Wannabe juli mama's

Nou, dan ben ik het de uitzondering, ik heb nog niets meegemaakt!!!

Ik duim voor iedereen! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

:thumbup: :thumbup: voor jou Lautje! Al ergens last van? En wanneer ga je eventueel testen?>?

Haha, das wel fijn als we allemaal een achtergrond hebben hier… dan hebben we EXTRA steun aan elkaar :-*

Madame M succes meid, hopelijk mag het raak zijn!

NoortjeP thnx voor de pb!

Liefs Marieke

@madame m wrote:

:thumbup: :thumbup: voor jou Lautje! Al ergens last van? En wanneer ga je eventueel testen?>?

Haha, das wel fijn als we allemaal een achtergrond hebben hier… dan hebben we EXTRA steun aan elkaar :-*

Ja, ben iedere keer met vlagen misselijk, maar ben bang dat het gewoon tussen mijn oren zit hoor! Heb al een week last van mijn buik borsten en rug, maar dat heb ik altijd voor mijn NOD… :roll:

Had heel stom 4 dagen geleden een test gedaan, negatief natuurlijk. Voor mijn gevoel is het dus weer niet raak…

Nu heb ik met hubbie afgesproken dat ik tot het weekend ga wachten als ik niet ongie wordt!

xxx

Ow Lautje spannend weer, hopelijk mag het raak zijn, succes met wachten tot het weekend :shifty:

Pff ik zou nog wat huishoudelijks gaan doen maar ik heb totaal geen zin… :think: over een uurtje moet ik weg ongeveer om te gaan werken dus vrees dat het huishoudelijke erbij in schiet :think: Dan als ik thuis ben nog maar ff snel door het toilet, krijgen vanavond rond 19:00 uur iemand van Dela op bezoek, we hebben nog steeds geen uitvaartverzekering dus dat gaan we vanavond eens ff regelen.

Liefs Marieke

Lautje komop hoor wel een beetje positief blijven, ik snap dat het moeilijk is. Maar we gaan gewoon niet meer 4 dagen van te voren testen, daar wordt je niets wijzer van. komop meissie.

Danielle goed dat je die afspraak heb gemaakt, en dat het nu gestopt is, hoe voel je je daar nu onder?

Noortje veel plezier, geniet er lekker van!!

madame m hopelijk geld inderdaad 3x is scheepsrecht :pray: nog 3 daagjes en je weet t. zijn er al voortekens???

uitvaartverzekering zo gezellig om te regelen, NOT. ik weet nog wel dat me moeder vorig jaar belde. lelle kom even langs er zit een meneer hier voor de uitvaart verzekering, kun jij het ook gelijk regelen. bluh. maarja het is geregeld…

Lelle :-*

Ben ook wel een beetje positief hoor… Geen bloed = Hoop toch?

xxx

:thumbup: zeker weten Lautje.

Knap dat je zo lang kunt wachten. Je bent er vrij nuchter onder, of niet?

Nienke

@nienke2 wrote:

:thumbup: zeker weten Lautje.

Knap dat je zo lang kunt wachten. Je bent er vrij nuchter onder, of niet?

Nienke

Hahahaha, dat lijkt maar zo hoor… Ben bang dat ik anders heel erg teleurgesteld wordt…

Maar ondertussen ben ik al 10 keer naar de wc geweest om te kijken hoor! :wink: :oops:

x

Dank je wel!! Jullie zijn schatten :-*

Ik ben idd ongesteld geworden afgelopen nacht dus begin ik met volle moed aan een nieuwe ronde :slight_smile:

Veel succes mensen die gaan testen !

femmieke balen dat de :evil: toch weer vannacht zijn langs gekomen, maar inderdaad je moet weer met goede moed beginnen aan de volgende ronde!

lautje hoeveel extra beurten naar de wc zijn er nu al weer bij sinds je laatste berichtje :wink:

@lelle wrote:

femmieke balen dat de :evil: toch weer vannacht zijn langs gekomen, maar inderdaad je moet weer met goede moed beginnen aan de volgende ronde!

lautje hoeveel extra beurten naar de wc zijn er nu al weer bij sinds je laatste berichtje :wink:

Hahahaha, hou op zeg… Kan er beter blijven zitten denk ik… :mrgreen:

xxx

@lelle wrote:

Hahahaha, hou op zeg… Kan er beter blijven zitten denk ik… :mrgreen:

xxx

Femmieke, jammer dat je ongi bent geworden.

Veel succes in de volgende ronde.

Hier zijn de :twisted: bijna weer weg.

Op naar mijn volgende nod.

Femmieke,

Balen dat je ongesteld bent geworden. Nieuwe ronde nieuwe kansen!

Lautje84,

Spannend zeg!! Moeilijk is het om je in te houden met testen he?! Hopelijk blijven de duivels weg!

Lelle,

Hmm ik denk (hoop) dat het alleen een schimmelinfectie is ofzo. We wachten af.

Madame m,

Gezellig dat je mee komt schrijven, en succes deze ronde!

Marieke1978,

Gezellig de uitvaartverzekering regelen :roll: Wij hebben het hier tijdens de zwangerschap van Emma geregeld. Ik las hier zoveel nare verhalen over overleden kindjes dat ik dacht: “laat ik dat maar eens gaan regelen”. We zijn nu alle drie (en eventuele volgende kindjes) goed verzekerd.

Mijn NOD is overigens rond de 25ste deze maand.

Noortje,

Lekker een weekendje Texel. Veel plezier!! Ook op de bruiloft van je schoonzusje.

Nienke,

Wel fijn dat je man er ook mee bezig is. Die van mij heeft het nu nog helemaal niet. Die heeft zoiets van: Maak je niet dik we zijn pas net bezig. Logisch gedacht, maar als vrouw heb je daar gewoon niets aan :roll:

Nou ik ga maar eens even aan het eten beginnen.

Groetjes,

Daniëlle

Nou meiden,

Net naar de wc geweest, en een roze veeg op het papiertje…

Baal behoorlijk moet ik zeggen…

x

:hug: he nee meid.

Wat een balen zeg. :hug:

Lautje balen meis :hug: :hug:

Hier net te horen gekregen dat mijn zusje voor de 6de keer een mk heeft gehad bij 7 weken nu :cry: :cry:

Liefs Marieke

Jeetje, wat een vervelende berichten allemaal.

Marieke :hug: voor je zusje.

Jeetje Marieke… 6 miskramen. :hug: voor jullie.

Lautje, balen meid!! Toch alvast veel succes de volgende ronde :hug: