nou ja, bedoel misselijk ofzo
Hihi, nja eigenlijk niet echt, beetje gevoelige (.)(.) en steekjes onderin maar verder nog weinig.
WOUWWWW Femmie wat een super nieuws!!! Van harte gefeliciteerd!!!
Teunisbloemolie kan helpen om een regelmatige cyclus te krijgen, dus vandaar. De kans dat je eerder zwanger wordt is er niet, maar een regelamtige cyclus zou wel heel fijn zijn
Sterre waarom zou je die maansteen niet proberen. Het kan geen kwaad. En via internet moet je wel weer vaak verzendkosten betalen :?
En vind je huisarts wel positief, althans ze neemt je tenminste serieus. 2 maanden tempen, kan sowieso geen kwaad. Maar stel dat het niet goed is, ben ik wel heel benieuwd hoe dat opgelost moet worden… :think: :eh:
En een juf die goed meedenkt er fijn weer iemand die je serieus neemt!! Ik hoop dat de ib’er je nog meer kan helpen.
Lautje is er nog iets van Ikea gekomen, of was hij te ziek???
Femmieke wat voor danslessen volg je. Ik probeer hubbie er ook aan te krijgen, maar lukt maar niet
welteruste ladies
dikk knuf
Lelle, ik heb zojuist de maanstenen besteld, een hanger èn de kleine kraaltjes, kan ik afwisselen. Ik ben heel benieuwd naar de verzendkosten, dat stond er niet bij, hoor je later per mail, tegelijk met de bevestiging dat de kralen op voorrad zijn.
Wat betreft dat tempen enzo, ik heb geen idee hoe het opgelost moet worden als het niet goed is, maar dat zien we dan wel weer, d’r is zoveel mogelijk tegenwoordig… :shifty:
Misschien moet ik toch die teunisbloem weer nemen? Ohnee, ik ga nog naar de homeopaat volgende week, dat wacht ik eerst eens af.
Ik ga ook zo slapen, hoera, bijna weekend! Hebben jullie dat ook, als die donderdag maar voorbij is, dan is de vrijdag niet meer zo moeilijk :?
Sterre: als het niet goed is, zou je geen eisprong hebben en die is op te wekken met Clomid, dus dat gaat helemaal goed komen!
Ik ben trouwens ongesteld geworden vanavond Ik heb meteen besloten om voorlopig even afstand te nemen van kok, want het valt me toch veel zwaarder dan ik dacht… Omdat hubbie weer zo’n typische klote opmerking maakte, is de bom hier ook redelijk gebarsten, dus het gaat effe niet zo lekker.
Af en toe kom ik nog wel eventjes bijlezen en anders hoor ik wel via mijn beste dinnetje Lautje hoe of wat, maar vooralsnog probeer ik even alles op een rijtje te krijgen in mijn koppie.
:-* :-* :-*
Femmie proficiat zeg :mrgreen:
Had je allerlei klachten al ervoor of niet?
@Lelle: wij volgen stijldansen voor beginners!
Hebben nu de basispassen van quickstep geleerd en van de disco! Het is echt superleuk
Vandaag voel ik erg weinig eerlijk gezegd, na het dansen terug even steekjes maar voor de rest niets :eh:
Pfff ik hoop maar dat mn lijf me niet voor de gek heeft gehouden een hele week!
@Becca wrote:
Sterre: als het niet goed is, zou je geen eisprong hebben en die is op te wekken met Clomid, dus dat gaat helemaal goed komen!
Ik ben trouwens ongesteld geworden vanavond Ik heb meteen besloten om voorlopig even afstand te nemen van kok, want het valt me toch veel zwaarder dan ik dacht… Omdat hubbie weer zo’n typische klote opmerking maakte, is de bom hier ook redelijk gebarsten, dus het gaat effe niet zo lekker.
Af en toe kom ik nog wel eventjes bijlezen en anders hoor ik wel via mijn beste dinnetje Lautje hoe of wat, maar vooralsnog probeer ik even alles op een rijtje te krijgen in mijn koppie.
:-* :-* :-*
Hi lekker ding!
Had je natuurlijk net al eventjes verteld dat je een ontzettend lieverd bent, en dat ik het me heel goed voor kan stellen! Lekker van je weekend gaan genieten en ik kom volgende week weer lekker even een bakkie thee bij je halen! :hug:
Nou, we zijn helemaal geslaagd bij de Ikea!!! Heel mooi nieuw tv meubel gekocht, een lage donkerbruine van 2.30m, drie grote zwarte schilderijen met verschillende afbeeldingen van het strand en nog een paar kleedjes, kaarsen enz enz enz :oops: :oops: :oops:
Meer dan ik dacht, maar het was allemaal zo goedkoop!
Nu wachten of het geheel mooi wordt… :think:
x
Becca: :hug: :hug:
Femmieke: :thumbup: gefeliciteerd. heb ff niet teruggelezen, maar was het snel raak?
Hier wachten, wachten, wachten…
Groetjes Nienke
Het is Femmie die zwanger is!!!
Ik hoop natuurlijk ik ook maar kan pas zondag testen
Femmie!!! Heb er gisteren helemaal overheen gelezen!
:: Gefeliciteerd! ::
x
Morgen allemaal!!!
Zo dadelijk met één van de katten naar de veearts voor te laten castreren!
Lekker weer ochtendmisselijkheid dus ben ik blij dat ik weer allerlei dingen voel :mrgreen: :mrgreen:
Hoi hoi
Ik ben er inmiddels achter wanneer mijn NOD is.
7 oktober om precies te zijn!
Femmie, gefeliciteerd meid!!
Wat geweldig!!
Liefs Esther :**:
Becca wat ontzettend balen :hug: Kan me enigszins voorstellen dat je even afstand neemt, misschien doet het je wel goed, om er niet al te veel mee bezig zijn. Al is dat wel heeel moeilijk.
Femmieke bij jouw klinkt het toch ook wel hoopvol. Wil je niet al lekker zondagochtend testen??? Lijkt mij veel gezelliger
Sterre er is inderdaad tegenwoordig heeeeel veel mogelijk, gelukkig maar. En ben benieuwd naar de maansteken, het zou toch wat zijn als het gelijk werkt…dan gaat het hele forum aan de maanstenen dadelijk
Hier verder niet veel te melden
De maanstenen passen blijkbaar in een envelop, want ik hoefde maar 44 cent verzendkosten te betalen :thumbup: Kreeg net een mailtje, dus meteen overgemaakt, ben benieuwd wanneer ik het in huis heb.
Becca :hug: Het is wel voor te stellen dat het je na zoveel maanden op gaat breken. :hug: Sterkte :-*
Femmieke, ik ben erg benieuwd, maar het klinkt wel erg hoopvol he
Lautje geheel bevredigd thuisgekomen van de Ikea :mrgreen: Goedzo :thumbup:
Esther, 7 oktober, succes met wachten
ik ben de afgelopen 2 weken hier vergeten te posten :doh: :oops:
maar eh ik ga een juni 2008 mama worden :dance: :mrgreen: :inlove:
femmie meid jij ook gefeliciteerd ik zie je wel terug bij de juni mama’s!
en dat geldt ook voor de rest meiden hier wordt
:-*
Ik doe inderdaad een testje zondagvoormiddag
Ook al denk ik wel dat het niet raak zal zijn hoor, maar je weet nooit natuurlijk :mrgreen:
@claudie wrote:
ik ben de afgelopen 2 weken hier vergeten te posten :doh: :oops:
maar eh ik ga een juni 2008 mama worden :dance: :mrgreen: :inlove:
femmie meid jij ook gefeliciteerd ik zie je wel terug bij de juni mama’s!
en dat geldt ook voor de rest meiden hier wordt
:-*
Ik had je natuurlijk al gefeliciteerd in de augustus stoppers maarrrrr
Nogmaals Gefeliciteerd!!!
x
Hé Claudie, gefeliciteerd meid!!
Super!
Ik heb hier ook nog een maansteen liggen (gekregen van een vriendin) alleen werkt hij bij mij niet hoor…
Maar da’s misschien ook wel omdat ik er niet helemaal in geloof… hihi.
Liefs Esther :**:
sorry heb niet alles bijgelezen was erg druk en jullie kletsen echt heeeeel veel.
femmie :: GEFELICITEERD ::
geniet ervan hoeveelste keer was dit??"
Becca :hug: we zijn er voor je als je wilt praten!!
sorry als ik niet op iedereen reageer maar heb dus niet alles gelezen.
hier nog geen slijmpjes dus we wachten af!!