Wannabe juli mama's DEEL 2

Hier is ie dan eindelijk!!!

mt hulp van me mannetje!!!

nieuw deeltje i.v.m lijstje!!

dat er maar snel een zwangere bij mag komen!!

als er iets niet klopt stuur me een pb en ik verander het!!

JIPPIE :dance: :dance:

nieuw deeltje HOOP zwangere!! :dance:

Meld :mrgreen:

Leuk Leuk! :smiley:

Ik meld me ook even.

Nog maar een paar berichtjes en ik zit op 1000 :dance:

Bianca, leuk lijstje.

Die girafjes, ken ik die niet ergens van??? :wink:

Bianca, wat een ontzettend leuk lijstje!!!

Hier verder weinig te melden meiden!!! We zitten midden in de klusperiode, maar ik voel veel minder druk dan de vorige maanden! Nu alleen wanneer we zin hebben!

xxx

Meldt me ook even. :mrgreen:

1e kindje, 2e ronde: NoD= 15 nov.

X Bren.

Leuk Bianca en man! :thumbup:

Lotte, je maakt het wel erg spannend nu. Krijg je alweer meer kriebels?

Aan de ene kant denk ik, als ik vandaag mijn ei heb gehad moeten we vanavond nogmaar wat proberen.

Maar aan de andere kant, is het verstandiger om het maar even op z’n beloop te laten.

We waren tenslotte van plan om nog niet gericht te gaan klussen.

Volgens mij is het echt waar dat vrouwen als ze vruchtbaar zijn meer zin in seks hebben, je wil tenslotte geen kans voorbij laten gaan :mrgreen:

spannend hoor nu, die aankomende NOD’s!!

lijkt weer net als in het begin bij onze eerste kwartaalstoppers, met alle nod’s die moesten komen :mrgreen: :pray:

Jeetje jullie zijn niet bij te houden joh!! :lol:

Om even op nienke’s vraag te reageren in het oude deeltje… Nee ik ben er niet echt van de leg deze keer. Vanochtend wel even verdrietig, maar ik had het min of meer wel verwacht deze keer. Wel de hele dag met de vervelende bijhorende menstruatie klachten gelopen (of eigenlijk op bed gelegen). Had mega koppijn.

En dan nog even dit… Ik kan alsnog een Juli mama worden :lol: Haha stel dat ik nu uitga van 28 dagen als cyclus lengte (nu was het 26 dagen) en ik zou deze maand nog zwanger worden, dan ben ik 29 Juli uitegerekend 8) Toen ik in 2004 de eerste keer zwanger was was ik op 31 Juli uitegerekend dus ik hoop stiekem dat het dan deze keer raak mag zijn :pray: Voor Bianca. Mijn nieuwe nod is 20 November.

Zo ik ga weer even op de bank liggen. Straks lekker house kijken.

Fijne avond nog dames!!

Liefs, Daniëlle

Ik heb dezelfde berekening ook al gemaakt

Maar dan meer om te zien of we de eerste wannabe augustus mama binnenkort al kunnen verwelkomen. :mrgreen:

Nog maar 5 berichtjes, en ik zit op 1000 :dance:

zozo dames het wordt idd spannend hier!!!

leuk hoor al die NOD’s op een rij!!!

dus hebben we elke dag wel een spannende dag beginnend vanaf 28 OKT!! voor amy!!

lotte gewoon doen wanneer je er zin in hebt!!

je ziet vanzelf wel wanneer het raak is!!

ik ga f bij me mannetje zitten daarna vroeg naar bed moet morgen weer werken BLEEEE :eh:

En alle nod’s zitten zo lekker dicht bij elkaar.

Lotte, dat is echt een record. Ik ben lid vanaf 2004 en zie mijn aantal berichtjes :shock:

Ooooh, purpled, dan kun je gezellig met ons blijven kletsen :mrgreen: :dance:

Oh ja en Lotte, als je eisprong geweest is, is er weinig kans dat klussen nog zin heeft. Vanwege reistijd zaadjes enzo… ze moeten maar liefst 18 cm. afleggen!

Gr. Nienke

zo lotte, dan ben je hard gegaan vanaf gisteravond (960) :wink:

ja wordt spannend hier!! in juni dus ma gehad, en in september in eileider blijven zitten…

nu dus hopen dat het wél een keer goed blijft gaan… :pray:

Oeps, ben ik dan zo’n kletstante??? :mrgreen:

Er wordt inderdaad gezegd dat je beter een dag voor je ei kan klussen.

Heeft vriendje-lief geluk vandaag.

Mag hij rustig voetbal kijken.

Ik ben trouwens niet van plan om hem in de toekomst te vertellen wanneer mijn ei is.

Ik wil hem niet het gevoel geven dat hij moet presteren.

@Amy82 wrote:

Maar wat wil je ook als je in zeker 3 topics schrijft, en dan heb ik het nog niet eens over alle topics waar ik zo af en toe een berichtje achter laat.

@Lotte wrote:

@Amy82 wrote:

Maar wat wil je ook als je in zeker 3 topics schrijft, en dan heb ik het nog niet eens over alle topics waar ik zo af en toe een berichtje achter laat.

haha ja dat is zo ja, dan gaat het hard :wink:

en verstandig om niet over je ei te beginnen tegen je vriend… maar misschien dat ie er vanzelf achterkomt? :wink: