De snotterdoos meld zich :?
Ik ben echt megaverkouden.
Neus verstopt, niezen enz.
Niet iets waar je vrolijk van wordt.
He bah Lotte, daar zit je niet op te wachten, beterschap iig. :-*
Misschien kan mijn meisje je opvrolijken? :inlove:
Liefs Marieke
Ow en Amy natuurlijk ook welkom hier, hopelijk mag je een julimama worden
Liefs Marieke
Hahaha, geweldig die foto’s.
Heb je de boel weer een beetje schoon gekregen?
Ik ben ook vergeten Amy welkom te heten.
Dus hierbij, Amy welkom bij de club.
Ik ken je toch van de 1e kwartaal 2007 stoppers???
Haha, ja was gelukkig heel makkelijk schoon te maken alleen mijn kleine meiske vond het niet leuk dat ik het ging opruimen, huilen huilen en nog eens huilen, gelukkig kwam papa snel thuis met chinees, nu is ze het weer helemaal vergeten en zit lekker met papa en de telefoon te spelen :inlove:
Liefs Marieke
Heerlijk toch, die kleintjes.
Kan haast niet wachten tot het bij ons ook zover is.
Goedemorgen dames,
Lieke hoe is het met je? Nog geen rode duivels gespot?
Hier alles ok, Roos was vroeg wakker maar ging na een flesje voor de verandering toch nog weer slapen en we waren dan ook pas rond half 10 uit bed, heerlijk!
Vanmiddag gaan we samen met schoonzus, zwager en Sophie ( 3 maanden ouder dan Roos ) en schoonmoeder ff lekker naar het park of naar de krabbenplas.
Hier is het klussen begonnen, gisteravond verplicht, maandag en woensdagavond ook en de rest maakt niet uit haha, ben benieuwd!
Nienke meid hoe is het met jou? Grappig dat er toch wat minder contact is als we nog niet in de wachtweken zitten he, dan is iedereen ineens veel meer actief.
Meiden fijne dag allemaal!
Liefs Marieke
Hey dames,
Lotte, nog steeds verkouden? en het is nog wel mooi weer! Hier schijnt het zonnetje tenminste.
Heerlijke foto’s van Roos! heel herkenbaar dat ze boos wordt als je de boel gaat opruimen. Het kan niet lang genoeg duren dat geklieder.
Ja, ik merk het ook van dat contact. Ben er wel mee bezig, maar er valt verder niks over te zeggen. Ik bedacht me vanmorgen ook dat als ik eenmaal mijn ei gespot heb (hoop ik), dat de 2 weken wel weer lang zullen duren.
De temp is hier nog steeds aan de lage kant. Maar had vanmorgen wel wat van die kattige momenten richting mijn man. Zou dat te maken hebben met een naderende eisprong? Geen idee, nog niet eerder opgevallen. Hier zitten we op schema wat klussen betreft. Moet ie vanavond wel zin hebben, want hij is de hele dag met vrienden op pad.
En ander zorg ik er wel voor dat ie zin krijgt :inlove:
Groetjes Nienke
Yups, hier nog steeds verkouden.
Maar het zal wel snel minder worden, want meestal ben ik een dag of 4/5 verkouden.
Vanmiddag ga ik lekker een stukje wandelen.
Of liever, ik ga bij mijn ouders op bezoek, en dat doe ik dit keer niet op de fiets, maar ik ga lopend.
Het is zo’n 2 km dus dat valt wel mee.
Fijne zondag nog!!!
Helaas, helaas. Ben :evil: geworden.
Had het ook niet meer verwacht na de negatieve test.
Op naar de volgende ronde. Best moeilijk om een beetje positief te blijven, we zijn alweer 10 maanden verder.
Lieke :hug: balen meid.
dat het de volgende toch een keer raak mag zijn.
Lieke :hug: 10 maanden is ook zooo lang voor iets wat je graag wilt.
Nienke
He wat jammer Lieke, moed houden meissie maar oh oh wat is het weer een teleurstelling he?!
:hug: :hug:
Liefs Marieke
Hai meiden,
Alhoewel ik ook regelmatig bij de augustusstoppers 2007 reageer, meld ik me hier ook eventjes aan.
Zal me even voorstellen… Mijn naam is Brenda, 30 jaar en samen met mijn vriend hopend op gauw een 1e kindje.
Ik ben 14 augustus j.l gestopt met de pil. Direct na het stoppen met de pil had ik mijn menstruatie, maar helaas heb ik sindsdien geen menstruatie meer gehad. In verband met een lange cyclus ( nu 56 dagen), vage zwangerschapstesten en veel verschijnselen kreeg ik onlangs een inwendige echo. Ik blijk een grote cyste op mijn rechter-eierstok te hebben.
Hopend toch zwanger te kunnen worden, ( in nov. heb ik weer een echo) meld ik me nu dus even hier. Hopelijk ben ik in juli-net als jullie - een mama! ( juni-mama gaat denk ik niet meer lukken.)
Veel succes allemaal en tot schrijfs hier! :thumbup:
X Bren.
Brenda, welkom .
Ik heb je verhaal gevolgd bij de augustusstoppers.
Wat een onzekerheid heb jij gekend zeg.
Ik hoop dat je ondanks alles toch snel zwanger mag zijn.
Wat een verhaal Brenda, hopelijk mag je snel zwanger zijn! Welkom hier!
Liefs Marieke
Nou hier schiet het ook niet ech op. Zit te wachten op mijn menstruatie, maar het enige wat ik al 5 dagen heb, is lichtjes oud bloed. Te weinig om een maandverband en tampon in te doen, dus dan maar met inlegkruisjes. Heb wel al 2 weken steken in mijn buik dus dat zegt ook niets voor een naderende ongi :roll:
Het mag van mij nu wel komen, dan kunnen we weer verder.
Goedemorgen dames!
Debbie, je hebt geen banner, dus kan niet zien op welke dag je zit…irritant he dat wachten?
Brenda ik heb je verhaal ook gevolgd (ben in mei ofzo ook begonnen bij de augustus stoppers). Dat was echt een grote domper voor je, sterkte :thumbup:
Marieke lig je op schema ? :thumbup:
Hier vanmorgen een dip in de temp. ineens 36.1! dat kan een naderend eitje betekenen. Laat mijn man nou net vandaag thuis zijn…dus direct gebruk van gemaakt natuurlijk :inlove:
Het kan ook dat weinig slaap van invloed is. Dochter werd steeds wakker door verstopte neus en ik werd om 4:00 ineens wakker van misselijkheid :silenced: . Nu niks meer aan de hand gelukkig.
Als het wel een ei is, dan zit weer mooi op schema, ongeveer 28 dagen. De vorige keren na de curretage 10 en 24 dagen.
Groetjes Nienke
Whahahaha manlief is thuis en moet meteen in actie komen :mrgreen:
Hier liggen we prima op schema, vanavond mogen we weer
Misselijk wakker worden hmmmm :think: ik was gister overdag misselijk en ben al vanaf donderdagmiddag zo verschrikkelijk moe helaas is dochterlief niet meer van de ochtendslaapjes, gister overdag helemaal niet geslapen.
Hier is het huis best een zooitje, is kijken of ik me daartoe kan zetten vandaag.
Morgen weer werken, nog 2 dagen 75% en dan weer volledig.
Roos heeft ook een verstopt neusje, gelukkig geen last van dat ze er wakker van word, wel meteen vanmorgen ff gespray’t.
Hier zelf ook last van verstopte neus en weer een beetje keelpijn, gaat op en af de afgelopen weken.
Meiden fijne dag allemaal.
Liefs Marieke
Allemaal verkoudheidjes, ik heb jullie toch niet aangestoken???
Gelukkig is het bij mij nu echt bijna over.
Wij hebben gisteren een klein ongelukje gehad.
Het rubber is afgegleden ofzo.
Het komt er op neer dat we er normaal als we een rubber gebruikrn geen zooitje van maken, maar dat was het nu wel :oops:
Maar goed dat ik nog niet in de vruchtbare periode zit :mrgreen: