Ik mis trouwens Nienke, hihi tis vast gelukt om mannetjelief nog ff te verleiden :mrgreen: :inlove:
Ja hoor, ben ik er een keer niet, wordt er volop gekletst!
Ik was niet aan het klussen, dochter was in de weer met verkoudheid en werd steeds wakker daardoor. Toen manlief thuiskwam, had ie GEEN ZIN! :twisted: Of meer geen puf vanwege een zere keel een spierpijn. Jeetje wat een mietje.
Vanmorgen was de temp nog steeds laag. Maar als ie morgen hoog is en dus blijkt dat ik vandaag mijn ei gehad heb, is ie aan de beurt!
Kan er stiekem wel om lachen, zat ik dat gisteren aan Marieke te vertellen en nu is het hier het geval. :lol:
Ja hoor, ik weet alles van vroeg testen. Of eigenlijk niet een week voor de NOD, maar na die miskraam heb ik er meerdere doorgejaagd. Omdat de cyclus onduidelijk was (en is). Ik zat nu ff te rekenen, stel dat mijn ei vandaag is, + 12 dagen = 27/28 dagen cyclus. Dus dat zou netjes zijn. Veel korter kan ie niet meer zijn. De vorige keer was ie 24 dagen, dus dat is dan netjes. Hij kan ook weer ouderwets 30 dagen zijn, dan hebben we nog alle kans.
Ppppfff, het lijkt wel een kansspel en eigenlijk is dat het ook…
Ben vandaag weer alleen aan het werk, kan dus af en toe spieken. Maar de kletstantes hier zijn ook aan het werk vandaag volgens mij. Alhoewel Marieke, die andere 25 % kom je vast ff op KOK. :dance:
Groetjes Nienke
Goedemorgen,
Ik ben er vandaag niet zoveel.
Moet vandaag naar school.
Tja, je moet wat op je vrije dag :?
Volgende week heb ik lekker herfstvakantie.
Nu maar hopen dat ze me op mijn werk niet inplannen.
Ik vind dat ik wel een vrije dag verdient heb, al zeg ik het zelf.
Fijne dag allemaal, en tot vanmiddag/avond.
75% zit er op dus de laatste 25% present :mrgreen:
Verdorie Nienke, wat een mietje is je mannetje :lol: haha laat hij het niet horen. Wie weet kan je vanavond in de herkansing? Hier vanavond ook aan de klus.
Ik baal een beetje van mijn lichaam, ik krijg alweer verschijnselen die ik ook had toen ik zwanger was de laatste keer, namelijk op een gegeven moment heel trillerig zijn. Alleen ben ik nu nuchter genoeg dat ik tegen mezelf kan zeggen dat dit nog geen verschijnselen kunnen zijn. Maar balen doe ik er wel een beetje van.
Meiden fijne middag!
Liefs Marieke
De testen zijn binnen.
9 Stuks, wat een pak zeg :oops:
Ik ga ze nu maar even goed opbergen zodat ze niet zo in het zicht liggen.
Misschien kan ik dan tzt de verleiding weerstaan :mrgreen:
Marieke, Het valt niet mee he, al die verschijnselen.
Ik heb het ook bijna iedere maand, en dat terwijl ik weet dat ik echt niet zwanger kan zijn.
Misschien zijn het dan gewoon verschijnselen die bij de eisprong/NOD horen? Ik heb al vaak gelezen hier dat het toch op elkaar lijkt, het blijven toch ook hormonen die in beweging zijn…ofzo. Ik probeer ook maar wat te redeneren…
Ik had vandaag toch wat meer afscheiding en wat lichte steekjes. Tja, hoop dat het de voorbode van de ei is, want de laatste keer klussen was maandagochtend. Theoretisch gezien kan het, maar heb er dan niet teveel vertrouwen in. Hopelijk is manlief niet te lang weg vanavond en kunnen we nog een kans benutten. Ben wel benieuwd naar de temp morgenochtend.
Hoe gaat het met de andere dames? behalve Lotte en Marieke? Ik blijf deze 2 dames overal tegenkomen trouwens…gewoon echte kletstantes
Groetjes Nienke
Lol, hopelijk heeft mannetje lief nog de fut vanavond! Ben benieuwd naar je temp, als ie gestegen is sms me dan ff morgen want kan niet wachten hoor totdat ik thuis ben. Ennuh als je nu je ei hebt dan zeker benutten vanaaf hoor!
Liefs Marieke
Help, ik wordt gestalkt door Nienke
Ik probeer inderdaad verschillende topics bij te houden, maar dat is niet altijd even makkelijk.
Soms denk,ik, ik ga me op 1 (of 2 of 3 :mrgreen: ) topics concentreren, maar dan is het ergens anders weer spannend, en wil ik dat ook volgen :oops:
Nienke, is het nog wat geworden met klussen?
Zeg zeg Lotte, ze moeten vast nog beginnen met klussen, althans dat moeten we hier ook nog haha :mrgreen: :mrgreen:
Zo manlief maar eens verleiden, hij zit ineens behoorlijk te snotteren op de bank, ineens slaat de verkoudheid toe, maaruhm geen gezeur, vanaaf moet echt ff, en idd Nienke al is het dan maar ffies kort
Liefs Marieke
Tja, ik weet toch ook niet wanneer iedereen klust.
Het kan op de meest vreemde tijden en plaatsen, dus wie weet liggen ze al uit te puffen :mrgreen:
Jeetje, waar hebben we het eigenlijk over.
Dit is niet echt een onderwerp waar ik met iedereen over praat en nu vertellen we elkaar ineens wanneer we seks hebben. :wall:
Hallo meiden.
ik lees wel eens mee bij jullie maar wil me graag bij jullie aansluiten!!
ben vandaag ong geworden en ga nu ronde 3 in!!
mijn NOD is 18 november!!
ik zal me ff voorstellen voor de meiden die me niet kennen!!
ik ben bianca en ben 23 jaar oud en ga voor me eerste kindje de wens was er al veel langer maar nu hebben we alles goed voor elkaar en kan het echt!!
de eerste maand was ik er erg veel mee bezig maar heb nu gelukkig de rust gevonden!! kan niet wachten om een kleintje van mezelf in me armen te hebben maar ben er minder mee bezig!!
hopen dat we allemaal juli mamma’s worden!!
iemand bezig met ovulatietesten??
ik ga het denk maar eens proberen wil wel weten wanneer ik me ei krijg!!
jullie zullen wel denken wat is die nog laat op maar heb nachtdienst!!
tot morgen!!
en succes met klussen!!
Hey dames,
Bianca, jammer dat je ongi bent geworden. Gelukkig heb je wat rust gevonden. Het is moeilijk he? je staat te trappelen omdat je de stap hebt genomen om te proberen zwanger te worden en dan moet je nog wachten of en wanneer het gaat gebeuren!
Maar klets gezellig mee met de andere kletstantes hier.
Haha Lotte, ik achtervolg je overal heen! Hoe gaat het met je studie eigenlijk?
Is het wat geworden gisteren Marieke? Was manlief geen mietje zoals die van mij eergisteravond?
Die van mij gisteravond niet en hij moest eens durfen! Hij had toch wel in de gaten dat ik er van baalde. Dus dat heeft ie gisteravond goed gemaakt. Hij sms-te dat ie er aan kwam (was ff weg) en of ik er klaar voor was :oops: nou ja zeg!
Ik zal je niet sms-en Marieke, had vanmorgen weer een lage temp. Raar hoor dat ik nu nog niet mijn ei heb. Dacht niet dat ik direct weer een cyclus van meer dan 28 dagen zou hebben, na de vorige van 24 dagen.
Ik zal vandaag niet zoveel typen denk ik. De bekende collega zit weer bijna op mijn beeldscherm.
groetjes Nienke
Oh ja…vanmorgen kwam dochtertje met het pakje femnatal (zw.vitaminen) aanzetten. Die wilde ik pas gaan slikken als ik echt zwanger ben, tot dan alleen foliumzuurtabletten.
Ze had het gevonden in het badkamerkastje. Dus ik direct: ‘denk je dat mama die al nodig heeft?’ Ben eigenlijk niet bijgelovig, maar nu ff wel :lol:
groetjes Nienke
Wow Nienke hopelijk heeft “Apie” een speciale gave en ziet ze dat je het nu al moet gebruiken
Yep hier gisteren weer geklust, nu mag ie ff rust hebben als hij dat wil :mrgreen: maar vrees dat ik morgen wel weer aan het verleiden ga haha, tis voor het klussen maar stiekem heb ik ook veel zin haha.
Welkom hier Bianca. Ik gebruik geen ovutesten, ik wil er niet meteen te erg mee bezig zijn, misschien dat ik ze zou gebruiken als ik een aantal rondes verder zou zijn. ( Hopelijk niet nodig )
Nee heb geen sms van je gezien Nienke, dus helaas nog een lage temp. :?
Liefs Marieke
Met mijn studie gaat het prima.
We hebben al al 7 lessen gehad.
Nog maar 3 lessen en de eerste periode zit er alweer op.
Of anders gezegd, nog maar 33 keer naar school :dance:
De vakanties niet mee gerekend.
Ik ben al aan het aftellen :oops:
Overigens hier de hele dag al spierpijn in mijn kont :o :shock: beetje te heftig geklust?!
Heb lekker weekend, morgen maar eens kijken wat ik samen met mijn meisje ga doen.
Zondag gaan we naar Ballorig en voor die tijd naar een medekokker, we hebben een meeting met de dec.mama’s! Erg gezellig altijd!
Vanavond is er trouwens een programma op de tv, meen babyboom of zoiets? Komt een excollegaatje van manlief in voor, die heeft meegedaan! Leuk leuk dus gaan zeker kijken!
Lotte ik kan me wel voorstellen dat je aan het aftellen bent hoor, je moet het er toch maar weer ff bij doen.
Liefs Marieke
Spierpijn in je komt?
Ik wil niet weten wat jullie allemaal gedaan hebben :mrgreen:
Inderdaad, dat programma heet babyboom.
Ik ga zeker kijken.
Ben wel benieuwd hoe het eruit gaat zien.
Ik heb trouwens al rekbaar slijm.
Eigenlijk sinds gisteren al :think:
Is wel een beetje vroeg voor een cyclus van 30 dagen.
Nou ja ik wacht wel af.
Als dat maar niet betekend dat ik zondagavond vruchtbaar was, want dan is er een kans dat ik wel zwanger.
Ach, dan zien we het ook wle weer.
Heb ik een goede reden om over een week of 2 de testen te gaan proberen :mrgreen:
Goeie tip! was het alweer vergeten. Begint om 20:30 op Ned 1. Eerst nog ff GTST. manlief is (weer) ff weg. Maar is op tijd weer terug. Hij zal wel denken: alweer baby’s! nou ja, heeft ie pech.
Marieke ga je ook bankhangen? zal wel met je spierpijn! haha. geen idee waar het van kan komen.
Hier nog steeds geen rekbaar slijm. Maar lees op KOK dat ook niet iedereen dat zo duidelijk heeft rond de eisprong. Maar ja, de temp werkt ook nog niet mee. Ben weer benieuwd naar morgenvroeg.
Groetjes Nienke
Yep ikke heeft ook bankgehangen…
Ennuh net bij toiletbezoek wat slijm ontdekt in slip, maar wat is rekbaar :think: :think: zou wel kunnen want zit op dag 14 natuurlijk.
Edit: ff gezocht op inet ( had slijm beetje onderzocht ) en het was idd wel rekbaar… ( sorry voor de details haha )
En pffffffff die spierpijn is niet normaal, kan bijna niet normaal lopen :roll:
Liefs Marieke
Goedemorgen!
Maar nog belangrijker Marieke: heb je er ook gebruik van gemaakt?
Hier geen rekbaar slijm ontdekt nog. Maar vanmorgen wel vrij hoge temp. Nog niet echt een duidelijke verhoging, maar als ie de komende hoge dagen zo blijft, geloof ik wel dat dus gisteren mijn eisprong was. En laten we nu net de dag ervoor geklust hebben :dance:
Hebben jullie de discussie over ‘babyboom’ in de huiskamer al ontdekt? :shock:
We gaan dan redelijk gelijk op Marieke, spannend!
Groetjes Nienke