Wannabe juli mama's DEEL 2

Zo ik ben net thuis, ff snel gelezen, nu eerst maar ff eten.

Ennuh wijsneus, er stond niet voor 22:45 een berichtje van Jes op kok hoor, dat berichtje kreeg ik toen ik al op bed lag :slight_smile:

Liefs Marieke

ik heb alles beetje vlug gelezen maar kan het niet bij houden!!

ik kan vrijdag middag pas weer lezen!!

zaterdag ga ik alles goed na lezen en veel typen!!

testen voor me NOD nooit meer!! wordt ook liever ong!!

lieke; succes dan vanavond :wink:

lelle; heb dat gemaakt met Fireworks (van adobe macromedia). Die frames heb ik eerst zelf gemaakt, en daarna de foto’s erin geplakt. En nee ik plak mijn foto’s niet meer in, staan netjes op cdrommetje :wink: maar had gewoon even zin om creabea te zijn :slight_smile:

als we voor de juli mama’s gaan, wil ik me wel aanbieden om er iets leuks van te maken (bv de echo/buikfoto’s in zo’n frame, en dan lijstje erbij). en later natuurlijk collage van alle julibaby’s :inlove:

nou weet ik even niet meer wie het vroeg, hoe ik me voel nu mijn nod eraan komt… spannend! :mrgreen: moe, misselijk, steekjes onderin buik, afscheiding… ik weet het niet… :think:

ga overigens pas de 1e testen… in mei wel voor NOD getest en die was hartstikke positief :slight_smile: maar wil het nu proberen… heb nog 1 van matcare en 1 digitale van cb…

amy pas de 1e testen!!! hoe hou je dat vol!!! En ik vroeg hoe het met je ging :wink: . Wat zeg je gevoel? de symptonen zeggen genoeg

Oke de frames maak ik dus ook zelf. Maar het zou zijn lekker zijn als ze ergens standaard waren te vinden. Ik gebruik paint shop.

Lieke ik ben benieuwd. Ik zou zeggen doe je best. Ik heb het vorige week ook gedaan. Ben om 12 uur naar bed gegaan, 1.15 de wekker gezet. Snel wat aangetrokken en 10 minuutjes later kwam hubbie aan. Go for it!!! :clap:

en jullie gaan inderdaad heeeeeel snel vandaag. kan het haast niet meer bijhouden

nu niet meer te veel kletsen want ik ben er pas morgenochtend en dan moet ik weer teveel lezen.

nu lekker het blok kijken

wat mijn gevoel zegt?

mijn gevoel hoopt een boel, maar ik wacht het rustig af… :eh:

Jeetje Amy, je legt jezelf nogal wat op, wachten met testen tot de 1e.

Dat is pas over een week :shock:

klopt :mrgreen:

ik weet nl niet precies wanneer ik ongi moet worden… 2 weken geleden op donderdag bij de gyn, zei hij dat ie een eitje zag wat een van die dagen zou gaan springen. en aangezien ik geen cyclus heb waar ik me aan vast kan houden, wil ik proberen te wachten… :eh:

Knap hoor Amy, dan ga ik ook de 1e testen. Wordt het gezellig (of we kunnen elkaar troosten :wink: ).

Goedemorgen trouwens. Nog gauw ff buurten voordat mijn collega op kantoor komt. Kan de rest van de dag dus niet spieken hier. Vanavond weer, mijn man gaat dan sporten, dus dat komt goed uit.

We hebben druk weekend voor de boeg, 2 etentjes en 1 verjaardag. Dus dan is het snel test tijd! :lol:

Ohw sorry Marieke. Jij verder nog nieuws? kwaaltjes ofzo? Had hier gisteren even lichte steek. En vanmorgen hoge(re) temp. Waar had ik nou gelezen dat een innesteling een hogere temp kan veroorzaken :think: :?

Groetjes Nienke

lieke hoe is het afgelopen?

Amy ik heb bewondering voor je als je inderdaad zo lang kunt wachten! En dat gevoel herken in helemaal. Je hoopt veel , maar ondertussen wachten we toch ‘rustig’ af.

Nienke lekker zo druk weekend, wil ik ook. Mijn hubbie heeft 2 late diensten, dus hier weinig drukte. Maar ik bedenk mij ineens dat wel het schaatsseizoen weer begint dit weekend, is toch een leuke afleiding, al die mannen in strakke pakken :stuck_out_tongue: En ik weet niet of een innesteling voor een hogere temp zorgt sorry.

Hier gaat alles verder zijn gangetje, gisteren heel erg moe, dus ik hoop zo nog een paar uurtjes te kunnen slapen.

Hallo,

Het is hier nog rustig.

Ik heb vanmiddag weer lekker vrij.

Vanochtend heb ik wel gewerkt.

Daarna had ik een gesprek met mijn leidinggevende over een tegemoetkoming in de studiekosten.

Ik dacht dat het alleen voor het schoolgeld zou zijn, maar ik mocht ook het boekengeld declareren.

Nu maar hopen dat ik ook echt dei 25 % terug krijg.

Dat kon ze me namelijk nog niet vertellen, dat moet eerst overlegd worden.

Ik zit me nu steeds meer af te vragen of ik de “steekjes” die ik voel echt voel of dat ik het me maar inbeeld.

Ook vandaag heb ik hetzelfde gevoel, al lijkt het nu iets lager te zitten, meer richting mijn lies :think:

Hey,

Ik heb hetzelfde, voel vanalles onder in mn buik. Heb een heel appart gevoel ook steeds.

Ik voel mijn buik normaal gesproken nooit, maar nu let ik er natuurlijk ook steeds op “voel ik nou wat?” haha

We zullen nog even moeten wachten voor we het weten… :?

Liefs christa

Meiden ik heb een probleempje.

Ik moet vanavond alleen eten, mijn vriend heeft avonddienst.

Hij heeft tussen de middag al warm gegeten.

Het is de bedoeling dat ik straks voor mezelf ga koken.

Alles staat klaar, maar ik heb helemaal geen zin in worteltjes :?

Nu hoor ik jullie denken, ga naar de supermarkt, en haal iets waar je wel zin in hebt.

Dat zou ik normaal ook doen, maar onze voordeur mag niet dicht want die is geschilderd.

Ik kan dus niet weg :frowning:

En we hebben niet echt iets in huis waar ik zin in heb.

Ben wel lekker bezig he?

Haha Lotte, das echt een heel groot probleem ja! Misschien een hormoon-probleempje, eerst wil je dit en dan wil je dat… :wink: Maar ja, er zit niks anders op dan gewoon worteltjes te eten (of heb je echt niets anders in huis?) of misschien iemand bellen om te vragen of iemand iets wil brengen? Misschien heeft diegene ook wel zin om de hele avond bij je te zitten aangezien je de voordeur niet dicht mag doen en je dat ook niet al te veilig vindt zo in je eentje…

Er kon vanmiddag iemand naar huis op het werk, ik ben maar gegaan aangezien ik me vanmorgen weer erg misselijk voelde. Ben ook erg moe en had geen zin in eten. Maar ja, mocht ik me nog wel zieker gaan voelen moet ik ook werken en nadat ik bij thuiskomst DRIE bekeuringen op de mat zag liggen, had ik beter kunnen blijven werken vanmiddag… :wink: haha

Ach ja… Ik zal zo eens voor vriendlief gaan koken, normaal is hij altijd degene die dat moet doen, dus ik zal hem even verwennen!

Ik heb nog wel een pot groente staan.

Niet dat ik daar zo’n zin in heb, maar ik moet toch wat.

Ik weet ook eigenlijk niet waar ik wel zin in heb :wall:

Lief dat je voor je vriendje gaat koken.

Wat staat er op het menu?

Misschien heb ik daar wel zin in.

Dan kom ik gezellig bij jullie eten :wink:

Onee, kan niet deur mag niet dicht :mrgreen:

Bij ons staan aardappelen met broccoli en een gehaktbal op het menu. En oh ja, ik verwen mijn ventje met een zelfgemaakte pudding! :mrgreen: Ben gewoon trots op mezelf!! hahaha

Meiden, Nieuwtje, bij de oktoberstoppers is er waarschijnlijk 1 zwanger.

6 Dagen voor haar nod getest met een ultratest, en een vaag 2e streepje.

Stuiter stuiter, echt super nieuws man!!

Snel he, de eerste zwangere?

Het komt nu wel dichterbij hoor.

Ik kan me nog niet voorstellen hoe het zal zijn als ik zelf positief test.

Lijkt me zo’n raar idee.

raar??? Dat is super!!!

En kun je niet iets laten bezorgen zat ik nog te denken. Wij hebben net makkelijk gegeten, patat.

Linda jij bent liever dan ik. vandaag was de 2e dag dat hubbie alles moest doen. Ja je hebt soms van die dagen… :oops:

En nu al een zwangere, mijn god dat is echt ongelooflijk snel. 6 dagen voor de nod, dan is amper het eitje ingenesteld. welke test heeft ze gebruikt die wil ik ook :lol:

Wat een idee om iets te laten bezorgen.

Ik ben alleen al aan het koken :lol:

Op de site van mtcre kan je ultratesten bestellen waarmee je 6 dagen voor je nod kan testen in plaats van 4 dagen voor je nod.

Het is inderdaad zo dat het eitje amper ingenesteld is, dus de kans dat het mis gaat is nog erg aanwezig.

Dat is misschien een reden om niet zo vroeg te testen.