Femmieke er bestaat een grote kans dat je te vroeg heb getest. Ik wil je geen hoop geven, maar ik zou als je over een x aan tal dagen nog niet ongesteld ben toch nog een keer testen. Maar dat is mijn mening. ik :thumbup: :thumbup: nog steeds voor je
Amy, het is onderhand een zeer populaire topic. Zelfs bij de echte 9-maanden-mamma’s posten al mensen die hopen die maand mee te kunnen schrijven. Nou ja, wat is er nu leuker dan je eventuele uitgerekende datum uitrekenen!
tot het topic-juli dan maar. Ik hoop dat ik er niet heen hoef natuurlijk.
Ik zit mezelf alweer gek te maken. Had een 3 a 4 dagen na de eisprong ook weer zeurderige steken (heel licht) en nu sinds een paar dagen wat steken in mijn linkerborst. Ook weer blauwe aders gesignaleerd. Nou ja, zal toch echt nog ff moeten wachten deze week.
Lautje, lekker gevoel zeker dat je het af hebt? Ik vind het zelf niet echt leuk werk schilderen, maar je hebt wel eer van je werk tenminste.
Femmieke, er is nog hoop. De 5 weken zijn nog niet voorbij en tot dan heb je nog kans op een 2e streepje
Juf Essie: :thumbup: als er iemand lang genoeg op heeft gewacht ben jij het wel. Ik heb alleen ff gemist of je inmiddels nog niet de MM in bent gegaan.
Dames, ik ga slapen. Heb het echt gehad. Weet niet hoe het kan, maar van de week zeiden 2 collega’s afzonderlijk van elkaar dat ik er heel moe uitzag. Dus laat ik er een keer aan toegeven en ff bijslapen.
Groetjes Nienke
nou hier geven de ovu testen weer aan dat mijn ei er aan komt.
we zijn dus weer aan de klus.
succes iedereen
De woonkamer!
Nr. 2
Nr. 3
Nr 4
Snips, Succes
Lautje, erg mooi! Hele mooie kleur blauw, goed gekozen zeg! En dat kleed vind ik ook erg mooi, en de keuken ook! En de vloer, mooi hoor, dat donkere :thumbup:
Echt een super kamer Lautje. Ziet er gezellig uit. En jippie! eindelijk iemand die net als ik felle kamer in de woonkamer durft te gebruiken. Ik zie bij veel mensen natuurtinenten, of tegenwoordig zwart/wit/grijs. Vind ik ook mooi, maar een beetje kleur word ik vrolijk van :dance:
Kunnen we al duimen voor iemand 1 dezer dagen?
Groetjes Nienke
Wat mooi Lautje
Zie ik daar een kat op de achtergrond? :mrgreen:
Hier heb ik ook drie van die deugnieten rondlopen
Nog steeds niet ongi trouwens, baal heel erg :twisted:
Ik duim me te pletter!!!
Enne, het was voor mij echt een gok hoor, zo’n felle kleur! :shifty:
Maar het is werkelijk geweldig! Wil het nooit meer anders! :mrgreen:
Het voelt zo vrolijk, maar met de donkere vloer toch ook heel rustig!
xxx
PS: Dit zijn mijn schatjes…
Oh wat een dropjes :lol: :lol:
Die laatste lijkt op onze kat: Gizmo!
Ik heb er nog twee andere: Simba en Pablo. Pablo is een Somali
Snips ook hier flink aan de klus
Lautje wat een prachtige woonkamer zeg En wat een leuke poezen heb je. Die van mij zie je in mijn avatar. Zal nog wel eens een foto opsnorren.
valt me op dat bijna iedereen hier katten heeft en een kinderwens haha grapig!!
mijn schatjes hieronder :inlove:
en tenslotte :inlove:
Oke mijn schatje dan ook maar even.
Dit is Luna, ze is nu ruim 2 jaar oud en ontzettend ondeugend :mrgreen:
Ok dan plaats ik ook mijn lieverds!
Dit is ons muisje: Simba maar we noemen haar dus de muis!
Onze clown Prauwman alias Gizmo
Pablo-Picasso Silfescian de mooie Somali
En last but not least: Knabbel
Voor alle duidelijkheid: Knabbel is een konijn
:mrgreen:
Goedemorgen dames,
Ik meld me af hier. Ik snap niks meer van mijn cyclus, dus zal ook niet bij de wanna-be-juli mama’s te vinden zijn. Ik ga eerst tempen om meer duidelijkheid te krijgen en zie dan wel weer…pppfff.
Succes iedereen!
Groetjes Nienke
Nienke :-* :hug:
Ach Nienke :-*