Wannabe juli mama's

Heb sinds vandaag ineens meer afscheiding dan normaal. Ik weet het, maak mezelf al weer gek. Wat kan het zijn? Ik dacht dat het alleen voor de eisprong was…?

Wil er ook niet een aparte topic over openen, denkt natuurlijk iedereen ‘komt er weer zo’n muts die graag wil horen dat ze misschien zwanger is…!’

Groetjes Nienke

Oh Marieke, zie nu dat je vandaag zoveel berichtjes hebt gestuurd. Dacht dat ze nog van gisteren waren :lol:

Haha en ik schrijf ook net een berichtje dat ik mezelf alweer gek maak. Dat wordt nog een dikke week vol allerlei kwaaltjes…

gr. Nienke

ps: hartkloppingen…hhmmm waar duidt dat ook alweer op? :wink:

Hahaha, heerlijk toch al die “vreemde” kwaaltjes.

Ik denk ook al vanalles te voelen, terwijl we nog geen 24 uur geleden seks hebben gehad, en ik dus nog helemaal niks kan voelen :mrgreen:

Ik heb net wel even “inwendig onderzoek naar slijm gedaan”.

Geen spoortje rekbaar te bekennen, maar wel een harde bm-mond, jaja.

Het heeft natuurlijk niks te betekenen, maar we willen ons toch ergens druk over maken.

Gewoon lekker je "kwaaltjes"blijven noemen. :mrgreen:

Ow Nienke hier ook steeds slijmverlies hoor…geen idee wat dat betekend, maak me er ook maar niet gek door, dat doe ik dus wel door de hartkloppingen maar voor de rest voel ik niks haha, gelukkig niet misselijk.

Sjees, ik heb nog nooit mijn bmm gevoeld, gaat dat zo makkelijk, lol, zal wel dus. Wat betekend een harde bbm?

Geen idee, we zitten elkaar hier lekker gek te maken, dus ik dacht, ik doe lekker mee.hahaha

dames!!! mss is het handig als ik een nieuw deeltje open want kan het lijstje neit sturen naar marieke met plaatje!!

Wat mij betreft is dat ok.

Misschien is het handig als je hier even een link plaatst zodat andere meiden ons terug kunnen vinden :mrgreen:

ja heb je even ben niet zo best met computers ik maak hem eerst ff!!

Ja hoor, het openen is niet zo moeilijk.

De link kan je kopieren en plakken.

Het gaat je vast lukken.

DAMES het wordt morgen pas want het lukt ff niet had het lijstje gemaakt en nu is ie verdwenen!! helaas morgen komt het goed!!

Ojee, je hebt hem toch wel opgeslagen, anders kan je opnieuw beginnen.

We hebben geduld.

had hem wel opgeslagen maar heb geen idee waar!!!

en krijg hem niet op de eerste pagina krijg hem alleen zonder plaatje dus vraag f hulp en dan doe ik het morgen!!ga nu lekker koffie drinken en bank hangen krijg stijve nek van computer!!

heb van alle dames alles al gevonden van chico alleen niet hoeveelste kindje en leeftijd en van heleboel dames niet hoeveelste ronde verder alles wel!!

Heerlijk he, dat bankhangen.

Ik ga vanavond ook lekker niksen.

Eigenlijk doe ik dat de hele dag al :oops:

We hebben schilders aan het werk, en dan doe je zelf niet veel, althans ikke niet.

Haha dames jullie zijn lekker bezig :lol: . Harde baarmoedermond, hartkloppingen en meer afscheiding als normaal (had ik overigens wel bij mijn zwangerschap). Hier alleen wat menstruatieachtige krampjes. Die zit er dus aan te komen waarschijnlijk. Maar goed… ik ga gewoon door naar de wannabe aug mama’s :lol:

Euh, welke van de symptomen had je??? :mrgreen:

Whoehahhaha kan wel merken dat er een aantal in de wachtweken zitten :mrgreen: :mrgreen:

Ennuh purpled, ongikrampjes kunnen ook een teken zijn he! :wink: :mrgreen:

bianca; weet je nog hoe je het bestand hebt genoemd? ga dan even naar windowsverkenner, en dan zoeken, dan kan je op naam zoeken!

kwaaltjes, leuk hoor om je helemaal gek te maken :mrgreen: vandaag misselijk, ontzettend moe, en ik heb al paar dagen last van steekjes onderin mn buik… :dance:

oja nu ik het zeg; ook steken in mn borsten zo nu en dan haha :mrgreen:

Joepie, nog meer kwaaltjes :dance:

Er zit vast wel 1 zwangere bij, kan haast niet missen. :mrgreen: