Wannabe juli mama's DEEL 2

lelle wrote:

Linda jij bent liever dan ik. vandaag was de 2e dag dat hubbie alles moest doen. Ja je hebt soms van die dagen..... :oops:

[/quo

Hij kookt anders altijd en was eigenlijk ook altijd af.. hihi Dus mijn mannetje is liever dan ik hoor!

Het eten is op hoor, en ook de afwas is weggewerkt.

Morgen staat er hutspot op het menu.

Daar heb ik wel zin in :dance:

Morgen maakt mijn mannetje pasta!

Hier is het eten ook alweer op, smaakte goed!

Enne… heb je het al kous Lotte? Of is de deur al dicht? :wink:

Goedenavond meiden,

Vanavond weer babyboom, ben benieuwd!

Nienke, hier gaat alles prima, werken gaat goed gelukkig. Denk alleen niet dat ik zwanger ben, bij Roos en de mk had ik dat heel duidelijk al bijna 2 weken van te voren, de steekjes onder mijn oksel dan nu ook niet ervaren. ( wel veel meer slijm en bultjes op tepelhof…moet toch iets hebben om me gek te maken niet?! :mrgreen: )

Hier lekker weekend, manlief is morgen ook vrij, we gaan morgen met zijn 3-en op de foto en wat we de rest van de dag nog gaan doen dat zien we wel, we zijn morgen 5 jaar bij elkaar!

Ow Nien je zit 5 dagen voor nod, heb je je nog kunnen beheersen of stiekem al een testje gedaan?

Liefs Marieke

Leuk, een familie portret.

Lekker zeg, weekend.

Ik moet nog 7 dagen werken en nog 1 dag naar school voordat ik weer een vrij weekend heb.

Nog een paar weken, en dan ben ik lekker een weekje vrij. :dance:

Inderdaad vanavond Baby boom, erg leuk weer om te gaan kijken naar die stellen! Verheug me al een paar dagen op dat programma haha :smiley:

Ik heb ook al lekker weekend! Heerlijk… Alleen weinig afleiding dan,ik loop de hele dag rond met een eventuele zwangerschap in mn hoofd. Mn man lacht nu al om me haha

Maar de 1e Oktoberstopper waarschijnlijk al zwanger…wie volgt?

Liefs Christa

lindaa; ik heb vanavond lekker macaroni gemaakt :drool:

eerste oktoberstopper al zwanger?? woh da’s vlug! en 6 dagen voor NOD?? :eh: pff de kans dat het dan mis gaat (hoop voor haar van niet natuurlijk) is nog zo groot…

mijn borsten beginnen te jeuken (kan ook aan bh liggen :shock: ), heb nog steeds steekjes onderin buik (nee ik beeld ze niet in, krijg ze echt), pukkels in hals komen weer terug (vorige keer voelde ik me net een zwangere puber)… ben erg moe, en als ik even niet gegeten heb wordt ik echt misselijk :sick: heb ook kleine plopjes onderin mn buik…

tja dit heb ik wel allemaal, maar denk dat ik me teveel gek aan het maken ben :mrgreen:

vanavond babyboom, leuk!!

Ook ik ga vanavond babyboom kijken.

Vanaf volgende week moet ik iedere donderdagavond werken, dus dan kan ik het niet meer zien.

Dat wordt dus terug kijken via programma gemist.

Het is hier trouwens lekker warm geworden :mrgreen:

oja, de schilders zijn natuurlijk nu weg :mrgreen:

ik ben nu de Pfaff’s aan het kijken… die hond van sam en kelly is zwanger :mrgreen:

Hahaha, nog meer zwangeren.

:wall: Ik heb morgen een gesprek met mijn praktijkbegeleider en de prektijkopleider van de organisatie waar ik voor werk.

Op zich is dat niet zo erg, maar ik moet vertellen wat dit schooljaar mijn leerdoelen zijn, en dat weet ik dus niet.

Ja, ik wil de de deelkwalificatie halen, en dus de handelingen die erbij horen leren, aar verder :think:

Wat zou ik in mijn gedrag willen veranderen???

Geen idee eigenlijk.

Ik heb de eindbeoordeling van vorig jaar erbij gepakt om te kijken of er nog onderdelen voldoende iplv goed beoordeeld zijn, zodat ik daar aan kan gaan werken.

En wat denk je, alles is was goed, dus er valt niet zoveel meer te verbeteren.

Ik moet er nog maar even over nadenken.

Lotte…beetje creatief leerdoelen bedenken…oftwel leugentje voor eigen bestwil. Naar de inhoud van je studie kijken en daar iets uit halen? Scheelt misschien ook weer voor het deel dat ze vergoeden.

Nee, nog geen test gedaan. Ik had er ook nog niet aan gedacht, maar nu je het zo zegt…en dan begint Lotte ook nog over een oktober stopper die misschien zwanger is…

Ik had ook al wel eens van die ultratesten gehoord. ze zijn wel duurder dan de gewone geloof ik. Nou ja, ik houd het bij de goedkope versie van datzelfde merk, heb ik goede ervaringen mee.

Net babyboom gekeken. Kan me zoooo goed voorstellen hoe die Fanny zich voelt. Niet dat ik er 5 jaar op moet hebben wachten, maar toch…als ik me herinner hoe het was om 10 maanden te wachten, wat moet 5 jaar dan wel niet met je doen :wall:

Hier nog dames online?

Gr. Nienke

Ik had echt het gevoel dat Fanny nu zwanger zou zijn.

Toch wel heel heftig hoor.

Alle ellende, en dan ook nog voor niks.

Ik hoop dat ik dat nooit mee hoef te maken.

Ik is er :mrgreen:

Heb overigens nog een kwaal om mezelf nog gekker te maken, heel mijn wangen zitten onder de kleine pukkeltjes en ook wat in mijn hals :shock:

Babyboom is afgelopen, en meteen meld iedereen zich weer :mrgreen:

Goh valt het op? :mrgreen:

Joepie, nog meer kwaaltjes.

We zouden een lijstje moeten maken.

Had ik al verteld dat ik nog steeds een vaag gevoel in mijn buik heb, geloof het wel he?

Dat lijstje is er wel bij ‘eerste zwangerschapsverschijnselen’.

Die pukkeltjes had je toch ook na je miskraam Marieke? Ik heb echt geen verschijnselen, behalve de temp waaraan ik kan zien dat ik 7 of 8 dagen geleden een eisprong heb gehad…

Wilde wat aan de lijn doen, maar net wat pringles op :naughty: :wall:

UHm is dat zo dat ik die pukkeltjes had na de mk? Zou maar zo kunnen hoor, maar ze komen sinds gister ineens weer op.

Ow ennuh heb net ff mijn borsten bestudeerd, en de blauwe aders liggen er dik bovenop haha, maar geloof alleen niet dat ze echt zijn weggetrokken na de mk.

Whoeiiiiiiiiii wat kan ik nog meer doen om mezelf gek te maken?

Heb besloten maandag al vast een testje te wagen, al teste ik bij de vorige zwangerschap pas een dag na NOD positief en nog vaag ook.

Liefs Marieke