de duivels zijn zondag op bezoek gekomen… Op naar de volgende ronde!
He getsie, die duivels ook altijd.
He Madame m balen zeg, kan je alsnog nu een juli mama worden, ja toch?
Liefs Marieke
Hoi hoi,
Bedankt voor het welkom en de steun!
Ik lees dat meerdere van jullie in de klusperiode zitten, succes!
Hier gaat het redelijk! Nooit gedacht er op te hopen, maar ik zou erg graag willen dat vandaag nog m’n menstruatie doorbreekt. Dan heb ik eindelijk weer eens zicht op het verloop van m’n cyclus.
Het zeurt meer in mijn onderbuik dus er is een goede kans!
Fijne avond!
X Bren.
@nienke2 wrote:
Debbie, je hebt geen banner, dus kan niet zien op welke dag je zit…irritant he dat wachten?
Het is nu 4 weken en 1 dag na het eerste bloedverlies en 3 weken en 5 dagen na de mk. Het bloedverlies van de afgelopen dagen is nu weer over. Helemaal niets te bekennen meer :?
Goedenavond allemaal!!!
De :evil: :evil: zijn weer weg, dus nieuwe ronde :dance:
Iedereen veel succes!
haha was ik helemaal vergeten dat ik hier al een keertje had gepost :oops:
Lotte; ja je kent me idd van de eerste kwartaalstoppers 2007!
marieke; wat een leuke foto’s van je meisje!!
lieke; balen, ongi :hug:
even meer over mijzelf:
in februari ben ik gestopt met de pil. In juni een mk gehad, en in september was het eitje in eilijder blijven zitten… Na mijn curretage op 15 juni, ben ik op 15 juli ongi geworden. vanaf toen eigenlijk om de paar dagen bruinverlies, dat was echt zooo irritant! Sinds de gyn heeft geconstateerd dat ik vocht achter mijn bm had zitten (en hij dat volgens mij met inwendige echo heeft losgehaald), heb ik bloed verloren. vocht is nu allemaal weg en mijn bruinverlies is ook over :dance:
de gyn had dus geconstateerd dat ik een eitje had wat op springen stond (ja geweldig om dat te kunnen zien haha), dus wij hebben afgelopen dagen flink geklust!! denk dat ik 28 oktober ongi moet worden…
Of liever nog Amy: dat je niet ongi moet worden! haha, daar klus je toch zeker voor.
En voor Brenda juist wel :thumbup: dat je ongi op gang komt. Weet je tenminste waar je aan toe bent.
Hier vandaag nog geen hoge temp. 36.6. Maar mijn ei kan evengoed vandaag zijn, de temp gaat pas na het ei omhoog. Voel nog helemaal niks, dus dat kan ook wel kloppen.
Nienke
@madame m wrote:
de duivels zijn zondag op bezoek gekomen… Op naar de volgende ronde!
Bij jou ook al
JAMMER !
Lieve meiden,
Ik hoop dat er veel juli baby’s mogen komen
Ik ben een juli moeder van 2007.
Vorig jaar rond deze tijd wisten wij nog niets van ons frummeltje af.
Op 21 oktober (precies mijn nod dag) heb ik een test gedaan en positief. Was met een cyclus van 28 dagen uitgerekend op 2 juli .
Dus ik denk dat er nog niemand weet dat ze een juli moeder zullen worden.
Ik wens jullie veel geluk en succes en heeeeel veel juli moeders
Liefs miranda
Miranda dankje wel voor het succes en geluk wensen :-*
Hier een shit einde van de middag grrrrrrrrrrr… 40 euro verloren, 2 bh’s besteld wat 10x niks is…een bestelling gedaan bij Bart Smit, alles is binnen alleen datgene wat ik graag wilde hebben komt met een andere levering, kortom ik baal hier flink. Owja ook manlief komt net thuis met keelpijn, heb gezegd dat morgen een belangrijke klusdag is en als hij dan ook nog eens ziek is hij me weg kan dragen haha :mrgreen:
Manlief en ik zijn dus beide al thuis, nu is het wachten op onze kleine deugniet, oma haalt haar op van de gastouder.
Fijne avond meiden.
Liefs Marieke
@nienke2 wrote:
Of liever nog Amy: dat je niet ongi moet worden! haha, daar klus je toch zeker voor.
Nienke
eh ja, dat bedoel ik natuurlijk :mrgreen:
Haha Marieke…als ie het nu laat afweten kan ie het wel schudden de rest van de maand Ach, het hoeft toch ook geen uren te duren :oops:
Hier hetzelfde verhaal. Hij heeft vandaag ook keelpijn gekregen. Is wel naar EHBO vanavond, dus kan best om uur of 10 nog ff presteren :lol:
Maar omdat ik dus geen idee heb hoe lang mijn cyclus is, mogen we tot volgende week dinsdag klussen.
Balen he? als je wat online bestelt en het is niks. Ik bestel, sinds onze dochter er is, veel online. Voor haar, maar ook voor mezelf. Gewoon geen tijd (zonder haar, want met haar is echt niet relaxt) om te gaan winkelen. Maar vaak gebeurt het dat niks is, of dat ze dan maar een deel bezorgen. En dan ben je toch verzendkosten kwijt :? .
Verder nog meiden nieuws over eitjes, steekjes, krampje oid?
Groetjes Nienke
Marieke, sommige dagen kunnen soms maar beter voorbij zijn.
Alles gaat mis op zo’n dag.
Ik bestel tegenwoordig ook steeds vaker dingen online.
Lekker makkelijk, je hoeft er de deur niet voor uit.
Gisteren heb ik zwangerschapstesten besteld.
Ik zag dat ze in de aanbieding waren, en aangezien ik hoop dat ik ze over een tijdje nodig heb, heb ik ze maar vast besteld.
Morgen worden ze bezorgd.
Zwangerschapstesten bestel ik ook via inet, 9 stuks voor 15 euro dus ik kan even vooruit :mrgreen: ( of toch niet Nienke? )
Die heb ik ook.
3 halen, 2 betalen.
Met die goedkope testen hoef je je ook niet zo schuldig te voelen als je gaat testen :mrgreen:
Ik ben benieuwd wanneer ik de 1e test ga doen.
Nu denk ik nog dat ik echt zal wachten tot mijn nod, maar ik denk dat als het eenmaal zover is, ik haast niet kan wachten.
Lol, trust me zodra je ook maar iets voelt wat op een zwangerschapskwaaltje duid en je zit nog een week voor je NOD word het erg moeilijk ennuh als je ze dan hebt liggen dan tja…Nienke en ik weten er alles van haha :mrgreen:
Ik ben bang dat ik dan inderdaad ook overstag zou gaan hoor.
Nog maar een extra setje bestellen :mrgreen:
Of ik heb meteen een postieve test.
Dan heb ik er nog 8 over :think:
Doe ik ze in de uitverkoop, hahaha
lotte; dat had ik in mei dus :mrgreen: had toen 9 tests van matcare besteld voor 15 euro, lekker goedkoop dus! en met de eerste had ik al een positieve test, dus had er nog 8 over :mrgreen: maar heb toen nog 3 extra testen gedaan omdat ik het toen niet kon geloven :oops:
heb er inmiddels nog 1 over van matcare en 1 digitale cb… heb in sept er 2 moeten gebruiken, omdat ik eentje verkeerd had gebruikt (van de zenuewen had ik over het verkeerde deel van de test geplast :oops: :mrgreen: )
Whoeiiiiiiiiiiiiiiiii over het verkeerde deel piesen whahaha :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: zo had ik toen ik wilde testen bij Roos dat ik niet kon plassen dus test op de wc laten liggen en smorgens in alle vroegte met een duffe kop getest, mooi dat ie posi was al kon ik dat natuurlijk niet geloven toen.
Ga mijn bedje maar eens opzoeken, morgen weer een druke dag , werken en klussen :mrgreen: komt goed hopelijk!
Meiden slaap lekker en tot morgen!
Liefs Marieke