Ow, zal me dan ook ff voorstellen:
Ben Marieke, 29 jaar, getrouwd met Hans 42 jaar, een dochter Roos van bijna 2 jaar. Helaas op 31 aug een mk gehad en nu weer volop bezig om weer zwanger te raken.
Liefs Marieke
Hè bah Marieke, hoeveel weken was je? :hug: Hopelijk ben je snel weer zwanger! We gaan ervoor… met z’n allen!
Oh ja, ik ben al 6,5 jaar getrouwd met Peter! :inlove: :mrgreen:
Na eigen berekening 10 weken 1 dag maar volgende de echo 9 weken 3 dagen…
Hey welkom Ineke en Noortje. Het wordt echt een pechvogel topic op deze manier. alhoewel ik me geen pechvogel voel vergeleken met anderen hier…dames SUCCES! :hug:
Marieke, ik had je net ge-pbt. Maar lees net dat het toch wel doorgezet heeft. Kun je dus echt gaan rekenen nu. Is ook wel weer lekker die duidelijkheid toch?
Nienke
ps: en nee, geen collega die mee kan lezen dat ik net ongesteld ben geworden enzo…
@Marieke: :hug: Wat erg zeg meid! Had je het al aan iemand verteld?
Yep, de hele wereld wist ervan omdat ik met 5 weken zwangerschap opgenomen ben in het ziekenhuis…
@Marieke1978 wrote:
Yep, de hele wereld wist ervan omdat ik met 5 weken zwangerschap opgenomen ben in het ziekenhuis…
Ik wens je veel sterkte toe :hug:
Thnx, hebben het wel grotendeels verwerkt en willen door…
Ons verhaal staat hier…
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=44286
Liefs Marieke
Noortje, is ook zo dat het wat extra hoop geeft, een extra doel om voor te gaan. Ik ga ook volgend maand starten me clomid (mocht het nodig zijn!).
Zal me dan ook even voorstellen.
Ben 32 jaar, bijna 12 jaar gelukkig samenwonend. In maart 2005 met de pil gestopt. In mei kwamen we erachter, tijdens een weekendje Ardennen, dat we zwanger waren! Wat hebben we genoten dat weekend. Helaas ging het met 6 weken mis…pas 8 maanden daarna weer zwanger, had me net door laten vewijzen naar het ziekenhuis. Helaas bleek het vruchtje zich ingenesteld te hebben in mijn rechtereileider die nu verwijderd is. Daarna nog 2x geopereerd aan een cyste in mijn linkereierstok. In juli voor de laatste keer. (grote buikoperatie) en vorige maand voor het eerst IUI, deze maand dus een snel ei gehad waardoor IUI niet mogelijk was maar die we hopelijk nog snel zelf hebben bevrucht! Hij zat links dus meer kans. Nou, nou, wat een ellende om zo te lezen zeg.
Schrijf ook elke maand een colum voor deze site.
Op zich gaat het met ups en downs maar over het algemeen ben ik best wel heel gelukkig met alle vrienden, familie enzo om me heen. (vooral met mijn vriend natuurlijk).
Nou, dat was een heel verhaal.
Marieke heel veel sterkte met het verwerken van je miskraam!
tot schrijfs.
liefs
Ineke
Ineke, lijkt me moeilijk hoor. aan de ene kant zou ik hoop hebben in jouw geval omdat je al 2 keer zwanger bent geweest. Aan de andere kant is er ook al zoveel misgegaan…petje af! Weet een beetje hoe je je voelt. Voor de eerste zwangerschap duurde het 10 maanden voordat het raak was. In die 10 maanden ben ik 3 keer ongesteld geweest ofzo…
Hier op dag 3 van de cyclus en dit zijn de tempen: 36.7, 36.6 en 36.3
Nou ja. Nog niks van te zeggen. Ik vind het wel een hoge temp voor de eerste 2 dagen.
Welterusten dames!
Nienke
Ik heb toevallig 2 maanden getempt, 1 van die maanden was de maand dat ik zwanger bleek (in mijn eileider). Toen had ik voor de eisprong steeds een temp van 36,6/36,7 toen ging hij vlak voor mijn eisprong even omlaag naar 36,4 en daarna langzaam omhoog tot 36,9/37,0…ook nu na mijn eisprong is mijn temp 36,9. Heb hem toevallig gemeten omdat ik wilde weten of mijn ei toch al gesprongen was. Dus op zich zijn de waarden volgens mij wel oke hoor.
Misschien is het inderdaad anders dan voor de 1e zwangerschap. Toen was 36.7 mijn hoge temp en 36.3 een lage.
Vanochtend was het weer 36.7, dus dat zal nu wel mijn lage temp zijn dan…
Nienke
Net nog een testje gedaan, opnieuw negatief
Hoop dat ik nu vlug ongesteld word en opnieuw kan proberen :roll:
Femmieke, jammer! ik hoop met je mee dat het nu gauw op gang komt.
Nienke
He getsie Femmieke, ik hoop ook dat de ongi dan maar snel door mag zetten. Hier is de ongi flink doorgezet, gepaard met 3 dagen knallende hoofdpijn, bloedverlies is nu 2 dagen best hevig, hoop maar dat het morgen minder word.
Liefs Marieke
Theoretisch gezien zou ik ook een juli-mama kunnen worden.
Maar ik wacht nog een maandje met klussen voor het eggie.
Jullie allemaal veel succes deze maand.
Liefs Lotte
Hey Lotte welkom hier.
Heeft het een speciale reden dat jullie nog een maandje wachten met klussen?
Hier is de ongi vandaag gelukkig een stuk minder, hopelijk is het morgen of overmorgen weer helemaal weg, dan kunnen we ons opmaken voor het klussen :mrgreen:
Nienke meid hoe is het met jou? Vroeg me ineens af wanneer je op nacontrole moed, ben je nog niet geweest toch?
In het vorige topic was iedereen haar poezebeesten aan het showen, ik ben trots op mijn grote schat dus haar wil ik graag ff showen hier :inlove:
Liefs Marieke
Hoi allemaal!
Ik ben nu al een paar dagen aan het twijfelen of ik me bij jullie zal gaan aansluiten. Reden daarvan is dat het rare idee heb dat het ongeluk brengt om mensen te laten weten dat we weer zwanger willen worden. Ook ben ik een beetje bang dat er mensen meelezen die dan vervolgens continue gaan vragen: “en is het al zo ver?”. Maarja… ik vind het toch wel weer gezellig om mee te schrijven met mensen die net als ik hopen zwanger te worden, dus ik waag het er gewoon maar op.
Bij deze zal ik me dan maar even voorstellen
Ik ben Daniëlle ben 25 jaartjes jong, woon samen met Ron met wie ik ook een dochtertje heb (zie ticker). Ron en ik wonen samen vanaf Januari 2004 en zijn toen vrijwel meteen begonnen met klussen. Ik ben toen in Oktober (2004) zwanger geraakt maar dat is toen helaas geëindigd in een miskraam. Daarna werden we maar niet meer zwanger en ben ik in de mmm gekomen. Na 5 IUI pogingen ben ik toen zwanger geworden van Emma. Ik vind het mama zijn geweldig. Ik had van te voren al wel gedacht dat ik het leuk zou vinden, maar dat het zo leuk zou zijn had ik niet verwacht. We willen daarom ook graag snel een tweede en omdat het de vorige keer zo lang duurde zijn we twee maanden terug weer begonnen met klussen. Dit wordt nu dus alweer de derde ronde. Hopelijk is het snel (deze maand bijv. :roll: ) raak via de natuurlijke weg, en hoeven we niet weer die rot medische malle molen in.
Graag zou ik dus met jullie meeschrijven als jullie dat goedvinden Mijn NOD is overigens 25 Oktober.
Hoi meiden,
Zit hier nu op cd 4 en mag vanavond met Clomid beginnen. Hopelijk vergroot dat onze kans een beetje. Ben benieuwd! De cyste zit er en blijft er zitten. Wordt niet groter en niet kleiner. Verder alles goed.
Lotte, welkom. Ik ken je niet, maar ben je nog aan het ontpillen ofzo?
Nienke, hoe is het met je?
Marieke, volgens mij gaan we redelijk gelijk op, of niet?
Femmieke, al tekenen van een ongi? Er zijn meer meiden die wel zwanger waren en ook geen positieve test kregen. We gaan duimen voor je!
Ineke, alles goed meid?
Liefs,
Noortje
Hoi Daniëlle, welkom hier. Ik snap je gevoel hoor! Wij zeggen niets oké? :mrgreen: En hopen dat het snel weer raak zal zijn!