haha ja het moet gewoon he Lotte
en nog het liefst meer dan 1
jij trouwens succes met klussen!!
ik ga nu ff afwassen, zin in joh!! :liar:
Dank je wel.
Ik denk dat we onze kansen voor deze ronde wel gehad hebben.
Het kan natuurlijk dat het raak is, maar ik ga er niet vanuit.
Heb je je afwas af gekregen???
Haha, kunnen we nog meer zw.verschijnselen verzinnen? :mrgreen: Heb trouwens verder nog nergens last van.
Lotte, een dichte bmm betekent dat de eisprong geweest is en er geen zaadjes meer bij komen…maar als je mazzel hebt is dat de afgelopen 24 uur pas gebeurt dat ie dicht ging :thumbup:
Ik hoop echt dat er iemand tussen zit van de dames hier…
Ik stop nu, want mijn dochter wil ook op de computer dus wordt vervelend. Ze heeft zonet al een drolletje op de keukenvloer gelegd :silenced: . Ze liep eventjes in haar blootje, omdat alles er onder zat van het soep eten. Nou lekker hoor, die zindelijkheid is nog ver te zoeken…
groetjes Nienke
Ben trouwens wel benieuwd welke dames zich als eerste zullen aanmelden voor de juli mama’s. De juni dames zitten al op 29 juni, dus duurt niet lang meer…
Ik zat me dat ook al af te vragen.
We blijven het in de gaten houden.
Misschien iemand uit dit topic :think:
ben ook benieuwd… ik denk dat mn nod zondag is, maar wil pas de 1e testen. als ik dat vol hou hahahaha
lotte; ja afwas afgekregen ja
moet nu nog strijken, joepie :eh:
wow, bovenstaande was mijn 1000e berichtje :mrgreen: Ben nu een kleuter :dance:
heb btw maar weer eens een banner gemaakt…
Gefeliciteerd Amy, ik moet nog even door typen, maar als het gaat zoals vandaag ben ik nog voor het eind van de week ook een kleuter :mrgreen:
hihi nou doortypen dan
ik ga nu echt beginnen met strijken :shifty:
heb muziekje aangezet, apreski hut hahahahahha :mrgreen: :dance:
Met die muziek gaat het strijken vast en zeker heel snel.
Zo, weer een berichtje :mrgreen:
ja, alleen de pc staat dus naast de strijk, en dat is weer niet bevorderlijk :mrgreen:
net een dingetje water gehaald voor in strijkijzer. ga nu echt beginnen :shifty:
omg :shock:
ich bin schnappie, schnappie die kleine krokodil
ZAP :mrgreen:
Schnie schna schnappie, schnappie schnappie schnap…
Dat klinkt erg gezellig.
Ik durf het bijna niet te vertellen, maar ik doe de hele dag bijna niks anders dan kokken en internetten.
We hebben de schilder aan het werk, dus ik kan thuis niet veel doen.
Ik had nooit verwacht dat wanneer de buitenboel geschilderd werd, het binnen stoffig zou worden, maar dat is dus wel zo.
Tja, en wat doe je dan op zo’n koude dag als vandaag, en je hoeft niet te werken…Precies.
hahhaha
ja en dan heeft schoonmaken idd ook geen zin
geef je groot gelijk hoor!
maar dan ga je die 1000 wel halen deze week ja
@Amy82 wrote:
ben ook benieuwd… ik denk dat mn nod zondag is, maar wil pas de 1e testen. als ik dat vol hou hahahaha
Trust me, dat red je niet :mrgreen: :mrgreen:
Mijn nod is ergens tussen 1-3 november dus volgende week donderdag, maar vrees dat ik er volgende week maandag al wel een test tegenaan gooi :wink: en misschien nog wel een aantal die week haha.
ik lig helemaal in de scheur dames :lol: . you crazy girls.
ik heb gelukkig gister een berg gestreken, maar voor morgen heb ik nog een beetje denk ik, dus als jullie je vervelen…
ik heb niet zoveel gepost afgelopen dagen, er is een hoop gebeurd.
Probeer hier ook weer even wat aktiever te worden aangezien het nu weer spannend begint te worden voor iedereen.
Het begint hier inderdaad spannend te worden.
De nod’s volgen elkaar snel op.
@lelle wrote:
ik lig helemaal in de scheur dames :lol: . you crazy girls.
hoezo dat :mrgreen:
nog ehhh 3 tshirts en een blouse :dance: :dance: :dance: :dance: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
en nee lelle, ik verveel me niet ;) :naughty:
Doe mijn zo’n apres skihut cd, volgens mij gaat het strijken een stuk sneller als je die muziek hoort.
Ik zie het al helemaal voor, swingend de strijk doen.
Morgenmiddag ben ik vrij, en dan ligt er een hele strijkwas op me te wachten.
Ga er geloof ik ook maar een muziekje bij aanzetten.
fluitsmilie
i will follow him
follow him where he may go
there isn’t an ocean too deep
there isn’t a mountain too high
where ever he goes
:dance:
en eh oja;
klaar met strijken :mrgreen:
ff opruimen, dan HNTM kijken, fijne avond!