Wannabe Juni mama's

Met al die lieve poezenbeesten kon ik het niet nalaten om toch even te reageren:

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Lautje: wat is je huiskamer gaaf geworden zeg!!! Enne…heb ik die foto’s niet gemaakt van jou poezenbeesten? :wink:

Hier gaat het goed, ik voel me goed, voel me rustig en probeer hier zo min mogelijk te komen, maar nu kon ik het eventjes niet laten :mrgreen: Vandaag is bij ons de dakkapel geplaatst, dus de komende periode gaan we hard klussen om de zolder om te toveren tot een minipaleisje :inlove:

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

voor nienke en becca!!!

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

ik ga heel hard duimen dat het snel raak mag zijn voor jullie!!!

@Nienke :hug:

Troost je meid, ik ben ook nog steeds niet ongesteld. Op een eventuele zwangerschap hoop ik niet meer al blijf ik af en toe vreemde symptomen houden :roll:

Maar ja met één keer klussen dat vrijwel twee en een halve week geleden is had ik zaterdag toch positief moeten testen en het was dik negatief.

Ook het slijmverlies de 24ste, dat zal mn eisprong wel geweest zijn maar vond het vrij laat :think:

Dus uitgerekend zou ik dan rond de achtste ongesteld moeten worden, heerlijk lange cyclus dus. Misschien dat ik toch nog eens een test doe voor de zekerheid :?

Wat een schattige poezebeesten hier allemaal :inlove:

Nienke en becca :hug: Ik duim voor jullie dat het toch snel raak mag zijn :-*

Femmieke, voor jou blijft het toch spannend he, ik duim voor je

Net eventjes temperatuur opgenomen: 37,2

Normaal heb ik een temperatuur van rond de 36!

Ik voel me helemaal niet ziek terwijl ik bij echte verhoging (het minste verschil) plat af lig.

Ook heb ik het constant warm, ik zweet verschrikkelijk! Ja hoor ben weer heerlijk bezig mezelf voor de gek te houden maar kom de termometer zal toch niet liegen :mrgreen:

Het is toch zo dat je temperatuur stijgt tijdens je eisprong en weer omlaag gaat als je moet menstrueren maar hoog blijft als je in verwachting bent?

Lekker duidelijk ben ik weer :lol:

Femmieke, je temp in de ochtend, direct bij het wakker worden (en dan elke dag uiteraard) geeft een betrouwbaarder beeld denk ik.

Mijn temp zakt pas als de menstruatie echt is doorgebroken, ook erg lastig tijdens het hopen :wink:

Ga je nog een keer testen?

Ja het kan zijn dat ik nog een testje waag, alleen weet ik niet wanneer :lol:

Volgende cyclus in ieder geval ga ik ook temperaturen :slight_smile:

wat is het hier rustig zeg!!

HALLO waar zijn jullie??

werken :?

hier nog zwangeren in aantocht? Het blijft zo rustig bij de junimama’s :frowning:

:pray: voor jullie allemaal :pray:

nog 2 weken geduld Femmie :? Dan weet ik of ik je kan komen vergezellen.

Ook hier: nog een week of 2 geduld…

ook hier nog twee weken geduld!!

Hier is woensdag de dag…

Maar toch heb ik het gevoel dat het niet raak is…

Geen idee waarom eigenlijk… :think:

Succes met wachten Lautje, hopelijk mag het raak zijn!

Liefs Marieke

ik duim voor jullie meiden!!

:pray: :pray:

Ik duim mee :pray:

Ben benieuwd of ik morgen mijn NOD krijg!

Zou dan precies twee weken nadat ik dacht mijn eisprong te hebben gezien zijn, dus dan weet ik toch of ik het juist heb gezien :wink:

Lautje en Femmieke succes! :thumbup:

femmieke, lautje, succes meiden. I’m watching you :lol:

En de andere meiden, ik wacht geduldig :liar: 2 weekjes met jullie mee. Misschien wordt het aan het eind vd maand dan toch nog drukker :mrgreen: (niet dat het nu niet gezellig is hoor!!!, dat ff terzijde, maar hoemeer zielen hoe meer vreugd :mrgreen: )