Tja… wat kan ik melden. M’n temp is nog hoog, 36.9 Maar dat zegt niks… Als het volgende week nog hoog is dan is het pas spannend. Verder vandaag heeel moe en snel buiten adem bij de minste inspanning…
Maar of dat nou iets zegt…
Talulah ik heb ook steeds kriebels in mn buik, maar ben er vandaag juist niet zo mee bezig… zal het onderbewuste wel zijn :?
Ik heb vanmorgen juist heel sterk het gevoel dat ik gewoon mn menstruatie zal krijgen. En eergisteren en gisteren had ik echt het gevoel zwanger te zijn… al die gevoelens ook
ja bij mij wisselt het ook steeds iedere keer weer af hoor :oops:
@Talulah wrote:
Leuke foto!! Ik zie een leuke vlotte meid
dank je!!
dames ik hoop echt dat jullie zwanger zijn!!!
Inderdaad leuke foto Bianca!
Ik moet zo werken en het weekend ook heb helemaal geen zin :? ben niet meer weg te slaan achter de laptop haha.
Mn hubbie zegt al, “zitten jullie elkaar lekker alles aan te praten…?” hij heeft het dus wel aardig door
Als ik wel zwanger blijk te zijn kan ik het volgens mij nooit 12 weken voor m houden, maar mn hubbie wil dit wel. Dus gisteren vroeg ik al, mag ik het aan 1 iemand vertellen…kan ik af en toe even mn hard luchten. “Dat doe je dan maar op het forum” zei hij :lol: Nou ja dat zien we tegen die tijd wel weer.
Ik zal vanavond wel weer even bijlezen!
Ik blijf duimen voor iedereen
Ik moet straks ook aan het werk en ook ik heb totaal geen zin. Ik wil liever gewoon op de bank liggen en helemaal niks. :lol:
En als ik thuis kom ren ik naar de laptop toe om te kijken wat jullie allemaal geplaatst hebben! :oops:
Mijn hubbie wil ook dat we het 12 weken voor ons houden, ik weet absoluut niet of dat me gaat lukken. Op een gegeven moment gaan toch mensen het zien lijkt mij :think:
Ik ben nog even benieuwd naar de temp. van Lotte maar die zal ze vanavond wel neerzetten. Ik duim dat die van haar ook nog steeds hoog is!!
Het lijkt wel of ik meer dorst heb dan anders, maar het kan oook dat ik het me verbeeld…zucht :shifty:
Ik wil me ook zolang mogelijk stil houden, maar ben bang dat dat me echt niet gaat lukken! Nu heb ik zaterdag ook een verjaardag en ga ik ook met mijn vriendinnen ouderwets de stad in enz. Maar het valt natuurlijk enorm op dat ik niet aan de borrel ga! Help, hoe pak ik dit aan?!??
@Lindaaa wrote:
Ik wil me ook zolang mogelijk stil houden, maar ben bang dat dat me echt niet gaat lukken! Nu heb ik zaterdag ook een verjaardag en ga ik ook met mijn vriendinnen ouderwets de stad in enz. Maar het valt natuurlijk enorm op dat ik niet aan de borrel ga! Help, hoe pak ik dit aan?!??
Ehh… zeggen dat je last van je maag hebt of zoiets?
@Talulah wrote:
Ik ben nog even benieuwd naar de temp. van Lotte maar die zal ze vanavond wel neerzetten. Ik duim dat die van haar ook nog steeds hoog is!!
Hallo allemaal, daar ben ik weer.
Talulah, ik zal je meteen geruststellen, mijn temp is nog steeds hetzelfde.
Vandaag was het 36,7 (gisteren 36,8 maar toen heb ik een uurtje later getempt)
Vanavond moet ik werken, dus ik denk dat ik zo even naar mijn bedje ga.
Ik ben denk ik tegen 23.00 uur thuis, en ik moet morgen om 7 uur weer beginnen :?
Ah kijk dat is positief Lot!! Houden zo :thumbup:
Nou doe een beetje rustig aan he!!
Ik ga ook naar mijn werk, tot vanavond!!
Ohhhhhh. vreselijk. Ben herhaling van Hart in Actie aan het kijken, gaat over een kindje van 1 jaar oud met meerdere tumoren in haar hersenen.
Afschuwelijk, zit gewoon te janken hier.
Ik moet gewoon blij zijn dat ik een gezond dochtertje heb, en niet zo zeuren dat een tweede kindje zo lang duurt.
Sorry dames.
@Lieke74 wrote:
Ohhhhhh. vreselijk. Ben herhaling van Hart in Actie aan het kijken, gaat over een kindje van 1 jaar oud met meerdere tumoren in haar hersenen.
Afschuwelijk, zit gewoon te janken hier.
Ik moet gewoon blij zijn dat ik een gezond dochtertje heb, en niet zo zeuren dat een tweede kindje zo lang duurt.
Sorry dames.
Erg he?? Dat meisje van 6 dat was overleden was ook al zo’n verschrikkelijk verhaal… Mijn vriend liep er gewoon voor weg, want die kon er echt wel om janken.
Ik kon het ook niet droog houden… Echt verschrikkelijk gewoon. Mijn hubbie liep ook even weg, die kan daar ook echt niet tegen!
xxx
ik moet morgen werken en ook het weekend!!!
oja en ik vertel meteen dat ik zwanger ben ik bedoel als het fout gaat weten mensen geen eens dat je zwanger was en dan wil ik graag steun van de mensen waar ik van hou!!
dus ieder zijn ding maar waarom wachten tot 12 weken?? daarna kan het ook nog fout gaan!!!
@bianca&? wrote:
ik moet morgen werken en ook het weekend!!!
oja en ik vertel meteen dat ik zwanger ben ik bedoel als het fout gaat weten mensen geen eens dat je zwanger was en dan wil ik graag steun van de mensen waar ik van hou!!
dus ieder zijn ding maar waarom wachten tot 12 weken?? daarna kan het ook nog fout gaan!!!
De eerste keer heb ik gewacht tot ik bijna 13 weken was (familieleden), maar dat ga ik deze keer denk ik niet doen. In elk geval zullen we het aan naaste familieleden vertellen. Aan “de rest” nog niet. Als dat lukt uiteraard want de vorige keer heb ik toch heel wat keren thuis moeten blijven van m’n werk door de misselijkheid de eerste weken. M’n smoesjes waren gewoon op.
marieke waar ben je??
en en en??? vandaag is je NOD toch??!!
en daarna is Noortje aan de beurt hoe is het daarmee??
ik ga tv kijken heerlijk vrouwen dingen want me vriend is uit eten met school.
tot morgen.
Ik ben hier :mrgreen: :mrgreen:
Vanmorgen getest met matcare, negatief.
Morgenochtend ga ik testen met de kruidvat, ben iig nog geen ongi, maar zoals ik al zei vraag ik me af of mijn cyclus niet langer is.
Liefs Marieke
he girlz!!
leuke foto bianca!
ik ben nog steeds niet ongi!!! :eh: :mrgreen:
wat testen hier veel meiden eigenlijk negatief… en allemaal met matcare lijkt wel?? of niet??
als ik maandag weer negatief test, ga ik denk ik toch maar weer de gyn bellen… ivm mn die ik toch echt ruim 2 weken geleden gehad zou moeten hebben…
groetjes!
Ik denk dat de meesten met matcare testen omdat die het goedkoopste zijn :lol:
Oh ja, ik heb met drinken geen rekening gehouden of ik misschien zwanger ben/zou zijn. De eerste 4 a 6 weken hebben de bloedbanen tussen de moeder en het kind geen verband, dus kan nog niet zoveel kwaad. Vanaf de positieve test ben ik moeder Theresa wat betreft foute dingen.
Marieke, het is Hans dus gelukt om bij de kruidvat te zijn voor sluitingstijd? Ik weet dat de Kruidvat goed bekend staat, maar ook om te testen voor NOD (eventueel) ?
HHmmmm donderdag, das weer babyboom tijd. Ben benieuwd wat deze week op het programma staat. Wel lekker dat het een uur duurt en volgens mij ook geen reclame, of wel?
Groetjes Nienke
Ik kwam even spieken of ik nog bekende zie, maar volgens mij zie ik alleen Bianca nog? :think: Of zijn er meer die afgehaakt zijn om even afstand te nemen?
Nou, hier in ieder geval nog steeds geen beeb op komst, we zijn nu officieel 1 jaar verder…
Allemaal veel sterkte!