Haha Lotte top dat je het even meld :mrgreen:
Nou ik heb echt een beroerde nacht achter de rug, kwart 12 naar bed gegaan en om half 4 klaar en klaar wakker. Om half 5 ging hubbie er uit en moest ik van mezelf nog 2,5 uur zien vol te maken met slapen. Dat lukte dus absoluut niet :?
Om kwart voor 7 getempt. hij was nu weer 0,3 gezakt maar nog altijd hoog voor mijn doen. Heb er meteen even een testje tegenaan gegooit maar na 8 dagen na eisprong test je heus niet positief :wall: …dus idd negatief :roll:
Ohhhhhhh, nu wordt het echt spannend. M’n temp. was vanmorgen 37.1. Meestal heb ik na de eisprong een temp van 36.8 of 36.9, met soms 1 dag een uitschieter naar 37. Deze keer al 3 x een temp van 37 gehad.
Oh Lieke klinkt goed!!
Hier even mijn temp. lijst
ff spieken hoor.
Nienke overduidelijk hoor!!! :mrgreen: . JE BENT ZWANGER!!!
Lieke spannend hoor met die hoge tempen
En talulah niet te vroeg testen :naughty:
Amy het lijkt me sterk dat je er zo mee bezig bent dat je niet ongi wordt, dan moet je er wel heeeeeeeeeeeeeel erg mee bezig zijn. dus ik heb hele goede hoop.
ik heb trouwens heel veel goede hoop voor alle ladies hier.
Gefeliciteerd Nienke!!! Das wel een hele duidelijke plus!! En plus betekend, positief!!! Whoehoe!!
Ik heb ook hoop voor veel dames hier. Heb trouwens nog nooit zo’n wanna-be topic meegemaakt waarbij iedereen zoveel post en iedereen er zoveel mee bezig is. Met tempen enzo…
Talulah…dat schemaatje was van jou toch? Die daling geeft niks hoor, ziet er nog steeds goed uit. Je zit nog steeds boven je gemiddelde lage temp. En daar komt bij, hoe minder slaap, hoe lager de temp. Ik heb ook zo’n dagje ertussen gehad, omdat ik er 's nachts een keer uit moest voor onze dochter die wakker werd.
Nienke
Waar vind ik informatie over het temperaturen? Wanneer het deze maand niet raak is wil ik eigenlijk wel temperaturen. Of een ovulatietest… Maar ja temperaturen is gratis… Ben er nog niet helemaal over uit!
Linda ik heb dat even bekeken bij zwangerschapspagina.nl en dan bij temperatuurkaartjes. Daarna heb ik bij fertilityfriend.com een account aangemaakt voor mijn eigen kaartje.
Nienke jij hebt dus ook getempt?? Ach om 36,1 maak ik me nog niet eens zo druk, hoop dat hij morgen hetzelfde is.
Ik heb inderdaad 1 cyclus getempt. En voor onze dochter, bijna een half jaar, dus ben een beetje expert. Toen had ik last van het ontpillen en wilde ik weten of ik wel een eisprong had. Dus als je vragen hebt…
Je kunt hier op het forum ook veel vinden trouwens.
tot op heden is het me eigenlijk vrij duidelijk, als hij nu gaat zakken en hij komt onder mijn rode horizontale streep dan…ga ik janken :? …met andere woorden dan komen de :twisted:
Volgens mij kan een van de symptomen van een zw.schap obstipatie zijn, laat ik nou weer net het tegenovergestelde hebben :roll: …sorry :oops: :oops:
Marieke en Nienke nu ga ik ook twijfelen of ik wel zal gaan testen met Matcare zondag… :? Ik heb er nog 3 van in huis liggen, maar als ze jullie tegenvallen en niet duidelijk zijn heb ik ook mn bedenkingen.
Ik heb de sinds gisteren dat echt heel vaak naar de wc moet, is echt niet normaal meer. Ben in 1 uur tijd 4 keer geweest :shock: Verder heb ik geen pijn meer bij het plassen daar had ik begin begin van de week ofzo wel last van.
Nog 2 dagen wachten voor mij…
En ohja van dat babyboom kijken worde je inderdaad niet vrolijker, ik had gisteravond echt zoiets van en ik wil NU testen…maar heb me kunnen beheersen en ben maar zielig naar bed gegaan haha :lol:
Spannend Chris…de matcare gaf wel 2 streepjes, maar later dan hoorde en was heel licht. Dus dan ga je toch twijfelen en eigenlijk weet je dan nog niks.
Maar ik heb ook al meerdere positieve verhalen gehoord hier op het forum hoor! En anders haal je toch nog een CB of Kruidvattest? dan doe je die als de matcare onduidelijk is. (en zijn wij nieuwsgierige mutsen ook weer op de hoogte :lol: )
Ja zal ik doen, desnoods probeer ik ze alle drie bij twijfel (licht streepje) ik hou jullie op de hoogte!
@nienke2 wrote:
En daar komt bij, hoe minder slaap, hoe lager de temp. Ik heb ook zo’n dagje ertussen gehad, omdat ik er 's nachts een keer uit moest voor onze dochter die wakker werd.
Nienke
Is dat zo?
Ik heb vannacht nog geen 6 uur geslapen, en mijn temp was 0,1 hoger dan gisteren. :think:
Normaaal slaap ik toch minimaal 7 á 8 uur.
Hoi meiden,
Ik weet nog helemaal niets hoor…
Maar ik denk dat ik pas maandag ga testen als ik dan nog niet ongi ben.
Ben al vaker kapitalen kwijt geweest aan testen kopen, dus ik ben iets voorzichtiger geworden… Ik rook en drink toch niet, eet geen filet american, slik m’n vitamines, dus echt gaan nadenkden wat betreft eten en drinken hoef ik niet…
Dit weekend sta ik op de vlooienmarkt en ben ik weinig online.
Ik denk wel aan jullie en hoop op veel positieve testen…
Nienke, superduidelijk hoor! :inlove:
Marieke, hoe is het meid? Je wist toch nog niet helemaal hoe je cyclus in elkaar zat? Dus er is nog alle hoop… Ik zou nog een dag of 2 wachten en dan weer testen… Ik ga voor je duimen…
Groetjes,
Noortje
Ik heb ook de test gedaan bij Babbybrabbel en heb 68% kans dat ik zwanger zou zijn!
Ik zou uitgerekend zijn op 22 Juli 2008!
Wel leuk die test maar helaas heb ik geen kwaaltjes maar dat is misschien nog te vroeg!
Weet iemand wanneer een eventuele innesteling zou plaatsvinden, hoeveel dagen na klus dat die zou plaatsvinden? :think:
En Nienke: wat een positieve test zeg, jij zal wel blij zijn :mrgreen:
Ik heb zin om even lekker te klagen.
Ik voel me alles behalve superfit.
Dat zal vast komen van een naderende ongi in combinatie met veel werken, vroeg opstaan en voor mijn doen laat naar bed gaan.
Daarnaast een vreemd gevoel in mijn onderbuik, en soms wat :sick:
Kortom ik voel me gewoon bleeeeeeh.
Zo, dat lucht op, ik zat net al bijna te
Emotioneel, nog zo’n kwaaltje :mrgreen:
ooh gut lijkt wel of ik mezelf zie typen Lotte.
Heb totaal nergens zin in, voel me futloos. Ben moe, heb slapeloze nachten. Vanacht gewoon een gevoel alsof er gewoon een balletje
ofzo in mijn buik zat aan de rechterkant richting mijn lies.
Vanochtend onwijs last van mijn darmen.
Mijn borsten doen wel wat minder zeer maar ik stond mezelf uit verveling (ahum :liar: ) maar eens in de spiegel te bekijken en ik zie wel blauwe aders lopen maar ik vraag me af of die daar niet altijd zitten :roll:
ik word doodmoe van mezelf, heb vlagen van :sick: Ook rond 11.00 uur toen ik in de supermarkt liep en ze zalm stonden te bakken.
Heb nog amper wat gegeten vandaag, heb cake gebakken en een klein plakje genomen en om nou te zeggen dat ik het lekker vond (met die cake is in ieder geval niks mis haha)
Maak me maar niet gek dat doe ik zelf namelijk al hahaha! :lol:
Heb ik soms een tweelingzus waar ik het bestaan niet van weet???
Of we zijn beide hardstikke zwanger, of we worden beide door ons eigen lichaam mega voor de gek gehouden.
Of 1 van ons is zwanger, en dan mag jij het zijn :-*