Wannabe Juni mama's

*zucht * morgen weet ik meer, vind het erg spannend.!

Liefs Marieke

Hoi allemaal

Vandaag al iets minder last van de misselijkheid, enkel nog die lichte steekjes in mn onderbuik.

Iedere keer dat ik denk er zal wel niets aan de hand zijn voel ik terug die steekjes

Ook heb ik een nieuwe job gevonden vandaag, ik begin volgende week dinsdag.

Oh ja afgelopen nacht werd ik plots ontzettend emotioneel en begon ik echt onbedaarlijk te huilen!

Weet natuurlijk niet of dat een verschijnsel is of niet

Nog vier daagjes en ik waag een testje

@Baby: wat balen zeg :hug:

Marieke, sterkte voor morgen! Ik zit hard te :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Voor diegenen waar onverhoopt de :evil: :evil: zijn verschenen (baby en misschien ook lelle?); balen! Op naar de volgende ronde… :pray:

Ik geloof dat ik ff een heleboel gemist heb :oops:

Vinden jullie het erg als ik hier weer inspring?

Heb in de gauwigheid geloof ik verder geen nieuwe zwangeren voorbij zien komen, wel?

Duim iig voor alle nod’ers

Marieke, kun je wel een berichtje achterlaten op het werk? Ik ben niet nieuwsgierig hoor :liar:

Groetjes Nienke

Wat kunnen jullie kletsen zeg! :shock:

Baby: Wat ontzettend balen van je ongie zeg! Ik ga duimen dat je een juli mama gaat worden! :wink:

Sterre, wat heeft je meissie een mooi hoekje gemaakt zeg! :inlove:

Echt heel gezellig!

Marieke: En? Ben aan het :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Femmie, gezellig dat je er weer bij bent! :wink:

Lelle: Ben je nu echt ongie, of is er nog hoop??? Ongie kan inderdaad hetzelfde voelen als een zwangerschap, daarom weet je vaak pas echt dat je zwanger bent na een positieve test. Echt balen dat ons lichaam zo vreemd in elkaar zit he ?

Nienke, kan me voorstellen dat je fantasie er af en toe met je vandoor gaat! Had het vorige maand heel erg! Er gebeurde echt van alles in mijn buik, werd er helemaal gek van. Nu voel ik helemaal niets… :shifty: Ik heb mijzelf dus gek gemaakt vorige maand, maar toen was ik er ook veel meer mee bezig dan nu moet ik zeggen! :wink:

Nou, ben nog steeds druk bezig met schilderen, dus kan lekker mijn gedachten verzetten! Hier voel ik dus helemaal niets, ergens wel lekker hoor! Gisteren wel geklust, maar hubbie is nu ziek, dus denk dat morgen er weinig zal gebeuren!

Kan al helemaal uitkijken naar het weekend, dan wordt eindelijk onze nieuwe vloer gelegd! :dance: :dance: :dance:

Nou meiden, als ik iemand ben vergeten…Sorry… :oops:

xxx

Helaas te weinig hcg in bloed om zwanger te zijn…dus voor mij stopt het schrijven hier, en is het afwachten hoelang het duurt eer ik ongi ga worden en dan kunnen we serieus aan de klus.

Meiden ik :thumbup: :thumbdown: voor jullie dat jullie junimama’s mogen worden.

Liefs Marieke

Hi meiden!

Even een berichtje namens Becca:

Helaas, ik kon opoe niet langer buiten de deur gehouden… Had de hele boel gebarricadeerd, maar de :evil: :evil: :evil: zijn toch binnen komen vallen!

We gaan door naar de volgende ronde!

Becca, :hug: :hug: :hug:

x

PS: Marieke, voor jou ook een hele dikke :hug: :hug: :hug:

Dat zijn ineens wel veel :evil: :twisted: . Bah

Femmieke ik hoop dat jij ons meer hoop kan geven. Ik duim in ieder geval

Marieke das flink balen, nu dan maar hopen dat ze :evil: snel komen. want daar op wachten is ook niets…

lautje ik wist nog niet dat je mannetje ziek was. Das ff balen, vertroetel hem maar goed, misschien krijg je er wel iets moois voor terug :wink:

Sterre zo vroeg na de eisprong is inderdaad niet goed, daar zou ik inderdaad mee naar de dokter gaan. Je ei krijg nog geen eens tijd om in te nestelen. Ik was 13 augustus gestopt.

Ik had gisteren inderdaad wat gespot en vanmorgen is het dan toch echt begonnen. Moet zeggen dat ik het een klein beetje moeilijk vind om er een positieve draai aan te geven. Maar vandaag is de laatste werkdag van hubbie, dus misschien dat dat helpt. Volgende ronde nieuwe kansen. Ik ga dnek ik zo ook teunisbloemolie halen, iemand ervaring? Me persona staafjes en dan weer flink aan de klus!!! Naja niet nu maar volgende week.

Een juli mamma kan ook heel leuk zijn…

dikke knuf van mij

Een juli mamma kan ook heel leuk zijn.......

lelle: zeker weten :D Ik ben zelf ook in juli jarig dus dat word leuk.

maar goed, hier is alles verder oke. Behoorlijk heftig stoomt het nog :oops: enik heb me bedenkingen erbij waarom zo heftig, noraal ben ik nooit zo ongi.

becca: :hug: jammer voorje, op naar de volgende ronde.

:pray: voor iedereen.

liefs

Lelle, ik heb een potje teunisbloem capsules in de kast staan en die zijn voor ‘ongemakken voorafgaand aan de menstruatie’ Op de voorkant staat ‘hormoonhuishouding’. Ik weet niet of het je helpt bij zwanger worden…maarja, dat weten we van de maansteen ook niet, maar die wil ik wel gaan bestellen.

Ok, ik ben wel gierig, in de stad zag ik er 1 bij ‘de Tuinen’ voor bijna 10 euro, terwijl je ze op internet voor 3,50 kunt bestellen. Die hele kleintjes waar ik een foto van geplaatst had zijn 5 cent per stuk. Ik twijfel nog wat ik zal doen :think: Heb eigenlijk wel zin om kraaltjes te rijgen :mrgreen:

Becca, jammer dat het doorgezet heeft :hug:

Lautje, waarom moest jij dat doorgeven eigenlijk? (ben verder nooit nieuwsgierig :wink: )

Wat voor vloer krijgen jullie? Heeft je man griep? Er heerst wel wat hoor, heb ik gehoord.

Marieke, jammer dat je niet zwanger bent :hug: Ik hoop voor je dat je snel ongesteld wordt, wie weet pak je je gewone cyclus dan weer op?

Baby, vervelend dat het zo stroomt :shifty: Ik lees het wel vaker hier, van meiden na het stoppen met de pil. Mij is het nog niet overkomen, helaas zou ik bijna zeggen!

Het is nu ook maar een beetje, maar ik weet nu al dat ik morgen of overmorgen opeens heel veel heb, (veel voor mijn doen dan) en dat zakt altijd na een paar uur alweer af.

Strakjes naar de dokter, heb m’n agenda nog eens even goed nageslagen, sinds eind maart gestopt met de pil en nu voor de 8e keer ongesteld, dat heb ik nog niet eerder gehad hoor. Ben benieuwd of ze er iets mee kan :think: Wordt vervolgd dus…

Femmie, wanneer is jouw nod?

Verwarrend, Femmie en Femmieke :wink:

Hahahahaha, Becca zit op haar werk en heeft helaas geen internet! :wink: We waren lekker aan het mailen, en toen vroeg ze of ik het hier even wilde melden! Dan zijn jullie namelijk ook op de hoogte.

De vloer is hout met een v-groef en dan donkerbruin… Ben er helemaal verliefd op! :inlove:

Hubbie heeft last van zijn maag, vannacht heeft hij een uur op de wc gezeten, de arme schat! Flink aan de diarree, dus hoop dat hij het volhoud vanavond als we in Amsterdam zijn! :pray:

We moeten namelijk naar de Ikea voor een schilderij en een paar planken… Dan is de woonkamer helemaal af!!!

xxx

Ah, Ikea Amsterdam! Ik weet daar precies de weg, als je iets niet kunt vinden bel je maar! Haha nee, dat is overdreven, maar wij hebben daar vlak na de verhuizing echt uuuuuuuuren doorgebracht :mrgreen: Sindsdien wordt ik onrustig als ik er een maand niet kom :shifty:

Aha! Dat is dus de oplossing! Als ik naar de Ikea ga komt alles vanzelf goed :mrgreen:

Ik wilde gister nog aan m’n vriend voorstellen erheen te gaan voor een klein kleedje aan mijn kant van het bed :roll: Maar we zijn al flink geld aan het uitgeven, dus maar even rustig aan. Zal wel weer het nieuwe jaar worden, er komen nog meer dure maanden aan :eh:

Verjaardag zoontje, 50 jarig huwelijk schoonouders, sint, kerst…oh oh, ik mag wel zuinig gaan doen!

Maargoed, ik hoop maar dat je vanavond naar de ikea kunt Lautje :dance: Beterschap voor hubbie :wink:

Verwarrend, Femmie en Femmieke

Ja he :lol: :lol:
Maar Femmieke is ook mn nick op een ander forum, dus leek me wel makkelijk :D

@Lelle: bedankt voor het duimen. Ik ben inmiddels gewoon aan de kleine steekjes in mn buik, misselijkheid is bijna helemaal weg. Maar eetlust is nog niet terug!
Vanavond gaan we naar de dansles voor de tweede keer, ik kijk er al naar uit :)

Nou, ben terug van de dokter en de juf!

Ik voelde me gelukkig best begrepen door de ha, hoewel ze in eerste instantie zei dat het niet uitmaakte wanneer het bloedverlies kwam na de eisprong. Maar toen dacht ze even na, na een evt. bevruchting moet het eitje door de eileiders naar de baarmoeder, en het zou kunnen dat ik dan al bloedverlies heb terwijl het eitje nog niet is aangekomen.

Ze wil dat ik 2 maanden een temp. curve bijhou en dan weer terugkom.

Heb een mooi schema van d’r meegekregen, dus die komt naast m’n bed :wink:

Juf heeft goed naar me geluisterd, ze nam uitgebreid de tijd, en gaat met mijn punten naar de intern begeleider en daar heb ik dan morgen al een gesprek mee.

Dus, er zit schot in beide zaken vind ik zelf!

Nou…hier zit dus géén schot in de zaak…

Ik zou afgelopen woensdag ongesteld moeten wordne zoals jullie weten. zoals mijn lichaam altijd doet, kreeg ik maandag keurig alvast wat bruinverlies . Dus ik woensdag er van overtuigt dat het gaat komen…komt het niet!! Heb ik alleen in de ochtend wat bruin en in de middag…

Toen had ik mijn kansen op donderdag gezet en ook vandaag dus niks!

Wel vanochtend eerst rood, ik dacht dus dat het was doorgezet en had Lautje al gemailt, maar toen had ik alleen bruin en htezelfde weer eind van de middag…

Nu had ik nog een oude test liggen…je weet wel, zo’n goedkope die schreeuwt dat ze zo zo goed zijn en die net gedaan…harstikke negatief… Maar ondertussen zit ik hier dus mooi nog niet ongesteld te zijn, mét allerlei vage klachten…opgezette buik (mijn riem kan amper dicht! ) af en toe misselijk, moe en noem maar op.

Ik geloof niet dat ik zwanger ben, maar wat er dan wel gebeurd??

Mij een raadsel…

En met die test ook…zit me nu af te vragen: sja, het was een goedkope…en ik deed hem in de middag en niet met ochtendurine…bladibla

AAAAAH

Verdorie Becca! Verwarrend dan he :hug:

Je bent anders dus wel stipt zeg maar, als ik het zo lees :think:

Nou, dan zal ik je wel aangestoken hebben! Hier gaat het altijd zo nl, en dan pas na 4 dagen (in mijn geval waarsch. zaterdag dus) zet het goed door. Nou, ik wist dus niet dat het besmettelijk was :oops: sorry!

Of je bent wel zwanger en kunt pas later een positieve test verwachten :pray:

Nou ja, aan mij heb je ook niks…sterkte in ieder geval :-*

@Sterre74 wrote:

Verwarrend, Femmie en Femmieke :wink:

Ik was eerst :mrgreen:

Enuhm, mijn nod was gister en ik heb vandaag getest. :inlove:

Ik kan het nog niet geloven, maar hij is positief :inlove:

Femmie, :dance: :dance: Gefeliciteerd! :dance: :dance:

Hoe voel je je, behalve ongelovig?

Hihi, ja hoe moet je je voelen?

Hyper en blij en ongelovig en en en en en nja, het is gewoon super natuurlijk :inlove: