wat kunnen we elkaar toch gek maken
Ja echt wel.
Zodra we zekerheid hebben wordt het vast wel minder.
Ik duim voor jullie !!
Zelf hou ik er maar mee op om mezelf gek te maken elke maand. Ik heb werkelijk ALLE mogelijke symptomen de afgelopen maanden gehad.
Wachten jullie met testen na je NOD of gaan jullie het eerder proberen.
Ik heb verder trouwens nog geen symptonen , is ook wel een beetje vroeg misschien.
Liefs Christa
Ik mag van mezelf 3 november testen.
Dat is dan 2 dagen voor mijn nod.
Ik heb een voorraadje goedkope testen liggen, dus ik durf het wel te wagen.
Ik ga testen op dag 28. vorige cyclus was 24 dagen, dus denk niet dat ik nu ineens een cyclus van meer dan 30 dagen heb.
Lelle, apart hoor. Heb ook weleens zo’n steek gehad. maar dat was ook wel tijdens pilgebruik. Toen vroeg ik me niet eens af wat het was, maar ja bij het zwanger worden wel natuurlijk
Nee, ik test niet voor mijn NOD… :naughty:
Mijn vorige cyclus was 31 dagen, en heb mijn banner nu op 29 staan. ( Het gemiddelde ) Als mijn ongie uitblijft, wacht ik dus zeker tot dag 32. En als ik het volhoudt zelfs tot dag 35!
xxx
Weet je het zeker???
Ik geloof dat ik dat alleen vol zou houden als ik geen testen in huis zou hebben.
Maar ik heb er 9, dus de verleiding is wel heel groot.
En het is voor mij de 1e keer dat ik echt zwanger kan zijn, dus dat maakt het extra spannend.
Ik wil ook weleens weten hoe het voelt om te testen.
De eventuele teleurstelling neem ik dan maar op de koop toe.
Ja Lotte daar ben ik ook wel benieuwd naar, 't is voor mij ook de eerste keer.
Maar ik kan me voorstellen dat als je meerdere teleurstellingen hebt gehad, je liever een aantal dagen na je NOD test.
Ik weet zelf nog niet wat ik ga doen, wacht eerst eens even af of ik wat symptonen ga krijgen en anders test ik waarschijnlijk pas als mn NOD uitblijft :? Zeg ik nu haha als ik wel wat “voel” zal ik waarschijnlijk ook wel eerder gaan testen.
Liefs Christa
@lautje84 wrote:
Nee, ik test niet voor mijn NOD… :naughty:
Mijn vorige cyclus was 31 dagen, en heb mijn banner nu op 29 staan. ( Het gemiddelde ) Als mijn ongie uitblijft, wacht ik dus zeker tot dag 32. En als ik het volhoudt zelfs tot dag 35!
xxx
Dat neem ik me ook voor!
Heb al ik weet niet hoeveel geld aan testen besteed dit jaar, doodzonde.
Ik neem me ook altijd vanalles voor :lol:
ook ik ben aan de twijfel geslagen, de laatste keer was mijn luteale fase 12 dagen dat zou nu zondag zijn. Dinsdag ben ik jarig, maar om een teleurstelling te voorkomen wil ik denk ik toch pas woensdag testen, of als ik het vol kan houden donderdag. Dan zou ik pas echt een reele kans op een positieve test hebben.
het blijft moeilijk, vooral het inhouden, maar ik moet zeggen de vorige ronde ging het me ook gemakkelijk af, de dag is voorbij voor je het weet. Ik dacht elke keer morgen doe ik het wel en op een gegeven moment word je dan toch ongi.
@Lotte wrote:
Weet je het zeker???
Ik geloof dat ik dat alleen vol zou houden als ik geen testen in huis zou hebben.
Maar ik heb er 9, dus de verleiding is wel heel groot.
En het is voor mij de 1e keer dat ik echt zwanger kan zijn, dus dat maakt het extra spannend.
Ik wil ook weleens weten hoe het voelt om te testen.
De eventuele teleurstelling neem ik dan maar op de koop toe.
Het blijft spannend, of het de eerste of in mijn geval de vierde ronde is… Ik heb dus ook bewust geen testen meer in huis. Heb nu al drie ronden voor mijn NOD negatief getest, en de teleurstelling is echt groot! Ik doe het niet meer! :naughty: Ik wordt dan veel liever gewoon ongesteld.
En hoe het voelt om te testen… Zenuwslopend! :mrgreen:
Ik ga heel hard duimen dat jij gewoon maar 1 test hoeft te doen, en meteen zwanger bent! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
x
@Lieke74 wrote:
@lautje84 wrote:Nee, ik test niet voor mijn NOD… :naughty:
xxx
Dat neem ik me ook voor!
Juist! Als ik ze allemaal niet had gedaan, had ik nu bijna de kinderkamer bij elkaar!!! :mrgreen: :lol:
@lautje84 wrote:
@Lieke74 wrote:@lautje84 wrote:Nee, ik test niet voor mijn NOD… :naughty:
xxx
Dat neem ik me ook voor!
Juist! Als ik ze allemaal niet had gedaan, had ik nu bijna de kinderkamer bij elkaar!!! :mrgreen: :lol:
Op z’n minst !
Potverdorie… Deze keer een vroege eisprong, heb een vet positieve ovulatietest, en natuurlijk moet m’n man tot vanavond laat werken.
Dat wordt gezellig vannacht :lol:
Hahahaha, in sexy lingerie de deur voor hem opendoen! :shock: :mrgreen: Dan kan hij gewoon geen nee meer zeggen!
En even een foto maken van zijn gezicht als hij je ziet, die blik is goud waard denk ik!!! :mrgreen: :lol:
Hahaha, ik zie het al helemaal voor me.
Denk je dat je hubbie thuis komt, sta je in vol ornaat op hem te wachten, duur open, en staat daar de buurman!!! :mrgreen:
Hmm. toch even spieken wie er aan de deur staat…
Echt… als je mijn buurman ziet wil je NOOIT MEER :lol:
Hahahahahaha, geweldig!
Ik zie het al helemaal voor me!