Wannabe juli mama's

jeetje 6 miskramen dat is niet niets zeg… dikke knuf voor je zus en voor jou :hug: :hug:

@Marieke1978 wrote:

Lautje balen meis :hug: :hug:

Hier net te horen gekregen dat mijn zusje voor de 6de keer een mk heeft gehad bij 7 weken nu :cry: :cry:

Liefs Marieke

Jeetje zeg, afschuwelijk. Dan realiseer ik me nog beter dat ik NIETS te klagen heb.

@ marieke: wat erg voor je zusje! STerkte de komende tijd! :hug: :hug: :vlinder:

@ Lautje: ik zie nu dat je een dag overtijd bent…heeft de roze veeg niet doorgezet??

Hier nog steeds spannend, heb best wel kwaaltjes, maargoed die heb ik ook voor de nod. Dat zijn zere (.)(.) en moeilijk naar de wc, buikpijn, pukkels die zomaar in 1 keer komen opzetten. En dan midden op je hoofd. :evil: Maargoed… dat hebh ik elke maand… Spannend hoor!

xx

Goede morgen

madame m en lieke wanneer gaan jullie testen, of hoelang kunnen jullie wachten om te testen :wink:

Testen doe ik zaterdag op z’n vroegst (zeg ik nu). Heb de vorige maanden al te vaak vroeg getest, negatief uiteraard. Bij m’n eerste zwangerschap heb ik ook vroeg getest omdat ik het niet kon laten, ik was ervan overtuigd dat het negatief zou zijn maar het was duidelijk positief. M’n man was er dus door mijn ongeduld niet bij, heel jammer. Dat wil ik deze keer dus anders doen.

Eerlijk gezegd heb ik nu steeds meer van “ach, het zal ook deze keer weer niet raak zijn”, hebben jullie dat ook?

Ik ga nu naar de wc, kijken of het nou een keer doorzet…

xxx

en??? wel spannend die wc-perikelen.

Nou, begrijp er geen **** van… :snooty:

Gisteren een heel lichtroze streepje op het papiertje, en sindsdien helemaal niets meer! :roll:

Maar ja, denk toch dat het dan wel komt hoor vandaag…

Roze betekend bij mij eigenlijk altijd dat mijn ongie eraan komt!

xxx

Morguh!

Nou ik ben net bij de dokter geweest. Ze heeft een kweekje genomen en gekeken of het wel daadwerkelijk uit de baarmoedermond kwam. Nou duh dat kwam het echt wel hoor. De zeurende pijn die ik heb zit bij mijn linkereierstok. Tis nu afwachten (minimaal 7 dagen) tot ze de uitslag van het kweekje hebben. Ze kijken of het geen infectie is. Mocht het dat niet zijn gaan ze me doorverwijzen naar de gyn die dan kan kijken of er niet iets is achtergebleven in de baarmoeder. zucht nog minimaal 7 dagen in spanning afwachten dus. Hopelijk is het alleen maar een infectie, dan is het vast met wat pilletjes weer over. Ik denk dat mijn kansen voor deze maand dan ook een beetje over zijn, want sinds gisterenavond is het bruinverlies weer terug en flink ook. Ik verlies nu hele bruine klodders :oops: Dus ik heb ook totaal geen zin om te klussen.

Ik lees dus wel mee verder, maar zal niet meer zoveel reageren. Jullie allemaal wel weer veel klusplezier!!! Zorg maar voor een ware babyboom in Juli :wink: :slight_smile:

Wat een onzekerheid hier.

Hier zijn de :twisted: bijna weer verdwenen.

Verder heb ik eigenlijk niet veel nieuws.

Nou, de buikpijn begint hoor!

Zal zo wel doorbreken denk ik… :frowning:

Baal echt behoorlijk… Denk dat ik voorlopig ook wat minder zal posten, wil er even niet meer zo mee bezig zijn!

x

:hug: sterkte meis.

Soms kunnen de :twisted: zich ook maar beter melden, dan weet je in ieder geval wwar je aan toe bent.

Maar ik kan me voorstellen dat je erg teleurgesteld bent.

En als je even niet de behoefte hebt om te posten is dat helemaal niet erg hoor.

Dat snappen we best. :hug:

hier nog geen nieuws, behalve dat de buikpijn ook beetje begint. ik zal ook pas zaterdag testen als de duivels dan niet hebben doorgezet!

Lautje, nog nieuws? Doe maar lekker rustig aan. Snap best dat je zo de balen in hebt dat je geen zin hebt om te schrijven. Ik heb dat zelf direct na het doorbreken van de :twisted: , meestal draait dat na een aantal dagen bij…

Madame m…toch wel spannend. De ongi kwaaltjes lijken veel op zwangerschapskwaaltjes he?

Hier ook geen nieuws. Zijn voor de zekerheid al druk aan het klussen. Het is voor het eerst dat mijn man er ook om denkt om regelmatig (toch zeker om de 2 dagen) te klussen. Ook al is het tussen de bedrijven door :oops: :wink:

Groetjes Nienke

Nou, ik wordt helemaal gek hier!!!

Geen roze meer te kennen, maar wel weer ontzettend misselijk en draaierig. :sick:

Durf er geen test tegenaan te gooien, ben zo bang voor een teleurstelling… :cry:

Wil echt nog een paar dagen wachten, maar hier wordt ik wel heel moe van hoor…

x

Kan het me voorstellen…zelf weten. Ik ben voor een test :lol: gewoon nieuwsgierig. Je moet natuurlijk doen waar je jezelf goed bij voelt. :thumbup:

Lautje wat vervelend die onduidelijkheid, heb je inmiddels al meer duidelijkheid?

Madam M ook nog een paar spannende dagen :pray:

Hier eigenlijk weinig nieuws, vanaf zaterdag weer aan de klus!

Gisteren overigens weer 75% gewerkt, dus meteen vanaf 's ochtends vroeg, nou ik was gisteravond helemaal gaar, toch niet meer gewend…

Nienke en nieuwsgierig :mrgreen: vraag anders ook haar telefoonnummer :wink: :mrgreen:

(hier nog een die erg nieuwsgierig is haha :silenced: )

Liefs Marieke

Goedemorgen!

Haha, ja dan kun je me sms-en als je de uitslag weet :smiley: Grapje…het is echt irritant die onzekerheid. ik ben echt zo ongeduldig en nieuwsgierig, ik vind het altijd knap als mensen gewoon kunnen wachten met testen.

Groetjes Nienke

Goedemorgen,

Hier op dat ene vage streepje roze niets meer gezien. Gisteren wel buikpijn, vandaar dat ik dacht dat het door zou zetten, maar nu nergens meer last van!

Ja, misselijk en slecht geslapen, maar ben bang dat het tussen mijn oren zit omdat ik weer hoop krijg… :roll:

x

Pfff Lautje wat een onzekerheid…kan je al wel testen of is het daar nog te vroeg voor? Anders dan wist ik het wel, je wilt natuurlijk geen negatieve uitslag maar je weet dan wel waar je aan toe bent.

Sterkte iig.

Liefs Marieke