Wannabe juli mama's DEEL 2

Nou Nienke als je temp. hoog blijft is dat toch een goed teken!!

Tja, maar dan wel tot na mijn NOD, en dat is het hem nou…ik weet niet wanneer die is!

aha! hm…nou weet je wat…ik ga gewoon voor je duimen :wink:

Goedemorgen dames,

Hier een druk ochtendje nadat we iets te lang hebben uitgeslapen haha. Moeten om half 11 weg naar de fotograaf, Roos zit nog te eten en moet zo nog in bad. Ik moet nog ff kleding strijken van manlief en mezelf ( zit nog in de droger ) dus je ziet ik ben weer mooi op tijd met alles haha.

Met mijn zusje gaat het wel, ze is nog erg moe. Ze gaf zelf aan dat het verdriet/schok minder is na al die keer, wel heel verdrietig en jammer maar kwam minder hard aan nu.

Gister was ze jarig, we gaan zondag dus naar Twente om haar verjaardag te vieren. Heb een mooie tas voor der gekocht, benieuwd hoe ze hem vind.

Talulah welkom hier, ik duim mee dat het raak mag zijn!

Fijne dag allemaal.

Liefs Marieke

Jullie kletsen altijd veel als ik er niet ben :eh:

En we zijn elkaar weer lekker gek ana het maken zo te lezen :lol:

Amy nu begint het toch echt wel heeeeeel erg hoopvol te klinken

Lotte doelen, pffffff ik verzon ze altijd terplekke, en gek genoeg ook altijd doelen die ik voor 90% wel ging halen :stuck_out_tongue: . Of nog beter ik schreef me doelen achteraf, hahaha. Al dat gedoe, ik had een hekel aan POP (persoonlijk ontwikkelings plan :sick: )

Maar gaat bij jou vast en zeker goed komen

Marieke ik hoop dat je alsnog op tijd bij de fotograaf was.

Ik heb gisteren een stomme bevlieging gehad . Heb die ultra testen besteld, die je 6 dagen voor je nod kan doen. Na een uur had ik al zoveel spijt. Ik wil nog geen eens testen voor mn nod. Maar nu denk ik ook ergens van stel dat hij positief is, dan kan iedereen het proberen, zitten we allemaal niet zo lang in die wachtweken. Maar toen dacht ik gelijk van, en als hij negatief is dan weet je dat je nog een week moet wachten op de :evil: . Dus ik ga ze niet gebruiken. In idergeval niet voor me nod.

Soms doe je stomme dingen, ik doe ze volgens mij wel heel vaak

enne als ik het vol kan houden dan test ik ook wel de 1e mee, maar ben bang dat me dat niet gaat lukken.

zie je nu ben ik weer online en dan wordt er weer helemaal niet gekletst :cry:

Haha Lelle, slechte timing!

Heb eigenlijk niet zoveel te melden…kan wel wat bedenken…

oh ja, je bevlieging. Heb ik ook altijd, van die dingen die ik in mijn hoofd haal en dan ook direct moeten gebeuren. Achteraf denk ik, het was toch beter om even te wachten en er nog even over na te denken.

En over andere dingen kan ik weer eeuwig twijfelen…ppff vermoeiend hoor soms.

Nou dat was ff zoeken waar ik moest posten :mrgreen: :mrgreen:

Maar goed, ik zit nu op dag zeventien van mijn cyclus en ik hoop dat ik weer geen cyclus van 39 dagen heb :shock: maar tot nu toe nog geen eisprong!

In ieder geval, iedereen veel succes en een prettig weekend :-*

Hoi allemaal,

Om maar meteen met de deur in huis te vallen, het gesprek ging goed.

Als pratende kwamen we op een paar leerdoelen :dance:

De praktijkopleider heeft er alle vertrouwen in dat ik dit jaar wel ga halen.

Dat is toch altijd leuk om te horen.

Amy, ik ga nite gelijk met je testen.

Als ik al ga testen wordt het op z’n vroegst de 3e (volgende week zaterdag)

Maar ik denk niet dat het nodig is, want ik heb nu al ongi krampjes :think:

Heel vreemd, maar ik zal wel een kortere cyclus hebben ofzo.

Vanavond meld ik me weer.

Nu eerst even de huisvrouw uit gaan hangen, anders blijft het liggen.

We waren op tijd bij de fotograaf :inlove:

Hier een paar foto’s :inlove: :inlove:

Liefs Marieke

Leuke foto’s.

En wat een vrolijk meisje is Roos.

Zo te zien vindt ze het echt leuk om te poseren.

Oja, ik was huisvrouwtje aan het spelen.

Dan moet ik niet gaan Kok-en :oops:

Tja de pc staat in de woonkamer, en als hij aan staat is de verleiding wel heel groot om iedere keer te kijken of er nog gepost is. :mrgreen:

Marieke, wat een schitterende foto´s!!! :inlove: :inlove: :inlove:

Haha dat ken ik, hier staat ie ook in de woonkamer.

Ik heb net 3 uur lang geslapen :shock: zal het nodig gehad hebben, lag volgens manlief flink te snurken :roll:

Nee :naughty: , nu ga ik echt eerst poetsen.

Lol, ik moet ook, maar kan de puf niet opbrengen dus we gaan morgen maar ff met de franse slag en dan maandag maar weer ff flink aan de poets.

Manlief is chinees halen, dus zo lekker eten en dan bankhangen en tv kijken en KOKken tussendoor :inlove:

Liefs Marieke

Ow Lotte wat fijn dat je gesprek goed ging trouwens! :thumbup: hele opluchting zeker?!

Femmieke ook weer welkom hier!

Haha heerlijk dat verhaal over die testen kopen en later toch een beetje spijt hebben, ik ben ook zo impulsief af en toe.

Ik was niet echt zenuwachtig voor het gesprek, maar het benoemen van mijn leerdoelen vond ik toch wel even lastig.

Maar met een beetje creativiteit is het toch gelukt :dance:

Maar wat je zegt, het is wel een opluchtig als zo’n gesprek achter de rug is.

Het volgende gesprek staat gepland voor 7 januari.

Tegen die tijd ben ik de weken tot het eind van het schooljaar alweer aan het aftellen :mrgreen:

marieke; leuke foto’s!!

Femmieke en Talulah; welkom en succes!!

ohw ja, had het er met mn vriend over… misschien dat ik toch morgen al ga testen… als ik zwanger ben, heb ik het hormoon echt wel in mn urine zitten… :eh: :oops:

wat jullie, digi cb (wel op goede deel plassen :mrgreen: ) of matcare?

Ik zou de matcare proberen, evt later bij twijfel de cb.

Laat ik het anders zeggen, ik ga eerst de matcare proberen en daarna evt de cb :wink:

mijn vriend heeft het liefste dat ik de cb doe… geef zelf voorkeur aan de matcare eigenlijk… was in mei zeer positief voor mijn nod (zie www knop en dan fotoalbum!)

lotte hoop niet dat je ongi wordt! ik heb nog steeds steekjes… af en toe een wat grotere…

stond vandaag echt bijna te janken op me werk, getver, zat echt niet mee… hormonen, fijn hoor!