Wannabe juli mama's DEEL 2

ik heb er ook geen problemen mee als jij het bent hoor :wink:

Zat me ook al af te vragen of je niet mijn tweelingzus bent, maar dan moet het 2-eiig zijn want ik ben niet helemaal blond hahaha :mrgreen:

even mijn dubbelvla met banaan opeten…ik geloof dat ik alweer vol zit.

Mmmm, lekker!!!

Ik zit ondertussen te snoepen :oops:

Kreeg er ineens zin in, en dat terwijl we over een uurtje moeten eten.

SSSSSSSST, niet verder vertellen.

ik zat ook al aan de schuimpjes, maar als je er 5 eet ben je daarna misselijk van de schuimpjes :roll:

ik vertel helemaal niks :silenced:

Ik zit te twijfelen of ik morgen zal gaan testen.

Aan de ene kant zit ik al een week op dat moment te wachten, aan de andere kant ben ik stiekem toch bang voor de teleurstelling.

Gewoon omdat ik echt vanalles voel, en me dan af ga vragen waar dat gevoel vandaan komt.

MUTSEN!!!

Moet er stiekem wel om lachen, ik ben degene die zeker weten zwanger is en ik heb nergens last van haha :lol:

Dank je wel :mrgreen:

@nienke2 wrote:

Moet er stiekem wel om lachen, ik ben degene die zeker weten zwanger is en ik heb nergens last van haha :lol:

Ja dat is nog het ergste van alles :mrgreen:

Het zal bij mij wel weer door het ontpillen (implanonnen) komen :roll:

Dit is de eerste en ook meteen de laatste ronde dat ik prbeer zwanger te worden :snooty:

Wat een stress komt erbij kijken zeg. :mrgreen:

Het zal vast komen omdat het de 1e ronde is.

nou ik stop er ook mee :hand:

Als het allemaal zo moet…pffff :roll:

Het is jammer dat er niet gewoon een winkel is waar je gewoon wat uit kan kiezen :mrgreen:

Gezellig, samen stoppen, en ondertussen stiekem toch door gaan :mrgreen:

Ik geloof dat ik nieteens kan stoppen, want ik vind het hier veel te gezellig.

En waar moet ik het over hebben als ik niet probeer zwanger te worden/zwanger ben/bevallen ben :wink:

nou euh…misschien heb je geweldige hobby’s?? En kun je het daar over hebben… :mrgreen:

Ik vind het ook gezellig, hou wel van een beetje beppen!! Vind dat er eigenlijk nog weinig gekletst word :oops: Volgens mij is het nu even spitsuur in het topic :wink:

Ik vind het niet zo heel erg als er niet zo super veel gekletst wordt hoor.

Dan is alles tenminste goed te volgen/

Als er meerdere pagina’s volgeschreven zijn weet ik meestal niet meer wat er op de eerste pagian stond :oops:

Tja ik word oud.

:silenced: nou dan ben ik al bejaard zeker! ben 2 jaar ouder :think:

@Lotte wrote:

Dit is de eerste en ook meteen de laatste ronde dat ik prbeer zwanger te worden :snooty:

Wat een stress komt erbij kijken zeg. :mrgreen:

Het zal vast komen omdat het de 1e ronde is.

Klopt hoor :mrgreen:

Wij zitten nu in ronde twee en ik maak mezelf niets meer wijs, ik voel absoluut niets :mrgreen:

Hey meiden, hier al vanaf gisteravond bij vlagen erg buikpijn en misselijk dus denk dat ongi wel in aantocht is, we wachten maar af…maar hier dus 99% zeker ook door naar ronde nr. 2

Liefs Marieke

Als je dan toch ongi moet worden, dan maar meteen of niet.

Het lijkt me erg vervelend als ik weet niet hoe lang overtijd bent, en dan alsnog ongi wordt.

Talulah, wat zijn we toch verschikkelijk melig. :wall:

Ah wat balen Marieke!! Ik blijf voor je duimen :thumbup:

Lotte moet je geen eten koken??

Het eten is al op.

Mijn mannetje kookt altijd :inlove:

Ik moet nu alleen nog afwassen en daar heb ik totaal geen zin in.

Het is hier veel te gezellig.

jeetje jullie kletsen wel echt veel zeg!!

ik zei tegen me vriend ik ga in bad maar moest stiekem ff spieken nou hij zal wel denken die is zeker verzopen!!

nienke mooie test meid ik blijf voor je duimen dat het goed gaat!!!

marieke geen rood dan is er nog niets aan de hand!!

lotte & Talulah tweelingzusjes!! haha jullie zijn vast en zeker hartstikke zwanger samen!!! :-*

tot vanavond!!

haha Bianca dat zou niet zo best zijn!!

Tjaa…Lotte kletst wat af he, vandaar al die pagina’s!!

Lotte zal ik komen afdrogen…tenminste als je nog even 1,5 uur kunt wachten. Ik rij snel…maar die afstand lukt me niet binnen 5 min.