Ik begin echt steeds meer te twijfelen of ik morgen wel zal gaan testen.
Het is 2 dagen voor mijn nod.
Vind het toch ook wel doodeng :wall:
Heb je matcare test?
Bij mijn vorige zwangerschap ook getest en bij mij gaf de matcare 1 dag na NOD dat vage streepje aan wat ik hier wel eens had laten zien op de foto.
Uhm ja de test geeft dat streepje vandaag na uren aan…dan is het niet betrouwbaar meer, helaas…
oei, spannend marieke!!!
Nou spannend, ik denk echt dat ik ongi ga worden alleen kan niet tegen dat wachten… :? ben nogal ongeduldig haha.
Ik vind het knap van je dat je zolang wacht met testen hoor!
Hoe was je eerste cyclus na je mk eigenlijk?
Liefs Marieke
Ik heb inderdaad de matcare test.
Er liggen er nog genoeg, dus ik kan de komende dagen als ik wil en het nodig is naar harte lust testen :mrgreen:
Hihi ik hoop ze alle negen morgen ook in huis te hebben :mrgreen:
En dan zeggen ze dat ik erg ben :mrgreen:
Waren ze nog steeds in de aanbieding???
Uhm geen idee, 15 euri geloof ik, nog nooit anders betaald. Ze verdienen flink geld aan me haha, is geloof ik al de 3de of 4de keer dat ik 9 testen bestel :oops:
Zoiets heb ik er ook voor betaald.
Dan zijn ze dus nog in aanbieding.
Heb je de digitale CB-test ook al eens gebruikt?
Ik heb daar ook positieve verhalen over gelezen.
Maar ook dat de test aangeeft dat je niet zwanger bent maar dat op het “wegwerpdeel” wel 2 streepjes staan.
Ik overweeg die testen erbij aan te schaffen.
Wat vinden jullie, doen?
Bij mijn vorige zwangerschap heb ik naast de matcare, de kruidvattest gebruikt en een dag later de digi van clearblue :lol: Hoezo moeilijk te geloven? :mrgreen:
Heb nu nog een normaal van CB liggen en morgen dus de matcares in huis.
Ik kruip mijn bedje in, slaap lekker allemaal!
Liefs Marieke
ik heb nog 2 matcare en 1 cbdigital…
die laatste gaat er maandag aan geloven…
als ik dan nog niet positief test, dan geloof ik er echt niet meer in deze maand…
Hier helaas ongi geworden vanmorgen
Hier vanochtend ook de eerste veeg rood bloed. 9 dagen na eisprong.
Ik ga straks de dokter even mailen met mijn temp.schema en dan ga ik meteen even bij hem langs van de week. Ben een beetje boos en verdrietig dat mijn lichaam me gewoon in de steek laat
:hug: :hug:
Even een temp update.
Vanmorgen om half 6 was mijn temp weer 36,7.
Toch maar een testje gedaan, negatief.
Om 10 uur werd ik weer wakker.
De test lag naast mijn bed en tot mijn stomme verbazing zag ik een heeeeel vag 2e streepje.
Ik weet dat je een test binnen 15 minuten af moet lezen, maar dit vond ik wel vaag.
In het verleden heb ik ook weleens getest, en toen stond er ook na een paar maar 1 streepje.
Dus nog een test gedaan, en wat denken jullie…
een mega vaag 2e streepje op het randje van 15 minuten.
Ik moet de test echt tegen het licht houden om het te kunnen zien, maar er staat echt wat.
aaaaaaaaaah Lotte laat het alsjeblieft zo zijn!!!
ik blijf duimen en hopen voor je!!
Nou Lotte dan mag ik je toch voorzichtig feliciteren!!!
Liefs Marieke
Ik vind het doodeng allemaal.
Ik ben al ik weet niet hoe vaak met de test naar het raam gelopen om te kijken of ik echt dat vage streepje zie.
Het ergste is, mijn vriend weet nog van niks :oops:
En ik kan het hem pas vanavond vertellen.
Waarschijnlijk zie je het streepje niet onder de lamp dus ik ben benieuwd of hij me gelooft.
kan je er geen foto van maken? Of is ie daar te licht voor…
Lichter als deze test?