@Lotte, na 11 dagen pas weekend? dat is een lange werkweek.
@Purpled28, vervelend zo’n infectie, hopen dat de kuur aanslaat.
Groetjes Chico.
Ik heb inderdaad veel gewerkt de afgelopen tijd.
We zijn erg druk.
Kampen met ziekte onder de collega’s, en er is een collega weggegaan.
Er komt nog bij dat er een aantal dingen gaan veranderen binnne de organisatie, kortom veel onrust.
Maar daar ga ik nu niet aan denken, ik heb nu weekend.
Ineke, gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
zo, ben ik ook weer eens :mrgreen:
chico en bianca; welkom hier! niet dat ik veel typ, maar ja :mrgreen:
marieke; leuk he, zon vriendje met snotneus op de bank naast je… hier nog een :eh:
nienke en marieke; kletskousen! bijna een hele pagina voor jullie beiden
over babyboom; van mij doe oude buurmeisje mee!! weet toevallig dat ze over paar weken moet bevallen, maar toch leuk om te volgen!
hier ook nog een week afwachten… denk dat mijn NOD de 28e is, ik weet het niet zeker… vandaag wel allemaal kleine steekjes in buik gehad… :eh:
fijne avond allemaal!
Oja Ineke, gefeliciteerd!!!
Goedemorgen allemaal!
Hier weer een goede nacht gehad, dametje heeft weer lekker geslapen tot 8 uur.
Vandaag eigenlijk best veel in de planning, dus druk druk druk maar kom af en toe echt wel spieken hier op KOK haha.
Nou manlief heeft het flink te pakken qua verkoudheid en ook mijn keel voelt niet helemaal ok aan maar goed, we zullen zien of het hier bij blijft.
Meiden een hele fijne dag!
Liefs Marieke
Hier nog een weekje wachten tot de eisprong, wachten duurt zooooo lang
Volgens mij heb ik iedereen aangestoken met mijn verkoudheid van vorige week.
Sorry sorry sorry :oops:
Ik heb vannacht heel vrems gedroomd.
Ik droomde dat ik zwager was en verschillende testen deed.
Het vreemde was dat alleen ik 2 streepjes op de test zag staan.
Echt een heel vreemde droom.
Haha Lotte, dat betekent dat je er wel erg mee bezig bent als je er zelfs over droomt!
Ik dacht vanmorgen…waarom gaat die domme wekker? Moet ik nog een dag werken? Maar nee, het was natuurlijk om te tempen. En? hij was nog hoger dan gisteren. Nou kan het zo zijn dat mijn eisprong donderdag was, maar kan ook vrijdag. In beide gevallen is het ok, want we hebben woensdag geklust.
Ik zal eens wat in de huishouding gaan doen. Heb vanmorgen eens de boel gerestyled…zowaar een herfststukje neergezet! (ik ben helemaal niet van de creatieve dingen en stukjes vond ik altijd vreselijk tuttig!) Maar dit lijkt heel leuk al zeg ik het zelf
Groetjes Nienke
wat goed van je om een herfststukje te maken.
Ik vind het altijd erg mooi om te zien, maar ik gun me er geen tijd voor om iets te maken.
Ik denk dat ik wel weet hoe het komt dat ik over zwanger worden gedroomd heb.
Het moment waarop we voor het eggie gaan komt steeds dichterbij, en ik vind het steeds spannender worden.
Dat zal de reden wel zijn.
Marieke, ik heb ook spierpijn in mijn billen! :? :x
gr. Nienke
Whoehahahahaha, hebbie gister geklust? :mrgreen: :mrgreen:
Ik voel het ook nog steeds maar kan weer normaal lopen!
Hebben niet geklust. Moet er wel om lachen hoor, beiden net de klusperiode achter de rug en spierpijn in de billen.
gr. Nienke
Nou laat dat dan maar een teken zijn :mrgreen: vind je ook niet?
:thumbup: :mrgreen:
Nou meiden, jullie hebben wel vreemde verschijnselen hoor :mrgreen:
Ik zal blij zijn als hier de “groene periode” voorbij is.
Stiekem hoop ik nu iedere keer dat het rubber scheurt ofzo.
Ik wil nu ook zo graag klussen voor het eggie.
Het gat me nog neteens om het zwanger worden, maar het is meer het idee van, nu kan het zomaar gebeuren. :inlove:
Nog een paar dagen en we zitten weer in de “veilige” zone.
Morgen ben ik trouwens onverwacht een dagje vrij.
Op zich natuurlijk lekker, maar om half 8 :shock: staan de schilders weer op de stoep.
Moet ik dus toch nog vroeg opstaan :wall:
Ooooh Lotte, balen zeg. Zul je net zien.
Ik denk ook nog weleens terug aan de tijd van tot 13:00 uitslapen op zondag Tegenwoordig gebeurt dat nooit meer, uitslapen wil gewoon niet meer, omdat het nooit meer kan ofzo. Als het wel een keer kan, lukt het gewoon niet.
We liggen weleens lekker lang te hangen op bed met z’n 3-en. Ook gezellig!
Vanmorgen van 9 tot 10 alweer gesport, goed he? (je moet toch wat doen als je niet meer kunt slapen )
Vanmorgen weer hoge temp, dus eisprong is zeker weten geweest. Nog dag of 10-12 wachten
Groetjes Nienke
Nienke, vind je het een een heel gedoe om steeds te tempen?
Ik heb het 1 cyclus gedaan om te zien of het klopte in combinatie met de “slijmtest” maar ik vond het nogal lastig.
Helemaal om iedere ochtend op dezelfde tijd te tempen.
Mijn temp was op de dag dat ik ongi werd wel ineens een stuk lager, dua dat klopte wel :dance:
Ik wil ook een juli-mama worden! (hoop alleen niet op een hittegolf dan!) Mijn NOD is 5 november en dit weekend dus goed aan de klus!
Hittegolf op niet, ik wil heeeeel graag juli mama worden! Is weer eens wat anders na een december-mama.
En ik zou op 25 december 12 weken zwanger zijn…wat is een mooier moment om het te vertellen aan de familie?
Lotte, ik vind het geen gedoe om te tempen. Wo., do. en vr. staat de wekker altijd op 6:00, omdat ik dan moet werken. Op de overige dagen zet ik hem ook op die tijd. Tempen kost 1 minuut en ik slaap zo weer verder…zie het probleem niet. Ik kan heel goed het temperatuurverschil zien, en vind het nu wel van belang aangezien de cyclus even weer op gang moest komen na de miskraam. Lijkt nu weer aardig normaal te zijn.
Heb net de mega spannende F1 race gezien. Nu nog ff bankhangen voordat ik op bed ga.
Groetjes Nienke
Lindaaa welkom hier.
Ik hoop het echt voor je Nienke dat je een juli mama mag worden, natuurlijk hoop ik dat voor iedereen!
Hier net een uurtje terug van een leuke kokmeeting, was erg gezellig. Net turkse pizza besteld dus over een half uurtje :drool: :drool: en dan ff lekker voor de buis. Rara Nienke wat zou ik toch gaan kijken
Liefs Marieke