Wannabe juli mama's DEEL 2

:naughty: foei.

Maar je zit vlak voor je nod, dus dat is een goed excuus :mrgreen:

Nien lijnen en zwanger zijn gaat niet samen dussuh misschien onbewust aan de pringles? :mrgreen: :wink:

Marieke, je hebt goed opgelet met babyboom :wink:

Ik vind het wel leerzaam, alles wat ze vertellen.

Ik zat vaanvond alleen nog op het antwoord te wachten of je nu wel of niet met je benen de lucht in moet na de daad.

Dat hebben ze volgens mij niet gezegd, of heb ik iets gemist :think:

En dan die spermies :?

Je moet er maar niet teveel bij nadenken.

Haha ik doe altijd wel ff mijn benen in de lucht maar ligt niet lekker dus al snel weer naar beneden.

Je moet er idd niet teveel bij nadenken, dat idee, die tig spermazaadjes met hun staartjes, dat je daar nu niks van merkt, dat moet toch onwijs kietelen? :think:

nee, die benen in de lucht hebben ze niks over gezegd uiteindelijk. Ik denk ook niet dat ze daar een serieus onderzoek naar gedaan hebben :mrgreen: Als je eens wist hoe onze dochter is verwerkt…de zwaartekracht werkte de weg waar de zaadjes naartoe moesten tegen, zeg maar :oops:

Haha, onbewust zwanger…of het is alvast voor de ongesteldheid. Ik heb het altijd namelijk de week voordat de ongi begint… :?

Heb er nog even over nagedacht…nee morgen testen is te vroeg. alhoewel de testen bij mij vroeg en duidelijk aanslaan…neeeh, wachten tot maandag. Wordt spannend Marieke. Jij bent dan ook vrij toch?

Jaaaaaaaaaaaa samen testen?

Al verwacht ik eigenlijk dat als ik toch zwanger ben nog geen posi test, maar ach heb er toch nog een stuk of 6-7 liggen.

Er zit denk ik wel een kern van waarheid in wat 1 van de stellen vertelde.

Er koemne zoveel spermies vrij dat het niet uit maakt dat er wat sperma uitloopt.

Hoewel ik dat ook weer niet prettig vind.

Voordeeltje van rubbers, heb je daar geen last van :mrgreen:

Nou idd, dat gelek bluh…normaal ging ik meteen naar toilet en ben ik het grootste gedeelte kwijt maar nu…stil blijven liggen wahahaha…

Hmmm lekker al die details hier :eh:

Meiden, ik ag slapen.

Fijne avond nog, en sterkte met alle kwaaltjes :mrgreen:

Trusten!!!

Slaap lekker! :-*

Ga maandagochtend wel op de koffie, maar kan vantevoren nog wel ff posten hier denk ik. Ga op vroege (weekje te vroeg) verjaardag bij een vriendin. Haar zoontje is 8 weken ouder dan mijn dochter.

gr. Nienke

Ik ga ook op bed. Kon me vandaag op m’n werk al slecht concentreren en moet morgen nog wel wat werk verzetten… :zzz:

Sweet dreams, ik ga ook zo! Ennuh we spreken elkaar nog wel voor maandag. :-*

haha marieke… ik leg er altijd meteen een handoekje onder :oops: áls ik dan lek, wordt bed niet zo vies :oops: :eh:

leuk hoor dat iedereen hier kwaaltjes heeft :mrgreen:

gaat er nog iemand met mij de 1e testen? :wink:

slaap lekker allemaal!

Jahoor hier word ook de eerste getest, donderdags, alhoewel ik dan aan het werk ben dus misschien de vrijdag :think: Ach voor de gezelligheid test ik wel mee en dan sms ik Nien wel ff of het posi of nega is haha.

o damn, ik zie dat het donderdag pas de 1e is :shock:

dacht dat het woensdag de 1e was :oops: :mrgreen:

Hallo allemaal

Ik kom me hier ook maar eens aanmelden :mrgreen:

In augustus is mijn implanon eruit gehaald, toen was het even afwachten wat mijn cyclus zou zijn. Inmiddels heb ik 2 normale rondes gehad waaruit blijkt dat ik een korte cyclus is. Bij mijn vorige cyclus had ik een hele korte luteale fase van 9 dagen :shifty:

Deze cyclus hebben we erg goed geklust dus ik hoop echt dat het raak is geweest en dat het vruchtje dan ook echt de kans krijgt om in te nestelen.

[edit]

Heeeej ik zie dat er veel bekenden tussen staan van het augustustopic!!!

Hoi meiden :dance:

oh mijn NOD is waarschijnlijk op 4 november

Goedemorgen dames!

Hey Talulah, inmiddels ben ik jouw naam ook al hier en daar op het forum tegengekomen. Ik duim voor je mee :thumbup:

Vanmorgen weer een normale hoge temp en geen uitschieter naar boven. Zal toen wel gekomen zijn, omdat we vroeg op bed lagen. Hoe meer slaap, des te hoger de temp volgens mij.

Nou vandaag weer dagje zonder meeglurende collega, dus kom maar op dames!

Amy, nog geen krampjes of andere verschijnselen?

Groetjes Nienke

Trouwens Marieke, hoe is het met je zus? Moet er ineens aan denken…