Hubbie ligt er naast onder een dun dekentje met een t-shirt… (we hebben beide ons eigen dekbed, het werd steeds een gevecht, omdat hij het warm had en ik dan koud… hij heeft een 1persoons en ik een 2persoons voor mezelf :oops: )
haha ik heb ook een tweepersoons en me vriend een 1
en ik een dikke en hij een dunne.
hij brengt me altijd naar bed :oops: en warmt dan mijn plekkie voor me op omdat ik anders niet kan slapen omdat ik het zo koud heb :oops:
Om eerlijk te zijn weet ik niet eens hoelang mn cyclus is :oops:
Tussen de vier en de vijf weken, mn laatste menstruatie was op 31 augustus.
Eigenlijk was dit de eerste ronde ook om te kijken hoelang mn cyclus nu precies is maar ja dan kreeg ik die symptomen: tanvlees onstoken, steekjes in mn onderbuik, misselijkheid, emotioneel, …
Maar ach, nu mogen ze wel zo vlug mogelijk dat ik aan een nieuwe ronde kan beginnen!
Ja, zelfs tandvlees ontstoken heb ik ook gehad! Volgens mij is er niet 1 kwaaltje meer over dat ik nog niet gehad heb Gelukkig nooit allemaal tegelijk :mrgreen:
Maar toch begrijp ik het niet helemaal :oops: Je was toch niet aan de pil?
Als het soms 4, soms 5 weken is, dan zou het ook nog een week kunnen duren?
Niet dat mijn cyclus nou zo duidelijk is hoor, baal d’r behoorlijk van.
Wat wel heel erg fijn is, mijn vriend leeft heel erg mee, zo schattig!
Ik moet nu van de dokter tempen smorgens, nu dus al 2 keer gedaan, maar m’n vriend klaagt niet als ik het licht even aan doe om te thermometer te bekijken, dat is erg lief, want hij wordt normaal altijd boos als ik het licht aan doe En hij vraagt steeds of ik nou al ongesteld ben, het begint geloof ik een beetje door te zetten nu. Weer anders dan de vorige maanden, maargoed, we zien wel.
Temp was gister nog 37.00, vanmorgen 36.8, zou ik dit dan de eerste dag kunnen noemen? Ik heb hem wel als 1e dag ingevuld trouwens.
Femmieke, ik neem me elke nieuwe cyclus weer voor om me niet te laten foppen door die kwaaltjes, en ik heb al zeker 6 keer gedacht dat ik zwanger was! Zit mezelf gewoon voor de gek te houden, zodra ik ongesteld wordt, ben ik niet meer misselijk enzo.
Wat is een patch?
Maargoed, als je nou woensdag ofzo nog eens test? Wie weet is het gewoon wel zo?
Ik heb goede krampen nu zeg, pfffff nou ja, ik weet wel zeker dat ik ongesteld ben tenminste :roll:
Juf essie, thx voor de felicitatie. Jij zit inmiddels in de wachtperiode hè? Succes meis, ik voor je :-*
Claudie, van harte meis!!! Maaruhm nu niet vergeten in het junimama topic te posten he :mrgreen:
Bianca, thx ook voor de felicitatie. We zijn vorig jaar oktober begonnen. Maar dit was de eerste ronde dat mijn lichaam op orde leek en blijkbaar dus ook was :oops: :inlove:
Femmieke, :hug:
Ik ken het zo goed, die teleurstelling met die test. Dat maakte mij ook zo bang en hield me ook zo tegen om te testen afgelopen ronde.
Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt, want als je ongi langer uitblijft krijg je toch weer beetje bij beetje hoop hè?
Sterre, ik ken het ook dat gevoel van zwanger zijn. Ik voelde ook vanalles en dacht daarbij ook misschien zwanger te zijn, maar elke keer weer niet. Inmiddels was ik ervan genezen en net nu ik wel vanalles voel maar er niet teveel op durfde te hopen is het raak (en eerlijk gezegt heb ik vrij weinig symptomen hoor, vind ik persoonlijk dan)
Ik ben eindelijk klaar me het schilderen van de woonkamer! Hij is nu helemaal af en werkelijk schitterend geworden! :inlove: De vloer is nog mooier dan we dachten, en de blauwe kleur staat er super bij!
Verder heb ik eigenlijk weinig te melden! Ik voel nog helemaal niets, terwijl ik vorige maand toch vanaf een paar dagen voor mijn eisprong ontzettend last van buikpijn heb gehad. Het zal dus wel weer niets worden deze maand.
Wel hebben hubbie en ik zoveel laminaat over dat we ook de toekomstige kinderkamervloer alvast gaan leggen. Lekker weer een project! Vind het heerlijk om in ons huis te werken!
Hihi, die avatar is voor me gemaakt, lief he? :mrgreen:
Vind hem ook leuk :mrgreen:
We weten nog niet wanneer we familie gaan vertellen. Vriend wil het het liefst zo lang mogelijk stilhouden omdat ie geniet van ons stiekeme geheimpje, maar ik denk dat we uiteindelijk na de 1e echo het gaan vertellen ofzo. Eerst wat meer zekerheid over of het allemaal goed is en dan het juiste moment en een leuke manier uitzoeken.
Nou, ik denk dat jij je hier wel vermaakt komende weken. :-*