Ik ben weer vrij, heb alles weer even bijgelezen…we kletsten wat af zeg!
Maar nu ga ik eerst Babyboom kijken daarna kom ik zeker weer even hier spieken
he becca meid ik had je idd al een tijdje niet meer gezien gaat het goed met je??
nog steeds niet zwanger wat klote zeg!!
van babyboom kijken wordt je ook niet echt vrolijk!!
Kon me niet bedwingen en de kruidvat test gedaan, helaas negatief…
Nu weet ik ff niet wanneer ik weer zal testen.
Liefs Marieke
wordt tijd voor een eerstvolgende zwangere hiero… alleen maar negatieve testen!! maar ja geen bloed geeft moed
noortje is de eerste met haar nod…
ik ga van het weekend lekker naar mn ouders toe, lekker ontspannen, misschien komen de :twisted: dan alsnog aanzetten… (als ik niet zwanger ben dan he)
Kreeg vanavond opeens een drukkend gevoel rechts, net alsof ik ongesteld moet worden. Dat heeft even aangehouden en nu is het weer wat weg getrokken. Ik word gewoon stapel mesjokke van mezelf :oops:
Jeetje en zo gebeuren er ineens een boel dingen…
Marieke, voor je NOD en dan ook nog eens 's avonds testen! Er is nog hoop! :thumbup: Hoe gaat het verder met je? Je post zo weinig.
Ik heb nu gisteravond en zonet een test gedaan met matcare en weer zo laat een heel licht streepje. Zijn die matcare testen nou zo onduidelijk? pppfff, heb nog 1 cb niet-digitaal, die ga ik morgenvroeg dan maar doen. Hopelijk werkt het met ochtendurine toch beter. Of nee, het maakt niet uit op welk moment van de dag. Misschien doe ik hem nu…
Gr. Nienke
en nienke??
ok, dames toch een test gedaan. en die matcare testen zijn dus ONDUIDELIJK! want kijk maar eens naar deze cb test.
ok, ok, de foto is onduidelijk. Ik hoop morgen een duidelijkere foto te maken, bij daglicht. Krijg het niet voor elkaar.
Whoehahaha, ik kan echt niks van die foto maken hoor.
Ut gaat wel, beetje grieperig, keelpijn ed.
Ennuh ik test niet voor NOD tis NOD time vandaag althans eerlijk gezegd weet ik niet wanneer mijn NOD precies is, morgen maar wat testen scoren en dan maar eens zien wanneer ik weer ga testen.
:think: :think: euh…ik moet ergens een streepje zien staan?? Het is al laat he, ik zie het allemaal niet zo duidelijk meer op dit tijdstip. :oops:
Ik ben weer terug van mijn werk.
Het ging lekker vlotjes allemaal, vandaar dat ik toch nog vrij vroeg thuis ben.
Ik kreeg ineens zin in nog een bord boerenkool, dus dat heb ik maar warm gemaakt.
Er was nog iets over van vanavond.
Toen het in de magnetron stond had ik ineens het gevoel over te moeten geven. :think:
Nu zo snel mijn bed in.
Morgen gaat om 6 uur de wekker weer.
Trusten.
Ja hoor, nu zijn de dames ineens wakker.
Ik ben al bezig!
Ik zie inderdaad ook niks op de foto.
alleen onder in beeld een stukje van de test, maar geen streepjes.
en nu? moest ff de pixels aanpassen.
Ja hoor!! Je bent zwanger!!! Dat zie je duidelijk!! Gefeliciteerd!!!
oh kijk…nu zie ik een duidelijke plus hoor!!!
Ja, hij is echt positief hoor.
Ik zie nu ook een duidelijke plus :mrgreen:
Yep een hele duidelijke plus! Top!!!
Even snel een berichtje speciaal voor Talulah ook voor de rest hoor anders wordt de spanning misschien te groot :mrgreen:
Mijn temp was vanmorgen weer 36,8.
Ik ga zo naar mijn werk.
Fijne dag allemaal.
Liefs Lotte
wow nienke, gefeliciteerd!!!
hoop zo dat mijn matcare test van zaterdag ongelijk had, en cb maandag positief test nog steeds geen ongi…
maar misschien blijft ongi wel weg omdat ik er teveel mee bezig ben… :think: