Wannabe juli mama's

Zal mijn banner er weer even onder zetten zometeen…

Ben nu een paar dagen overtijd!

x

Euwh paar dagen overtijd, zou je dan toch niet gewoon een testje doen? Ik wil je echt niet dwingen hoor, je moet doen wat jou gevoel zegt, maar kan me zo voorstellen dat de onzekerheid ook 10x niks is :-*

Ja, wil wel heel graag testen… :shifty:

Denk dat ik toch maar een test haal straks!

x

Als je in de buurt woonde zou ik je er eentje brengen, heb er nog 8 liggen :eh:

Lautje, spannend!

Je schrijft mee met de augustus-stoppers toch? Wat dat betreft zou het niet raar zijn als je zwanger bent :wink: De HCG-tjes vliegen daar in de rondte. Moet je ook eens gaan kijken, Marieke…al 11 zwanger!

Weet niet of ik zo blij word van al 11 zwangeren…ikke wil zelf ook :oops: Neehoor, ik gun het iedereen van harte.

Liefs Marieke

@Marieke1978 wrote:

Als je in de buurt woonde zou ik je er eentje brengen, heb er nog 8 liggen :eh:

Lief! :-*

Ik denk dat ik er toch maar aan moet geloven… :shifty:

Blijven jullie duimen?

Ja, bij de augustusstoppers zijn er inmiddels 12 zwanger, en heeft eentje al een vaag streepje gehad.

Dus dat zijn er dan 13 van de 20… :shock:

xxx

Ik duim met je mee!!!

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor een positieve test voor Lautje :thumbup: :thumbdown: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Wel ff laten weten wanneer je test he! De nieuwsgierigen onder ons :wink: :mrgreen: leven helemaal mee!

Ik houd jullie op de hoogte!!!

( Ga nu even naar de wc, ben bang dat mijn ontbijt nu echt omhoog komt! :sick: )

x

hier ook f iemand van aug stoppers die nieuwsgierig is!!!

lautje TESTEN!!! je gaat er gewoon vanuit dat ie nega is dan kan het alleen maar mee vallen en je ziet het aan ke die had heeeeeel veeeeeeel nega en bloed met afvegen en die is hartstikke zwanger!!

lieve marieke en nienke ik ben nog niet zwanger dus kan jullie geen hcg hormonen toeblazen helaas maar ben ook voor jullie aan het duimen!!!

Meiden, ben net ongesteld geworden…

Zal voorlopig even niet meer posten, ben even klaar met het zwanger worden. Ga proberen even afstand te nemen, want de klap is echt heel hard aangekomen…

xxx

Nee he, dat meen je niet.

Neem maar even lekker de tijd voor jezelf.

Als je even geen zin hebt om te posten snappen we dat best.

Een dikke :hug: voor jullie.

Ach Lautje wat vervelend, kan me voorstellen dat je het ff helemaal gehad hebt, neem lekker je tijd meid en tzt zien we je wel weer ergens verschijnen.

Liefs Marieke

Lautje :hug: :-*

Nienke

En WEER kon ik het niet laten om een testje te doen, onder het motto: Vandaag teleurgesteld of morgen teleurgesteld maakt dan ook niet uit.

En NATUURLIJK. hartstikke negatief. :frowning:

Ik vrees dat het ook deze maand niet raak is. Zucht… Weer niet.

Lieke balen dat de test nega aangeeft, maar nog niet helemaal de hoop opgeven hoor, ik had met de mk ook voor mijn NOD nega getest en zelfs 1 dag na de NOD maar een heel vaag streepje. Zolang de ongi er nog niet is is er nog hoop.

Liefs Marieke

@Marieke1978 wrote:

Lieke balen dat de test nega aangeeft, maar nog niet helemaal de hoop opgeven hoor, ik had met de mk ook voor mijn NOD nega getest en zelfs 1 dag na de NOD maar een heel vaag streepje. Zolang de ongi er nog niet is is er nog hoop.

Liefs Marieke

Mooi gezegd, helemaal mee eens!

ik wil ook een julimama worden :mrgreen:

was eerst al een januari en een meimama :shifty:

eergister bij gyn geweest en had een eitje wat op springen stond, dus zijn druk bezig met klussen :wink: :mrgreen:

iedereen veel succes!!

Spannend Amy…knap he dat ze dat zo kunnen zien van dat eitje.

Lieke…hoop houden! hoe voel je je verder?

Hier nog steeds een lage temp, dus de eisprong komt er nog aan. Aan het klussen zal het niet liggen :wink:

Groetjes Nienke