 2 keer ongeveer 7 dagen na de eisprong. Morgen ga ik aan de dokter vragen of dat normaal is, ik ben dār in ieder geval niet zo blij mee. Ohnee, vorige maand was het 7 dagen, nu 8 of 9 denk ik.
Nou Lelle, je hebt er wel lang op moeten wachten. Wanneer was je gestopt met de pil?
Er is trouwens wel al een topic geopend voor juni mamaās, de eerste zwangere is dus een feit. Ik ben benieuwd wie volgt!
Ik dacht dat het altijd zo rond de 10 dagen moest zitten na je eisprong ofzo? Maar ik weet daar ook het fijne niet van.
De eerste juni mama alweer een feitā¦pffā¦wat gaat het toch hard he?!
@Becca wrote:
Ik dacht dat het altijd zo rond de 10 dagen moest zitten na je eisprong ofzo? Maar ik weet daar ook het fijne niet van.
De eerste juni mama alweer een feitā¦pffā¦wat gaat het toch hard he?!
Nou ja, vandaar dat het me niet lekker zit :?
Ja, het gaat zeker hard!
Eisprong vindt normaal gesproken tussen de 12 en 16 dagen voor de NOD plaats. Andere gevallen zijn uitzonderingen.
Heb ik eens gelezen, dus als ik jou was zou ik er mee heengaan (en niet zeggen dat de periode langer wordt, want dan zegt de HA toch: das een kwestie van afwachten, het wordt vanzelf normaal :x ) Een eisprong is op te wekken namelijk met medicijnenā¦
Baby, balenā¦
Lelle, waarom denk je dat je ongi gaat worden? Heb je al bloed gespot? Of voelt het zo. Want een zwangerschap kan vaak aanvoelen als een beginnende ongiā¦
(ik heb iets met puntjes geloof ikā¦ )
Ik had eergisteravond wat lichte steekjes. Uhm, 3 a 4 dagen na de eisprong. Dan gaat je fantasie toch op de loop of niet?
kāblijf er wel realistisch in hoor!
Groetjes Nienke