Jij ook fijne avond Lotte! en welterusten alvast.
Amy, dat gaat goed, weer een dagje erbij zonder de duivels.
Ik ga ook eens lekker bankhangen, ipv hele avond kokken. Man is weg tot uur of 22, dus kan zelf bepalen wat er op komt.
Trouwens, dames de temp gaat pas naar beneden hoogstens een dag voor de ongi. Jullie moeten toch nog langer?
Ik heb dat ook dat ik de hele cyclus dingetjes en steekjes voel. Toen ik niet bezig was met zwanger worden voelde ik niks…
Nou dames, ik ga eens ff kijken wat er op tv is.
(dacht al wel wat van Marieke te lezen hier… :? )
gr. Nienke
Hier is Marieke :mrgreen: wel getest maar uiteraard negatief, morgen stuur ik manlief op pad voor kruidvat testen, hij moet echt doorrijden wil hij er voor sluitingstijd zijn dus dat is even afwachten, ben ik morgen nog geen ongi dan ga ik vrijdag testen. Kweet niet wat ik er van moet denken, heb zomaar het idee dat ik een langere cyclus heb…anyway we shall see.
En Nien als ik wanneer dan ook posi test weet jij het eerder dan het forum hier
Liefs Marieke
lotte,chris en Talulah ik voel voor 90% dat jullie zwanger zijn klinkt positief allemaal!!!
en jullie NOD is bijna dus mss mag ik er wel 3 zwangere bij zetten binnenkort
en dan hoop ik ook nog marieke en amy!!!
geen rood geen nood!!!
nou ik klus genoeg dus daar zal het niet aan liggen!!
ik vind het alleen nog steeds zo’n stom idee dat alles er weer uitloopt het lijkt zo veel en toch zijn er nog zaadjes die het reden mmmm :think:
nou over 11 dagen zal ik wel van alles voelen denk ik ik moet gelukkig veel werken dus heb ik afleiding!! :dance:
@bianca&? wrote:
ik vind het alleen nog steeds zo’n stom idee dat alles er weer uitloopt het lijkt zo veel en toch zijn er nog zaadjes die het reden mmmm :think:
Nou dat vind ik nou ook altijd. T loopt er allemaal gelijk weer uit en das echt niet handig! Ik blijf altijd zeer onromantisch een kwartier met mijn kont in de lucht hangen :oops: :lol:
ik heb gehoort dat het dus niets uitmaakt dat het er weer uit loopt de helft gaat zo ie zo dood in de vagina.
tja ik heb vorige maand met mijn benen in de lucht gelegen maar is ook niet fijn!!
sommige mensen zijn zwanger geworden terwijl ze het onder de douche deden en sommige toen ze boven op zaten
ik hoop alleen zo dat het raak is ik kan echt niet meer wachten ik wil het NU!!!
erg ben ik zeg pffff :oops: zit pas in ronde 3
Zeg dames die binnen een paar dagen hun NOD hebben
als jullie nu allemaal deze ronde zwanger zijn
Komen jullie dan evengoed nog af en toe hier spieken om de rest door de wachtdagen heen te helpen
Anders blijven er heeeel weinig over hier.
tuurlijk doet iedereen dat toch??
Bianca,
Haha ja nou ik zit pas in ronde 4, en eigenlijk zou het ook helemaal geen ramp zijn als het nog een tijdje zou duren voor het weer raak is, maar ik wil het ook zo graag NU :mrgreen: En het idee dat het de vorige keer zo lang geduurd heeft, maakt dat ik nu al in de stress schiet omdat het na 3 keer nog niet raak is. Dan denk ik “zie je wel, daar gaan we weer”. Echt gewoon gebasseerd op niets :lol:
Eventjes zeggen dat ik rare steken heb in mijn onderbuik :mrgreen: :mrgreen:
Ja hoor, het gekmaken is begonnen
Oh ja dat over dat het eruit loopt :oops: :oops:
Wij hebben het deze eisprong gedaan en ik ben gewoon de hele nacht op mijn rug blijven liggen :mrgreen: :mrgreen:
Dames die morgenvroeg testen: succes :-*
zijn er nog meiden eigenlijk die morgen gaan testen?
ik in ieder geval niet!
Neeee Lotte jij ook niet, nog even geduld hebben
Nog iemand die iets moet melden vanmorgen?
Over testen of tempen misschien?
Marieke, ik wil uiteraard een sms-je! haha, maar ik had al gedacht dat het negatief was, anders had je het vast wel gemeld. Je NOD is er ook nog niet, dus er is hoop!. Ik heb trouwens gisteravond nog een testje gedaan met matcare en het 2e streepje kwam weer zo laat en nog steeds heel licht. Die matcare beweert 4 dagen voor NOD al positief te kunnen testen, maar het is niet echt overtuigend. Ik denk dat ik van het weekend de 2e cb test nog ff probeer. Gewoon bevestiging…
Femmieke, hoeveel dagen moest je ook alweer? ga je jezelf nog lang gek maken? grapje
Bianca en Purpled, ik kan me jullie goed voorstellen. en vooral Purpled, bij ons duurde het voor de eerste ook 10 maanden. en dan denk je toch dat het bij de 2e niet sneller gaat. Kwam het bij jullie toen ook door het ontpillen?
Oh ja Bianca, ik vind jou op deze nieuwe avaterfoto heel anders lijken ineens.
Groetjes Nienke
goeiemorgen
Mijn temp. was weer 0,3 gestegen. Ik zou willen dat het zondag was…dan zijn er in ieder geval 10 dagen voorbij na mijn eisprong.
Ik vind Bianca er ook anders uit zien op deze foto, dit is een recente foto denk ik en die andere van iets langer geleden??
@nienke2 wrote:
Bianca en Purpled, ik kan me jullie goed voorstellen. en vooral Purpled, bij ons duurde het voor de eerste ook 10 maanden. en dan denk je toch dat het bij de 2e niet sneller gaat. Kwam het bij jullie toen ook door het ontpillen?
Geen idee of het door het ontpillen kwam. We waren in eerste instantie redelijk snel (na 9 maanden) zwanger. Dat ging mis met 5 weken, en toen lukte het gewoon niet. Na anderhalf jaar kwam ik in de medische malle molen en toen begonnen ze na allerlei onderzoeken met IUI (er is trouwens geen reden gevonden waarom wij niet zwanger werden). Na 3 keer IUI zonder resultaat kreeg ik er Clomid bij en toen was het de 5de poging eindelijk raak. Maar al met al zijn we een paar jaar bezig geweest en dat wil ik echt niet nog een keer. Ik hou me dan een beetje vast aan mijn eerste zwangerschap. Dat kwam zonder IUI, dan moet het toch nog een keer lukken zou je denken. Maar mocht het over een half jaar nog niet raak zijn ga ik gewoon weer de mmm in. Overigens vond ik het toen fijn dat ik wist waar ik aan toe was. Netjes alles zien groeien van binnen en precies weten wanneer je eisprong is… nadeel was dat ik mezelf moest prikken voor de pregnyl spuit en het meerdere keren per week naar het ziekenhuis op en neer gaan.
Ach ik zie wel hoe het allemaal gaat lopen.
Hoe voel jij je verder? Voel je je al echt zwanger?
Liefs,
Daniëlle
morgen dames!!
die andere foto was met lang haar en heb nu kort haar!!
dit is idd een foto van hoe ik er nu uitzie zal hieronder een grote foto plakken!!
kussie
Leuke foto!! Ik zie een leuke vlotte meid
Wat is het hier nog rustig zeg vandaag! Nog geen leuke mededelingen??
Ik heb gisteren met mn hubbie afgesproken dat we zondagochtend gaan testen.
Wij hebben ook die matcare testen die je 4 dagen voor je NOD kan gebruiken…maar tot nu toe geen positief resultaat. Als de test zondag weer negatief is wacht ik echt tot de menstruatie uitblijft en anders maar :evil: :evil: …tot nu toe voel ik me vandaag goed, geen kwaaltjes alleen nog pijnlijke (.)(.) maar dat heb ik meestal voor de menstruatie dus dat zegt nog niks. En er hangt een beetje vaag een hoofdpijn, wat nog niet helemaal doorzet.
Liefs
Het is hier nu even rustig lees ik, maar jeeeeeeee… wat kunnen jullie kleppen, haha. :mrgreen:
Heb niet zoveel te melden, wens de dames die wachten op hun NOD veel succes toe! :mrgreen:
Ik zit zelf ook in de wachtperiode nu. Heb mijn LHpiek en ei gehad. ( hoop ik). Er is flink geklust, dus nu maar hopen.
Tot later!
X Bren.
:think: ik voel me zenuwachtig…en er is helemaal niks om zenuwachtig voor te zijn :eh: