Wannabe juli mama's DEEL 2

Oh oh oh ik krijg allemaal pukkeltjes in mijn gezicht :mrgreen: :mrgreen: haha maak er maar een grapje van, moet om mezelf en de kwaaltjes lachen, zit vast allemaal tussen de oren, alhoewel, de pukkels zitten er echt.

Spannend nu he! Ben benieuwd hoelang ik me kan inhouden voordat ik test 8)

Ow, had iemand nieuw gespot hier, ff de naam kwijt maar welkom hier!

Liefs Marieke

Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij denkt mijn vriend dat een vrouw iedere dag vruchtbaar is.

Dat laten we dan maar even zo.

Hij merkt vanzelf wel wanneer is extreem veel zin heb. :mrgreen:

Nog 1 Lotte :mrgreen: :dance:

JAAAAAAAAAAA, hier is ie dan, mijn 1000ste berichtje.

Dank je wel Nienke :wink:

Nu had ik een goed excuus om te reageren.

He Nien, wrom ben je zo snel weer off?

Gefeliciteerd met je 1000ste berichtje!

Nog 8 en dan ben ik gepromoveerd naar kokverslaafde :mrgreen: :mrgreen:

Ja hoor, je hebt altijd baas boven baas.

Pas maar op, ik ben in aantocht.

Haha succes! Benieuwd of je het haalt voordat je bevallen bent :wink: :mrgreen:

haha marieke :mrgreen:

als je in elk berichtje 1 regel zet, dan schiet jij ook heel erg op :mrgreen:

lotte; dat moet ik maar niet tegen mijn vriend zeggen dat dat zo is, anders zou hij ook elke dag willen. en dát hoeft nou ook weer niet van mij :shifty:

marieke; mijn pukkeltjes in mn hals beginnen juist beetje weg te trekken… :eh:

hier iig nog geen tekenen van naderende ongi :mrgreen:

alleen afgelopen weekend steeds kleine steekjes in onderbuik gehad.

@ Marieke, ik geloof niet dat ik de uitdaging aan ga. :eh:

Dan zal ik eerst mijn werk op moeten zeggen, en dan hele dagen gaan kokken.

Whahaha mjah je moet dan best een lange weg bewandelen maar geloof me als je eenmaal zwanger bent dan gaat het hard met de berichtjes, vooral in de laatste maand.

Als je met verlof bent, kun je de hele dag kokken :mrgreen:

Marieke…Och, ik zit overal beetje te spieken, je kent me. Las bij de dec.2005 mama’s dat Kaleigh goede echo gehad heeft :thumbup:

Dus je hebt ook alweer allerlei kwaaltjes die je niet zelf verzint… :slight_smile: :wink: Heb hier nog totaal niks, geen krampen, steekjes, winderigheid (sorry dames, maar dat is voor mij een symptoom) en die blauwe aders op mijn borsten vertrouw ik ook niet meer na de vorige ronde :x :? T’is gewoon nog een weekje wachten. Alhoewel ik er niet echt een positief gevoel bij heb. Weet niet waarom.

Gr. Nienke

Haha ik bedoelde msn muts, zag je ff on vliegen…

Ja gelukkig had Jes een goede echo, was echt ongerust, ze zou rond 9 uur vast wel berichten, nou toen ik naar bed ging nog geen bericht, dus mobiel mee…en jawel rond 11 uur kreeg ik een verlossend smsje dat het goed was allemaal.

ow ennuh ikke kwaaltjes? :silenced: Nee hoor, maak mezelf niet gek! :liar:

Liefs Marieke

Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaa officieel Kokverslaafd! :mrgreen:

Hoi meiden,

Hier even een teken van leven.

Ben even hier niet geweest, omdat ik niet zo heel lekker in m’n vel zat. Hormoontjes na gebruik Clomid. En die hormonen gingen niet 3 keer over de kop in mijn lijf maar wel 13 keer…!

Heb bijna de hele vorige week zitten janken…Bah…

Maar nu ben ik er weer! En we zitten dus in de wachtweken. En als iets vreselijk is, dan zijn het wel de wachtweken.

Trouwens over het klussen gesproken.

De week voor je eisprong moet je het om de dag doen. Maar de dag voor en op je eisprong, moet je het zo vaak doen als je kunt. Het is dan vooral heel belangrijk dat het eitje zoveel mogelijk zaad tegenkomt en ook de beweging is heel belangrijk. Dit heb ik niet zelf verzonnen hoor, maar ik loop al een tijdje bij een fertiliteitskliniek en dit zijn de woorden van de artsen daar.

En eigenlijk zijn bovenstaande woorden ook alleen maar echt uit te voeren als je echt zeker weet dat je een sprong hebt. Dus na Pregnyl o.i.d.

@Purple, we gaan voor jou duimen dat je 2e kans op een juli-mama wel raak zal zijn. (De meeste van ons krijgen maar 1 kans… dus ik hoop dat het een teken voor je is!)

En ik zal nog even de maakster van het lijstje pb-en (weet niet meer wie dat is :oops: ), want er kloppen een aantal dingetjes niet…

Liefs,

Noortje

aha noortje, weer wat geleerd! wist niet dat je op je eisprongdag zoveel mogelijk moest doen, wist niet dat dat goed was :oops:

Marieke, gefeliciteerd met je verslaving :mrgreen:

Noortje, ik moet even lachen om de opmerking, je moet het zo vaak doen als je kunt.

Dat wordt een paar dagen vrij nemen zo vlak voor je ei :wink:

Maaruhm hoe zit het dan met de kwaliteit van het zaad? Ze raden aan om om de 2-3 dagen te klussen anders gaat de zaadkwaliteit achteruit?

ja, dat dacht ik dus ook marieke…