Wannabe juli mama's DEEL 2

Wauw, dat was echt een positieve test zeg.

Ik ben blij dat die testen zo goed werken.

Je hoort ook weleens dat bepaalde testen niet betrouwbaar zijn, maar dat zijn deze dus wel.

Mag ook wel, anders zou het helemaal zonde van het geld zijn.

ja positief he!! dat was met 3 weken en 5 dagen (geloof ik)

kon mn ogen niet geloven dat ie zo pos was :shock: :mrgreen:

Nog maar 3 weken :shock:

Dus als ik zwanger zou zijn, dan zou ik nu ook al positief kunnen testen? :think:

Amy morgen al!?!?!? Ja je moet doen waar jij je goed bij voelt, zou ook eerst de mat doen en daarna de cb. Hoeveel dagen had je toen voor je nod getest?

en begin niet over de hormonen, pffff. :roll:

Lotte :dance: :clap: super dat het gesprek goed ging. Maar ja ik zei al dat het je ging lukken.

En denk je echt dat je nu al ongi moet worden, je hebt pas net je ei achter de rug?? Kan toch ook een innestelin zijn. Of maak ik je nu nog gekker :stuck_out_tongue:

Marieke super foto’s!!! Daar kun je trots op zijn!

Ik ga maar weer eens voor de verandering vroeg naar bed.

lelle, volgens mij was het 2 dagen voor NOD… of misschien zelfs 3, ik weet het niet meer…

Ik moet eerlijk bekennen dat ik daar ook al aan heb zitten denken, maar dat lijkt me heel sterk.

Aan de andere kant, als ik de datumcalculator op bb mag geloven zou ik morgen een innesteling moeten hebben :think:

@Lotte wrote:

Dus als ik zwanger zou zijn, dan zou ik nu ook al positief kunnen testen? :think:

Onee, toch niet.

Foutje in de berekening. :oops:

ff teruggelezen naar oude deel van eerste kwartaalstoppers…

die test was (waarschijnlijk, had geen regelmatige cycus) 3 dagen voor mijn NOD!

ik heb deze keer geen innestelingsbloeding gehad, vorige keer wel druppeltje bloed… maar ja hoeft ook niet altijd natuurlijk…

Amy voor jou begint het nu dus heel spannend te worden!! Ben benieuwd, ik duim voor je!

Lotte lekker dat het gesprek zo lekker ging!!!

Aaaah wat een pittig kindje is Roos zeg!!

kun je je innesteling berekenen op babyboom? oh dan ga ik ook eens even neuzen, zat net de uitzending van gisteren te bekijken.

@Talulah wrote:

kun je je innesteling berekenen op babyboom? oh dan ga ik ook eens even neuzen, zat net de uitzending van gisteren te bekijken.

Nee niet op babyboom, maar op babybrabbel.

Je klikt op interaktief, en de rest volgt vanzelf.

Dames, dames…probeerde ik vanmiddag nog het gesprek op gang te houden, is er nu 2 pagina’s vol geschreven :shock:

Marieke :inlove: Roosje weer lekker vrolijk zoals altijd! leuk hoor. Zet me aan het denken om ook eens als gezin op de foto te gaan.

Amy, ik zou ook de matcare doen, aangezien het voor je NOD is. Ik heb weleens gelezen dat de digitale pas later positief test.

Zo nu ff GTST kijken…

@Lotte wrote:

@Talulah wrote:

Nee niet op babyboom, maar op babybrabbel.

Je klikt op interaktief, en de rest volgt vanzelf.

Grappige site…hoop dat de site helemaal gelijk krijgt :mrgreen: Er staat precies wat ik op dit moment aan het bestellen ben :mrgreen:

Ik heb ook GTST aan staan, maar ik volg het tegenwoordig niet echt meer.

Vind er niet zoveel meer aan.

Hebben jullie op je werk de vakantieaanvraag voor volgend jaar al gedaan?

Ik heb vandaag de papieren gekregen, en moet nu voor 15 november beslissen wanneer ik vakantie wil in 2008.

ik moet 6 weken plannen plus evt de uren die ik van dit jaar over houd.

En ik moet aangeven welke feestdagen ik wil werken.

Moet je je voorstellen, zo vlak naar de zomervakantie alweer een nieuwe zomervakantie plannen.

Vanavond eerst maar eens met mijn vriendje overleggen.

@Talulah wrote:

Grappige site…hoop dat de site helemaal gelijk krijgt :mrgreen: Er staat precies wat ik op dit moment aan het bestellen ben :mrgreen:

Dat laatste snap ik niet helemaal :think:

pff dat hoef ik gelukkig nog lang niet te doen, vakantie voor volgend jaar plannen!!

ga morgen toch maar matcare doen :mrgreen:

Spannend!!!

Ik :pray: voor je dat je positief test.

@Lotte wrote:

@Talulah wrote:

Dat laatste snap ik niet helemaal :think:

Nou ik heb een bestelling gedaan voor wat er binnen in mij gebeurd, heb ook even de chinese dinges gedaan…dan zou het een meisje worden!!

hier staat GTST ook aan, ik volg het al jaren niet meer.

Vakantie-aanvraag doe ik niet, ben eigen baas en ga nooit op vakantie.

Zo’n bestelling heb ik nog nooit gedaan.

Direct maar even kijken.

Waar heb je de bestelling gedaan???

Ik kan het geloof ik niet vinden.

haha…in mijn hoofd!! :mrgreen: