Haha nee gisteravond geen gebruik van gemaakt, eergister wel en wie weet vanaaf nog ff :silenced:
De discussie heb ik ontdekt, doe er niet aan mee, typ wel zo nu en dan wat maar echt ingaan op de discussie heb ik geen zin in.
Ja je loopt me twee dagen voor Nienke, zou leuk zijn als we weer samen een julimama mogen worden
( heb vannacht gedroomd dat ik een zwangerschapstest had gedaan maar ik nog helemaal niet zwanger kon zijn en hij positief was :think: , zou het wat met babyboom te maken hebben gehad haha. )
Liefs Marieke
Als ik ook gisteren mijn eisprong had, lopen we gelijk Marieke! Mijn banner staat op 11 dagen voor NOD, maar ik heb volgens mij een korte luteale fase, van 10-12 dagen. Als dat allemaal waar is (is natuurlijk de vraag), dan heb ik een nette cyclus van 28 dagen :dance:
Laten we het hopen Nienke, zou fijn zijn zeg!! Haha over een dikke week kunnen we elkaar weer flink lastig vallen :mrgreen:
We kunnen ook ons eigen topic aanmaken, hebben anderen geen ‘last’ van ons geklets
Het is hier toch vrij rustig? Of komt dat omdat de NOD’s nog niet in zicht zijn?
gr. Nienke
Denk dat dat laatste het geval is, straks wanneer het spannend word zal het vast drukker worden.
Haha ja met ons geklets kunnen we wel een topic vervuilen lol.
Zag trouwens dat Ineke zwanger is, ze heeft hier ook nog ff getypt, dus meid als je hier nog mee leest ook hier nog gefeliciteerd!!!
Vind het zo super voor haar na zolang wachten.
Liefs Marieke
Ik zag het ook, en nog wel via de natuurlijke weg! SUPER!
Hi meiden!
Ben weer aardig afgekoeld, en kan het toch niet laten om weer even te komen buurten hoor! :oops:
Ik heb wel erg weinig te melden eigenlijk… De klusperiode moet er nog aankomen, maar weet niet of we deze maand veel aan klussen toe komen… Hubbie heeft het namelijk ontzettend druk met solliciteren, aangezien die hufters waar hij nu werkt hem eruit willen zetten.
We zijn al bezig met rechtsbijstand enz enz. Ze kunnen hem natuurlijk niet zomaar ontslaan, maar nu wordt hij gewoon volkomen genegeerd. :shock: Het is een klein familie bedrijf dat het financieel niet zo goed meer doet, en tja hubbie is het enige niet-familielid… :snooty:
Hij krijgt een behoorlijk salaris elke maand, wat ze eigenlijk helemaal niet kunnen missen dus ze hebben al geprobeerd om hem een fout in zijn schoenen te schuiven die hij helemaal niet heeft gemaakt! :evil: :x GRRRRRRRRRRRRRRRRRR.
Hubbie is iemand die nu dus constant bezig is met een andere baan, hoe moet het financieel, we hebben net een nieuw huis gekocht enz enz enz
Ga uiteraard heel hard mijn best doen om hem in de vruchtbare periode te verleiden, maar zou het hem niet kwalijk nemen als hij niet wil…
x
Hey Lautje weer welkom hier! Hopelijk lukt het om hem te verleiden in de vruchtbare periode, wie weet is dat op dat moment ook wel ff heerlijk voor hem.
Maar wat een verhaal meid, pfff zo onzeker is het dan allemaal ineens he?! Hopelijk vind hij snel een leuke, nieuwe baan.
Liefs Marieke
Hoi,
Mag ik ook mee schrijven
Ik heb nog niet alles terug gelezen, dat zal ik later proberen.
Ik zal me even voorstellen, ik ben Chico, 30 jaar en we hebben een zoontje van 9 maanden.
We willen graag een tweede kindje.
In september ben ik gestopt met de pil en na een cyclus van 33 dagen ben ik ongesteld geworden ( normaal is mijn cyclus 36 dagen ).
We gaan nu dus voor de tweede ronde en ik hoop dus ook in juli een kindje te krijgen :mrgreen:
Ik hoop voor ons allemaal op een goede uitslag :mrgreen:
Groetjes Chico.
Hey Chico, natuurlijk mag je meeschrijven hier, gezellig!
Wanneer is je NOD? Kan ik die op de eerste pagina zetten.
Lautje wanneer is nu jouw nod?
Liefs Marieke
Volgens mij 10 november!
xxx
Hey dames,
Het wordt gezellig.
Lautje, ik had je verhaal gelezen bij de augustus stoppers (kan het niet laten, al 13 zwangeren :shock: ). Behoorlijk balen zeg. Hopelijk kan je man/vriend er een beetje mee omgaan, je voelt je toch behoorlijk bij de poot genomen lijkt me.
Maar inderdaad je kunt hem natuurlijk verleiden als vorm van troost :inlove:
Chico, jij schrijft ook bij de september stoppers toch? Gaat goed met cyclus, wordt korter. Scheelt weer 3 daagjes wachten :thumbup:
Groetjes Nienke
Hoi,
Mijn nod moet dan waarschijnlijk 15 november zijn!
@Nienke, ja, het is inderdaad 3 dagen korter, alleen ik ben nu al bijna 7 dagen ongesteld, dat heb ik normaal ook niet, haha :evil:
Groetjes Chico.
Hee dames hier ook weer een berichtje van mij. De uitslagen van het kweekje waren binnen. Ik heb dus een bacteriele infectie. En het leuke is… ik bel natuurlijk weer voor de uitslag als de dokters al weg zijn en ik het met de assistente moet doen. De assistente zei doodleuk dat deze infectie kwaad kon voor een eventuele zwangerschap. Nu heb ik vorige week donderdag mijn eisprong gehad. Rond die tijd wel wat geklust dus het zou kunnen dat… Maar de kuur die ik heb voorgeschreven gekregen mag niet als ik zwanger ben, maar dat kan ik dus nog niet testen (wel gedaan maar neg. natuurlijk). Lekker dus. Ik zit een beetje in dubio… wat moet ik nu doen? Ik zit met veel vragen en niemand die ze kan beantwoorden :wall: Wordt een fijn weekend.
purpled82
vorig donderdag je eisprong??!!
dan zou ik een bloettest eisen zodat je weet of je zwanger ben ja of nee!!
morgen meteen bellen!!
sterkte!!
Ik zou om een ander kuurtje vragen bij de ha. Meen dat amoxciline wel mag bij zwangerschap? Oeps ik dat ff dat je een bacteriele infectie in je keel had maar dat was natuurlijk niet zo.
Hmmm misschien gewoon ff de HAP bellen voor advies?
Nou meiden, jullie zijn goed op dreef.
Wat een geklets zeg.
Hier ook steeds meer rekbaar slijm.
Mijn nod zal dus wel iets eerder zijn dan 5 november.
Ik gok op een cyclus van 28 dagen.
Na 11 dagen werken heb ik nu ook weekend!!!
Heerlijk, morgen maar beginnen met uitslapen.
Nou ben ik weer hoor. Ben weer terug van de apotheek :roll: Ik heb in ieder geval wat uitleg over de antibiotca. Het schijnt dat deze vooral kwaad kan in de 2de en 3de maand van je zwangerschap (tijdens de opbouw van de de botjes en tandjes). Nou moest ik kiezen… of wachten tot maandag, of deze kuur nemen. Nu ga ik het risico gewoon maar nemen. Ik ga er niet van uit dat het deze maand raak was, en dan ben ik in ieder geval volgende maand vrij van die vaginale infectie. Kunnen we in ieder geval wel flink klussen zonder afscheiding
Bianca,
Zou een bloedtest al wel zin hebben dan? Maar dan kon ik nog pas maandag terecht helaas.
Marieke,
Haha nee t is een vaginale infectie geen keel infectie :lol:
Al met al hebben we vorige week dus toch nog kunnen klussen op momenten dat de afscheiding minder was. We zullen zien of het effect heeft gehad volgende week.
Een paar van jullie hebben de klusdagen er ook alweer op zitten meen ik?? Spannend he?! nu weer 2 weken afwachten. Nou hopen dat er in ieder geval een paar van jullie (het liefste allemaal natuurlijk) door mogen naar de Juli mama’s.
Hoi meiden, het is niet dat jullie niet gezellig zijn maar ik heb toch besloten naar het juni-mama’s -2008 forum te gaan…
Jullie heel veel suc6!!!