Wannabe juli mama's DEEL 2

kkkkkk******TTTTTTTTT

zeg net in dat hele lange berichtje dat ik die rare tekens niet krijg maar wel dus!!!

VAAG :think:

Tot nu toe heb ik nog geen rare tekens ontdekt :? Vreemd :think:

Ik ook (nog) geen rare meldingen…

Pfff wat duurt het lang hier :?

Niets te melden hier en voel ook nog geen ‘rare’ dingen :mrgreen:

ik wel

voel lichte steekjes links.

zal dat me ei al zijn??

zal ik deze maand dan een cyclus hebben van 28 dagen??

maak ik mezelf gek?? nee ik voel het echt. mmm :think:

weet iemand bij hoeveel berichtjes ik een peuter wordt??

Dat kan inderdaad je ei zijn, je voelt het altijd aan 1 kant van je zij. Links of rechts…dat word klussen!!! :wink:

Jullie kunnen er wat van zeg.

Wat een kletsen :mrgreen:

Ik ben vandaag weer naar school geweest.

Niet echt veel nieuwe dingen geleerd.

Nog 2 keer en dan zit de 1e periode erop.

De hele dag weer een vaag gevoel gehad in de buurt van mijn rechterlies.

Ook de pijn in mijn rechteronderrug is toch weer wat heviger.

En dan mijn (.)(.) :wall: auwie.

Bianca,

Ik dacht bij 500 berichtjes.

Voel jij je eisprong dan altijd? Ik voel altijd mijn hele cyclus rare steekjes :lol:

Lotte,

Klinkt goed! Heb je vaker last van deze klachten als je ongi moet worden?

In andere topics kreeg ik de melding niet (meer). Misschien iets tijdelijks :think:

Alleen de pijnlijke borsten herken ik, maar de rest is allemaal nieuw voor me.

Maar of het ook wat te betekenen heeft, geen idee.

Hier ook nog steeds pijn in mijn (.)(.)

Mijn lies had ook weer last van steekjes en vanmiddag had ik een spierpijn gevoel in mijn linkerbil. Hahaha waar je tegenwoordig allemaal wel niet op gaat letten :lol: Kotsmisselijk vanochtend gaat nu alweer beter.

Zware middag achter de rug en zometeen nog even sporten. Ik lig vanavond voor pampus…des te eerder is het weer ochtend en kan ik weer temperaturen hahaha!

Talulah, ik ben al net zo.

Kan ook niet wachten tot ik morgenochtend weer kan tempen.

Ondanks dat ik er niet vanuit ga dat ik zwanger ben vind ik het toch iedere keer weer eng om mijn temp af te lezen.

Want wat als mijn temp lager is???

Ik geloof dat ik dan toch wel teleurgesteld ben hoor.

Ja dat bedacht ik me net ook toen ik in de auto zat.

Kon me nog niet voorstellen dat ik een traan zou laten maar ik zou het toch absoluut niet leuk vinden… :?

Ik heb eigenlijk hetzelfde gevoel met testen.

Omdat wordt gezegd dat je het beste met ochtendurine kan testen ben ik altijd blij als ik dat eerste plasje gedaan heb :mrgreen:

Vanmorgen kwam ik even in de verleiding om te testen, mar voor ik het door had zat ik al op het toilet, en kon ik niet meer testen, gelukkig :dance:

Wanneer wil jij gaan testen dan Lotte?

nou meiden, ben ik weer…

nog steeds geen ongi… :eh:

verder weinig te melden eigenlijk…

Nou ik hou me in, ik zit nu pas op dag 6 dus voor mij heeft het toch geen zin!! En de komende ochtenden heb ik afspraken dus geen tijd voor een test…hou ik mezelf voor!!

Of ik doe er zaterdag of zondag eentje…maar misschien ook niet :liar:

Ik weet het nog niet wanneer ik weer een test doe, vandaag een negatieve test gehad…was hoop ik te vroeg :pray:

Maar kan me heel moeilijk inhouden, heb nu ook verschrikkelijk pijnlijke (.)(.) en steken onder mn oksels. Ik heb met mn menstruatie wel last van mn (.)(.) maar niet zo erg als nu…kan er amper aan zitten ''au" :cry:

Als ik me in kan houden zaterdag.

Volgens de calculator op brabbel is er vanaf die dag een thuistest mogelijk.

Maar met de matcaretesten kan je vanaf 4 dagen voor je nod al testen en dat is morgen :eh:

Maar dat wil ik liever niet.

Dus morgen vanuit bed direct plassen, en niet testen :mrgreen:

Aan de ene kant heb ik echt het gevoel dat het raak is, maar aan de andere kant heb ik het gevoel dat mijn lichaam me voor de gek houdt.

Meiden, ik moet zo weg, en als ik thuis kom ga ik direct naar bed, omdat ik morgen om 6 uur alweer op moet.

Dus niet teveel kletsen he :wink:

Fijne avond nog!!!

Lotte , ik had vandaag ook de matcare test maar bij mij dus nog geen positief resultaat… Ik hoop voor jou wel!! Fijne avond nog!