Wannabe juli mama's DEEL 2

Lief aangeboden, maar het is al niet meer nodig.

ff kort berichtje vanaf hier…

nog 3 nachtjes slapen, dan kan ik eindelijk testen… nog steeds geen ongi, en geen bloed geeft moed :mrgreen: begin wel weer steekjes onderin buik te krijgen…

ben zo bang dat ik maandag negatief test :frowning: :cry:

:-*

Amy :hug: zetumop!

Lotte en Talulah, ik hoop voor mij niet dat jullie allebei zwanger zijn…want dan komen jullie dit soort berichten plaatsen bij de juli-mama’s… :shock:

Het is daar nog erg rustig trouwens.

Zijn we echt zo erg :oops:

:wink: :smiley:

Ik zal me vanaf nu gedragen, beloofd :liar:

:mrgreen:

Amy, wat een leuke foto’s van jou op het SF.

Hai,

Hier ook nog even een klein berichtje van mij, ben nu aan het werk dus even snel stiekem tussendoor…

Heb eigenlijk weinig veranderingen bemerkt vandaag, af en toe krampen…denk eerlijk gezegt dat het mn menstruatie is.

Kreeg vandaag te horen dat een vriendin van me een miskraam heeft gehad met 7 weken zwangerschap, erg sneu allemaal :cry:

Ik zou het daarom ook wel heel wrang vinden voor haar, als ik wel zwanger zou zijn :? Ze heeft gelukkig al wel een gezond kindje, dus ze weet dat het wel kan!

Nou ik ga weer, kijk als ik morgen weer thuis kom wel weer of er goed nieuws tussen staat :pray:

Foto van Amy? Waar? Ikke is nieuwsgierig!

Al gevonden! Leuke foto idd en met die boobs is niks mis :mrgreen:

:think: Waar was het ook alweer?

Volgens mij bij het 1e kwartaalstoppers showforum

Haha, tegelijk gepost :mrgreen:

:mrgreen:

Pff hier nog niet ongi, af en toe vreselijk buikpijn en de hele dag bij vlagen misselijk, is niet leuk meer nu, wil duidelijkheid. :?

Waarom krijgt een vrouw ook niet in 1 keer duidelijkheid he?

Het zou wel fijn zijn dat je als je op je nod meteen wist waar je aan toe bent.

Dat wachten lijkt mij ook helemaal niks.

o haha word ik gevolgd :mrgreen:

ja leuke foto’s he :inlove:

vond alleen mn borsten zo groot overkomen :oops:

nou ja overkomen, ik heb nu eenmaal 75 E :oops:

Hier iemand die na de zwangerschap van Roos een cupmaatje F heeft overgehouden :shock:

En idd was er maar meteen duidelijkheid.

Test van kruidvat gaf later ( na uren ) wel een licht streepje haha, moet ook gewoon die testen weggooien maarja…

Is een kruidvattest veel gevoeliger dan een matcaretest???

Geen idee, de matcares waren op maar morgen weer in huis.

( sorry Nien, geen gebruik gemaakt van je aanbod, heb ze vandaag besteld en die van jou had ik dan waarschijnlijk morgen niet binnen gehad )

Overigens wil ik “pas” weer testen als ik zondag nog niet ongi ben. Nien kennende denkt nu dat red je toch niet en daar kon ze wel eens gelijk aan hebben haha.

Heb het idee dat ik wel ongi moet worden maar laat dat dan idd ook nu maar snel komen.

amy leuke foto!!!

marieke een streepje na uren?? nu?? net?? wanneer??

cup E en F kunnen jullie wat missen???

hier cub B :cry:

en geen kont :cry:

oneerlijk allemaal he!!! en begin wel buikje te krijgen zwembandjes maar borsten en billen homaar nou moe!!

weltrusten tot morgen!!!