Aangezien we hier geen juni mama meer kunnen worden gaan we toch maar proberen een juli mama te worden. Tis nog ff aftasten want mijn cyclus na de miskraam en curretage is nu zo’n 33 dagen maar normaal gesproken zit ik op 28 dagen dus de banner ook maar weer zo ingesteld, dan kan ik testen op 1 november, ach langer zou ik het toch niet volgehouden hebben haha.
Nou wie weet volgen hier snel andere dames! ( Nienke? :mrgreen: )
Nod Purpled82 - 25 oktober
Nod Amy - 28 oktober
Nod Nienke2 - 30 oktober
Nod Marieke - 1 nov-3nov :think:
Nod Noortje P. - 3 November
Nod Lotte - 5 November
Nod Lautje - 10 november
Nod Lieke74 - 11 november
Nod Chico - 15 november
Nod Bianca&? - 18 november
Liefs Marieke
Ik sluit me alvast aan! Hoewel ik nog steeds niet ongi was maar de test gaf geen tweede streepje.
Misschien dat ik zaterdagmorgen nog eens test maar het zal wel niets zijn
Iedereen al veel succes in de komende maand. Laten we er tegenaan gaan en flink klussen :mrgreen:
Femmieke wat vervelend dat je nu nog geen duidelijkheid hebt zeg, op welke dag van je cyclus zit je nu ? Hopelijk heb je te vroeg getest en mag je zaterdag een duidelijk streep zien.
Liefs Marieke
Denk het niet! Krijg al zo van die kleine pukkeltjes op mijn borstkas dan weet ik het al wel. Alhoewel mijn temperatuur een pak hoger ligt dan normaal. Maar goed ik begin eigenlijk vanaf volgende cyclus te tempen.
Ik zit op dag (ff tellen) 34 nu. Ik denk als het mijn eisprong is die ik gezien heb (veeeeeeel te laat maar goed) ik ongesteld zal worden rond de achtste van oktober!
Haha, ja hoor madam heeft zelf het juli topic geopend! Leuk hoor dat je aan me denkt. Ik zou toch niet meer meeschrijven…hhmmm, als jij ook meeschrijft, doe ik het ook.
Duurt nog wel ff, zit aan het begin van de cyclus, maar ja dat zit iedereen die hier nu meeschrijft toch? Kunnen we geen lijstje met mogelijke uitgerekende data? Ik geloof ik 7 juli ongeveer. En als het raak is, ben ik op 25 december 12 weken zwanger…maar verder loop ik niet op de zaken vooruit hoor! :lol:
Alhoewel we volgende week alweer aan de klus kunnen…en deze keer gewoon een week lang met hoogstens 1 dag er tussen! Daar zal het niet aan liggen. Dan nog tempen, weet ik in ieder geval wat er zich allemaal in mijn cyclus afspeelt.
Nog meer dames, die in de mooie zomermaand juli uitgerekend willen zijn?
Groetjes Nienke
Hier is ik weer !!!
We gaan voor JULI!!! :dance:
Moet alleen wachten op de :twisted: Misschien nog 2 weken of zo, heb geen idee eigenlijk.
Haha voel me bijna vereerd dat je meedoet omdat ik ook meedoe. :mrgreen:
We moeten toch wat meid om de dagen door te komen
Ennuh hoop echt zo dat het raak mag zijn en dat we ons dan ook nog stil kunnen houden tot kerst, zou zo’n leuk kadootje zijn. Of Roos haar verjaardag is ook een leuke optie :lol: ( oh ik loop ook niet op de zaken vooruit hoor )
Femmieke pukkeltjes kunnen ook een teken zijn he! Spannend hoor.
Ga hier mijn bedje opzoeken, spreek jullie snel, Nienke vast morgen wel haha, anders mis ik je weer en moet ik je hoognodig smssen lol.
Truste dames!
Liefs Marieke
Hey Debbie ook welkom hier, das dame drie al die min of meer in het zelfde schuitje zit, jij ook succes meid!
Liefs Marieke
Nu je het zegt… ja 3 dames al met een mk
Ennuh hoop echt zo dat het raak mag zijn en dat we ons dan ook nog stil kunnen houden tot kerst, zou zo'n leuk kadootje zijn.
Ja dat zou mooi zijn. Alhoewel ik met mn goed kunnen zwijgen vermogen :mrgreen:
Jaaaa, het wordt gezellig.
Hihi Marieke, tot morgen. Jij hebt morgen weer alle tijd, want je bent vrij. En ik ben aan het werk, dus ook alle tijd om te KOKken… :lol:
Welterusten!
Groetjes Nienke
He Marieke - hier hang je uit
Succes de komende maand :thumbup:
Haha ja hier hang ik uit :mrgreen:
Goedemorgen allemaal!
Nou de ongi zet wel door, tis niet echt heftig maar kan natuurlijk nog komen, meen me te herinneren dat ik na de bevalling van Roos ook dacht dat het stukken minder was dan voorheen.
Haha Nienke aan het werk en alle tijd om te KOKken…nu geen collega die meespiekt?
Fijne dag dames!
Liefs Marieke
Mag ik mij dan ook maar weer melden?
Vakantie zit erop en ook de hoop dat ik een juni mama zal worden…
NOD = ong. 3 november…
Liefs,
Noortje
Welkom Noortje!
Hopelijk mag juli ook jullie maand worden
Liefs Marieke
:hug: :hug: :hug: zucht, Noortje. Ik heb nog een kleine hoop op juni-mama maar wat maakt die maand mij uit! Als ik maar mama mag worden!!! (sorry meiden, alle goeds voor een juli-mama!).
Ineke ook voor jou heel veel succes, tis ook jullie zo gegund, hopelijk mag 1 dezer maanden voor jullie ook DE maand zijn.
Liefs Marieke
@Ineke wrote:
:hug: :hug: :hug: zucht, Noortje. Ik heb nog een kleine hoop op juni-mama maar wat maakt die maand mij uit! Als ik maar mama mag worden!!! (sorry meiden, alle goeds voor een juli-mama!).
Hoi meid, hoe is het? Ik las over je ei… bah… hopen dat jullie zelf nog voor een wonder gezorgd hebben. :-*
Deze instelling heb ik ook hoor: Als ik maar mama mag worden. Maar mee doen met dit soort topics maakt me positiever en op deze manier kan ik er beter tegen. Het geeft me hoop! En positief blijven is goed! (Ookal zakt de moed me ontzettend diep in de schoenen!)
Maandag moet ik weer naar Almelo en krijg ik een uitgangsecho. Waarschijnlijk mag ik daarna aan de Clomid om mijn cyclus iets beter te regelen en om me iets meer kans te geven… Ik hoop dat het een keer aanslaat…
Ik blijf je wel volgen hoor meid!
Liefs,
Noortje
Marieke, dank je voor je welkom.
Zal me even voorstellen, ook voor de overige Juli-wannabee’s…
Ik ben Noortje en ben 22 sept. j.l. 33 jaar geworden.
Vanaf zomer 2001 zijn wij bezig voor een kleintje en dat is nu dus ruim 6 jaar. Ik ben 3 keer zwanger geweest en dat is dus ook 3 keer misgegaan. Na de 3e mk zijn de artsen erachter gekomen dat ik een auto-imuunziekte heb en dat een zwangerschap wordt afgestoten door mijn eigen lichaam. Handig om te weten niet?
Nu moet ik bloedverdunners slikken (Ascal) en spuiten (Fragmin) en als ik zwanger ben moet ik waarschijnlijk nog wat anders spuiten. Verder heb ik overgewicht en heb ik een trage tot niet-werkende schildklier. (Helpt ook beide niet mee om zwanger te worden! :? )
Dit was het officiele gedeelte en nu gaan we gezellig beppen! :mrgreen:
Liefs,
Noortje
Hey Noortje nogmaals welkom meid, jeetje wat een verhaal, allemaal niet gemakkelijk als je dan zo’n grote kinderwens hebt.
Hopelijk mag je snel zwanger worden en de zwangerschap ook helemaal volbrengen
Liefs Marieke