Wannabe juli mama's

Uuuhm…de Pfaff’s? Ik had al stiekem in het showtopic gekeken naar de foto’s van jullie meeting. Ben toch nieuwsgierig, aangezien in jullie al meer dan 2 jaar volg :lol:

Gooische vrouwen is nu ook bezig toch?

Heb zelf eigenlijk nooit in mijn hoofd wanneer welke programma’s uitgezonden worden. Weet alleen donderdag ‘House’ en ‘babyboom’ vergeet ik nu ook nooit weer.

Groetjes Nienke

Haha ja idd de PFaffs, ff lekker relaxen en dan het bedje in! :thumbup:

de pfaff’s leuk man! alleen… om halaf 11 komt op 4 herhaling van Heel Holland Helpt??? GEEN PFAFF’S??? :frowning:

gooische vrouwen is ook lachen :mrgreen:

in welk topic staan die foto’s waar nienke het over heeft? :think:

Grrrrrrrrr nee zag het, komt na 12 uur, daar wacht ik dus niet op…

UHm die staan in het showforum van de decembermama’s 2005 :mrgreen:

kijk ik nu echt zo scheel? :eh:

@nienke2 wrote:

Uuuhm…de Pfaff’s? Ik had al stiekem in het showtopic gekeken naar de foto’s van jullie meeting. Ben toch nieuwsgierig, aangezien in jullie al meer dan 2 jaar volg :lol:

Groetjes Nienke

Uhm dit lijkt wel erg op stalken hoor :think: :wink: :mrgreen:

Hihi zal de link ff voor je opzoeken…

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=32946&start=1395

:eh:

haha

oooooo

ik dacht dat jullie met de pfaff’s op de foto stonden

sorry volg m ff niet meer

duik mn bedje in, doegg! :-*

:mrgreen: :mrgreen:

Lekker slapen meid :mrgreen: :mrgreen:

Over stalken gesproken…Lotte: ik las in een ander topic dat je man de rubbers aan de kant heeft gegooid! :dance: dat zou even geweldig zijn als het direct raak zou zijn. Ik duim mee voor je!

Groetjes Nienke

Ik :pray: :pray: ook mee!

Hier lekker croissantjes in de oven die Roos en ik zo heerlijk gaan opsmikkelen, hopelijk wil ze dan nog ff slapen, mama is nog moe van gister haha.

Tword spannend nu Nienke, nog een dikke week!!

Liefs Marieke

@nienke2 wrote:

Over stalken gesproken…Lotte: ik las in een ander topic dat je man de rubbers aan de kant heeft gegooid! :dance: dat zou even geweldig zijn als het direct raak zou zijn. Ik duim mee voor je!

Groetjes Nienke

Ja, goed he?

Ik ben er nog helemaal beduusd van.

Kon ook eerst niet slapen van het idee dat ik misschien wel zwanger wordt van ons “avontuurtje”.

Krijg er echt de kriebels van.

En dat dan ook nog midden in het groene deel van mijn banner, hoewel ik er vanuit ga dat ik mijn ei al eerder gehad heb.

Dus ook voor mij mag geduimt worden :thumbdown: :thumbup:

@Marieke1978 wrote:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=32946&start=1395

Oh, wat een heerlijke foto.

Zo’n blij koppie :inlove:

Dames!!!

ik heb even gepbt met marieke en ik ga voor de voorkant een lijstje inelkaar plakken met leuk plaatje!!

en wil daarom graag van jullie een paar dingen weten als jullie dat goed vinden??

Hoeveelste kindje het wordt

je leeftijd

En hoeveelste ronde

stuur me maar pb als jullie willen!!

bianca

Marieke, 29 jaar, gaan voor 2de kindje, eerste ronde na mk.

Liefs Marieke

Hmmmm de bedoeling van me was dit in een pb te doen…zal dat ook nog ff doen.

Trouwens mijn lichaam gaat weer een loopje met me nemen denk ik, offuh eerder mijn geest denk ik.

Heb weer last van soort van hartkloppingen als ik soms rustig in bed lig, nu al 2 dagen :think: :think:

He als ik nog ff doorbabbel kan ik een hele pagina voor mezelf maken haha :mrgreen:

Whahaha en als ik dan ff doortyp word ik gepromoveerd tot KOK verslaafde :angel: :mrgreen: